Afblegning? 2 dage i træk ;s {{forumTopicSubject}}
Hej alle x)
har brug for lidt hjælp her..
jeg skal farves helt blond igen til sommer, og har planer om at gøre det selv, men men men, det er jo pisse hårdt for håret at afblege det, så hvis jeg afbleger det første gang, skal jeg så vente ca 14 dage før jeg kan gøre det igen? har heelt mørkebrunt/sort hår nu. og sidste sommer, blondine dum som jeg var, skulle jeg afblege udgroninger, og så afblegede jeg det 2 dage i træk, men min hovedbund blev total skadet, hævet,rød og pisse øm, men mit hår faldt ikke af..
men nogen der ved hvor længe jeg så skal vente før jeg kan afblege det igen, uden at jeg oplever det hår shit som sidste sommer?
-jeg går ikke til frisør for det skal jeg selv betale og så vil jeg hellere have et par g-star bukser
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 132
Det gør jeg aldrig igen!
aug 2009
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 14 Svar: 249
aug 2009
Sine nye G-star bukser vil ik have den fede effekt hvis du render rundt med stak hø på hovedet
sep 2009
Følger: 1 Følgere: 7 Emner: 4 Svar: 20
men det siges jo at afblegning er hårdere for håret end alm farve, så ville det være bedre at farve det lyst, og derefter afblege ?
Morten J : nedtur x) det bar' træls når ens hår er blevet smadret;s j
eg farvede os kun mit brunt fordi håret har bedre af det, men nu er det blevet såå silke blødt at jeg ikke kan tupere det mere;s
sep 2009
haha nej det med bukserne er nok rigtigt nok, haha xD
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 92
ja, nu er jeg i lære som frisør :b så når du siger blond er der lige pludselig 5 forskellige tone klasser der popper op Blond er jo forskelligt fra hvad man har af ide`er.
men tænker du barbie lys blond, så kan du højst sandsynligt ikke gøre det med hjemme afblegning over 2 gange uden af håret tager skade, og ja din hovedbund. men var jeg dig, ville jeg da smutte til frisøren og få renset din farve af, også får du jordens KLAMMESTE farve ja, men så kan du jo ligesom selv gå igang evt køb dit afblegning på frisørensnetbutik.dk
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.872
Nå, men mit råd vil også være at gå til frisøren og fortælle dem hvad det er for et resultat, du er ude efter og så tage den derfra... Det er pissedyrt, men man får bare ødelagt sit hår... Mit var skadet bare på grund af almindelige farvninger, så jeg besluttede mig for at blive klippet korthåret og få det affarvet en gang for alle... Så galt kan det gå
sep 2009
*BaBooms SAABotør *
uuh det er bare træls sådan noget;s men tak
ja og tænk nu hvis mit hår faldt af ?
apr 2008
sep 2009
ja os fordi man kan risikere at få sådan nogle underlig farvede pletter ? fik mit veninde - sorte, grå, orange, gule og blonde pletter UUUPS
apr 2008
sep 2009
sep 2009
aug 2009
Jeg kender det, det er svært at spare op når der er 20 andre ting man vil ha inden da
Men sys bare det ville være ærgeligt.. Da jeg var yngre afblegede jeg hår 4 år i træk, så jeg taler af erfaring
sep 2009
men ja der er bare 100 ting man såså gerne vil ha
aug 2009
sep 2009
ja du har måske lidt (meget) ret
nov 2007
jeg lavede samme nr i sommers, gik fra sort til helt hvid, ved af afblege det 7 gange selv. men det var os helt ristet uden nogle former for fugt tilbage i håret.
men det vil ikke være så fedt ved dig da det bare knækker
sep 2009
nej det ville være lidt træls hvis mit hår knækker ;s
nov 2007
Afblegning? 2 dage i træk ;s