{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

ALLE DER KØBER/SÆLGER TØJ HERINDE {{forumTopicSubject}}

Vil lige sige til sælgere af bl.a Evisu bukser, men også alt andet.
At det er UDSALG i den her tid, så i burde sætte priserne ned ligesom butikkerne.
Stortset alle butikker har halvpris på bukser osv..

Hvis i så ikke vil det, fordi i mener i ikke tjener nok på jeres fake pis bukser, så vil jeg lige sige til købere.

KØBERE inden i køber herinde, så tjek i butikkerne om det ikke er billigere der, for det er det i RIGTIG mange tilfælde lige nu.

Skal siges i går fandt jeg et par Evisu bukser i Quint sat ned fra 1700 til 499, så der er mange penge at spare.

Så tænk jer om inden i giver over 1000 for et par bukser herinde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ALLE DER KØBER/SÆLGER TØJ HERINDE
  • #1   19. jul 2007 jeg kan da godt måske gå lidt ned i pris for mine ting så smiley

• #2   19. jul 2007 Det er sjovt med det udsalg, så kan man virkelig se hvad tøjbutikkerne tjener.

Som du selv nævner et par Evisu bukser de normalt sælger til 1700 kan de sælge til 500 og stadig tjene penge på dem... Man skulle sku sælge tøj... Penge i lortet.

• #3   19. jul 2007 Mads J

Kan allerede godt sige at de mister penge på at sælge bukser til 500. især Evisu

• #4   19. jul 2007 fatter stadig ikke nogle vil gi' selv 500,- for nogle af de grimmeste bukser der nogensinde er lavet. . ..

• Bjoorkvin j
    Bjoorkvin j Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 26
    #5   19. jul 2007 Mads J
    De tjener sku ikke på at sælge dem til 500. Der er slet ikke så stor fortjeneste på evisu....

• Nicoline :
    Nicoline : Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 34 Svar: 177
    #8   19. jul 2007 Der er da også så møggrimme de Mcdonalds bukser - Har aldrig set en mode så grim nej nej nej !

• #9   19. jul 2007 Mads J
    De tjener SLET ikk så meget på det... Har en kammi som arbejder i en tøj biks... Og fortjenesten er ikk ret stor..

lasse C
    Udsalg er ikk for kundens skyld, tror om der, men fordi de skal af med rest partier... Så simpelt er det... Nu sælger de ALT det fra efterår+forår kollektionen på udsalg... Da det er sommer...

• #10   19. jul 2007 Kong KoRnmus™

Det er ikke alle leverendøre som tager imod udgået varer... Og varer fra tidligere kollektioner... Så simpelt... Det er ikke bare at levere tøjet tilbage til leverendøren

• #11   19. jul 2007 Mange tak

• #12   19. jul 2007 Det skal lige siges, de evisu bukser jeg fandt til 499 var sidste års kollektion og UDEN det store m bagpå, og jeg købte dem ikke..

Istedet fik jeg erhvervet mig et par Julian Red Jeans til 499, også utrolig billigt for sådan et par jeans

• #13   19. jul 2007 Tak for oplysningen (;

Mads j
    Hihi, ja det er sgu rigtigt :b ..

Btw., ved I ca. hvor lang tid butikkerne holder udsalg?

• #14   20. jul 2007 Nu mente jeg ikke lige mærket Evisu, men bare tøj generelt.

• Bjoorkvin j
    Bjoorkvin j Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 26
    #15   20. jul 2007 lasse C og Kong KoRnmus™
    Jo det gør butikkerne så, jeg arbejder selv i en tøj butik, og vi sælger sku masser med minus. det bliver man jo nød til hvis kunderne ikke vil købe lortet......

Kommentér på:
ALLE DER KØBER/SÆLGER TØJ HERINDE

Annonce