{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.167 visninger | Oprettet:

Afblegning? 2 dage i træk ;s {{forumTopicSubject}}

Hej alle x)
har brug for lidt hjælp her..
jeg skal farves helt blond igen til sommer, og har planer om at gøre det selv, men men men, det er jo pisse hårdt for håret at afblege det, så hvis jeg afbleger det første gang, skal jeg så vente ca 14 dage før jeg kan gøre det igen? har heelt mørkebrunt/sort hår nu. og sidste sommer, blondine dum som jeg var, skulle jeg afblege udgroninger, og så afblegede jeg det 2 dage i træk, men min hovedbund blev total skadet, hævet,rød og pisse øm, men mit hår faldt ikke af..
men nogen der ved hvor længe jeg så skal vente før jeg kan afblege det igen, uden at jeg oplever det hår shit som sidste sommer?

-jeg går ikke til frisør for det skal jeg selv betale og så vil jeg hellere have et par g-star bukser smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afblegning? 2 dage i træk ;s
  • #1   25. okt 2009 Fik det først farvet lyst hjemme og dagen efter fik jeg det afbleget helt ved en frisør. Mit hår var som en kost bagefter og jeg fik også lidt udslet.

Det gør jeg aldrig igen!

• #2   25. okt 2009 Jeg vil næsten vove at påstå at du ik kan få det helt lyst på to gange medmindre du voldtager dit hår fuldstændig.. Hvis det først er til sommer hvorfor sparer du så ik sammen og går til frisør smiley

• #3   25. okt 2009 Ps.

Sine nye G-star bukser vil ik have den fede effekt hvis du render rundt med stak hø på hovedet smiley

• #4   25. okt 2009 Jane f ..... : når jeg er i gang kan jeg jo lige så godt afblege det hele, og så vente lidt tid og så afblege det hele igen.. :b
    men det siges jo at afblegning er hårdere for håret end alm farve, så ville det være bedre at farve det lyst, og derefter afblege ?

Morten J : nedtur x) det bar' træls når ens hår er blevet smadret;s j
    eg farvede os kun mit brunt fordi håret har bedre af det, men nu er det blevet såå silke blødt at jeg ikke kan tupere det mere;s

• #5   25. okt 2009 Laura E : fordi jeg kommer til at købe tøj istedet, og skal alligevel snart købe en bærbar og exstensions xD
    haha nej det med bukserne er nok rigtigt nok, haha xD

• #6   25. okt 2009 hej du smiley
    ja, nu er jeg i lære som frisør :b så når du siger blond er der lige pludselig 5 forskellige tone klasser der popper op smiley Blond er jo forskelligt fra hvad man har af ide`er.
    men tænker du barbie lys blond, så kan du højst sandsynligt ikke gøre det med hjemme afblegning over 2 gange smiley uden af håret tager skade, og ja din hovedbund. men var jeg dig, ville jeg da smutte til frisøren og få renset din farve af, også får du jordens KLAMMESTE farve ja, men så kan du jo ligesom selv gå igang smiley evt køb dit afblegning på frisørensnetbutik.dk smiley

• #7   25. okt 2009 Du er ellers pæn med mørkt hår smiley

Nå, men mit råd vil også være at gå til frisøren og fortælle dem hvad det er for et resultat, du er ude efter og så tage den derfra... Det er pissedyrt, men man får bare ødelagt sit hår... Mit var skadet bare på grund af almindelige farvninger, så jeg besluttede mig for at blive klippet korthåret og få det affarvet en gang for alle... Så galt kan det gå smiley

• #8   25. okt 2009 johnny J : det skal være den heeeelt barbie blonde, næsten hvide smiley baaah så vil jeg hellere ha seje bukser, men hvor stor skade tror du mit hår ville tage, når det nu er meget meget blødt og fint, og så bare afblegning med 14 dages mellemrum ? smiley

*BaBooms SAABotør *
    uuh det er bare træls sådan noget;s men tak smiley
    ja og tænk nu hvis mit hår faldt af smiley ?

• #9   25. okt 2009 Hehe, ja det ville sgu ikke være så godt smiley Jeg havde haft mit farvet rødt, som jo er den værste farve at trække ud af håret... Og selv om mit hår var kort, tog det 2 gange at få det lyst... Tør ikke tænke på hvor mange gange det havde taget, hvis jeg havde haft langt hår... Men nu er det også platinblond, som på mit billede her...

• #10   25. okt 2009 haha ej det ville være kæmpe nedtur !
    ja os fordi man kan risikere at få sådan nogle underlig farvede pletter ? fik mit veninde - sorte, grå, orange, gule og blonde pletter UUUPS smiley

• #11   25. okt 2009 Det var ikke så heldigt for din veninde, hehe smiley

• #12   25. okt 2009 haha, nej det var sgu lidt uheldigt:)

• #13   25. okt 2009 sandra: okaay, tak smiley

• #14   25. okt 2009 Malene:

Jeg kender det, det er svært at spare op når der er 20 andre ting man vil ha inden da smiley

Men sys bare det ville være ærgeligt.. Da jeg var yngre afblegede jeg hår 4 år i træk, så jeg taler af erfaring smiley

• #15   25. okt 2009 laura: tror jeg har afbleget mit i 3 år, og så fik jeg det mørkebrunt, så mit hår ku få en "pause" og blive blødt igen smiley

men ja der er bare 100 ting man såså gerne vil ha smiley

• #16   25. okt 2009 Malene... Jeg gik også over til mørkt efterfølgende og er blevet der... Men sys altså det er en enormt dårlig idé at gøre det selv om jeg indrømme smiley

• #17   25. okt 2009 tror mit hår elsker mig for at det ikke blir afbleget hele tiden mere smiley
    ja du har måske lidt (meget) ret

• #18   25. okt 2009 og du skal gøre det selv? smiley Køb afblegning indefra den der hjemmeside det koster 250kr for et sæt, også har du til HELE veninde flokken samtidig smiley hehe. Så ville jeg afblege det 2 gange i træk helt med 9 procent smiley også se hvad hårets tilstand ligger på, bruge mine penge på gode produkter til det efterfølgende. Så kan du jo se hvor hvidt det er blevet smiley ellers ville jeg gøre det engang til efter 14 dage mere.
    jeg lavede samme nr i sommers, gik fra sort til helt hvid, ved af afblege det 7 gange selv. men det var os helt ristet uden nogle former for fugt tilbage i håret.
    men det vil ikke være så fedt ved dig da det bare knækker smiley

• #19   25. okt 2009 Johnny: tak for hjælpen, lyder lidt indviklet, men hvis jeg køber det sæt til 250, er der så en idiot sikret guide med ? smiley
    nej det ville være lidt træls hvis mit hår knækker ;s

• #20   12. nov 2009 Altså ja smiley for så har du lidt mere end én mulighed. men self skal du IKKE putte den som hedder 12% i hovedbunden, for så kan du risikere af slå ud, jeg ved godt nogle folk gør det. men det er ER på EGET ansvar ( jeg ville ikke gøre det ) smiley håber det kan hjælpe dig lidt.

Kommentér på:
Afblegning? 2 dage i træk ;s

Annonce