1.834 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

hvad er pænest? (tattoo) hvad er pænest? (tattoo)

Hej Baboom'er! (;
Jeg skal have lavet en tattoo her inden så fandens længe. Det skal være mit navn og evt. fødselsdato på mit håndled. Men jeg er lidt i tvivl hvilken vej det skal vende? Skal det vende så når jeg kigger på mit håndled så står det rigtigt, eller skal det vende på hovedet så når folk kigger, at de ser det rigtig?
Håber i fattede hvad jeg mente, er lidt dårlig til at formulere mig smiley
GOD JUL!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad er pænest? (tattoo)
  • #1   17. dec 2009 jeg ville sige sådan at du selv kan læse det. men jag vil syndes det var dumt at få skrevet sit eget navn på sig selv da man jo bare kan sige hvad man hedder? dit valg.. smiley GOD JUL!

• #2   17. dec 2009 hmm. min vender ned mod hånden så folk kan læse det smiley

Men mht. skrift og sådan. hvis du ikke har fundet nogle så kig på www.dafont.com smiley

• #3   17. dec 2009 hmm. min vender ned mod hånden så folk kan læse det smiley

Men mht. skrift og sådan. hvis du ikke har fundet nogle så kig på www.dafont.com smiley

• #4   17. dec 2009 jeg synes det er pænest når det står sådan så du læser det smiley
    men det bestemmer du helt selv smiley
    God jul

• #5   17. dec 2009 Tak for alle svarene (:
    Og ja har altid selv ville have så jeg selv kunne læse det, men er blevet i tvivl da mange omkring mig siger det er pænest så andre kan læse det.

• #6   17. dec 2009 Da jeg skulle have lavet min, ville jeg have haft det sådan jeg skulle kunne læse den.. Det frarådede tatovøren på det kraftigste, så fik den så andre kunne læse den.. Jeg har ikke fortrudt, da jeg faktisk tror tatovøren havde ret smiley

• #8   17. dec 2009 jeg har det så andre kan læse det og det er jeg nu meget glad for smiley

• #9   17. dec 2009 Hvorfor får du ikke lavet en tatoo som du syntes er pæn, og ikke vi andre syntes? Kan folk ikke tage en beslutning mere`?

• #10   17. dec 2009 Min ser sådan ud...

(link fjernet)

• #11   18. dec 2009 Hvis det var mig, ville jeg har sådan så jeg selv ku læse det smiley

• #12   18. dec 2009 Navn, fødselsdato, skostørrelse, ynglingsfarve osv.. alt er lige grimt på håndledet uanset hvad vej det vender. Hvad vil du egentlig gerne sige med den tatovering?
    Vend den mod dig selv: At du har let ved at glemme hvem du er og ikke ved hvornår du er født?

Vend den mod andre: At du ikke kan finde ud af, at fortælle andre hvad du hedder? Fair nok, hvis du er stum.

• #13   18. dec 2009 Hør her, jeg er da ligeglad med at i synes det er for originalt. Jeg spørg efter erfaringer med hvilken vej at folk foretrækker, om nogen har fortrudt osv. Jeg synes selv det er pænt med mit navn på håndleddet, og har altid gerne ville have en tattoo der.

• #14   18. dec 2009 ville foretrække at den vendte så du selv kunne læse den .. Hvis den skal sidde på håndleddet bliver den ret lille, og folk vil ikke kunne læse den på lang afstand.. Derfor skal de stå tæt på for at læse den, og står de tæt på vil din arm hænge omkring deres mave-højde, hvilket betyder de ikke vil kunne se den alligevel.. Og hvis du skal vise den til nogen, er det også nemmest hvis den vender så du selv læser det smiley Håber du forstår..

• #15   18. dec 2009 Du skal ik tage dig af hvad andre syntes er pænest. Hvis du vil ha en tattovering med dit navn og din fødselsdags dato - kan jeg udemærket godt forstå det. Har også selv haft ideen en gang smiley

Held og lykke - send da et billede når det er lavet.

• #16   18. dec 2009 Mange tak for alle de positive svar smiley
    Og ja der skal nok komme billed, når jeg engang får lavet den! smiley

Kommentér på:
hvad er pænest? (tattoo)

Annonce