{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

At være hårmodel ? {{forumTopicSubject}}

Heej

Gik lige forbi et skilt inde i byen, hvor der stod at de manglede hårmodeller
,
Er disse klipninger gratis eller koster de mindre.? Eller hvordan er det..

Bestemmer man selv hvordan ens frisure skal være ? Kan man nægte hvis nu frisøren agter at farve ens hår blond eller lignende.

Grunden til at jeg spørger er af økonomiske grunde (studerende) samt lidt forandring fryder.

Glemte at spørge den dag og de har ferielukket nu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At være hårmodel ?
  • #1   25. dec 2009 Er forskelligt fra sted til sted.
    Men for det meste er det gratis, da "hårmodellen" er øvelse for eleven. De gange jeg har været hårmodel bestemmer man ikke helt selv hvordan håret skal se ud men man kan ha en del indflydelse på det smiley

• #2   25. dec 2009 Okay. Plejer klipningerne være OK ?

• #3   25. dec 2009 Kommer jo an på hvor dygtig eleven er smiley men mesteren plejer at være der til at hjælpe og rette til hvis der er noget der ikke lige er klippet som det skal, så ja vil da sige de er dygtige nok smiley

• #4   25. dec 2009 Som Stinna skriver så er det forskelligt fra sted til sted.
    Har siddet hårdmodel en gang og der kostede det 100 kroner (normal pris 250) og var egentlig ganske nydeligt, selvom pigen ikke var vildt sygtig så det måtte gøres om et par gange = lidt kortere hår end forventet smiley

• #5   25. dec 2009 Gjorde det ogsaa i mine yngre dage. Det var sgu fint nok og ja mester er der altid til at rette op paa det. Dog kan det godt gaa ret langsomt lol

• #6   25. dec 2009 Mads K - no shit.. sidste gang sad jeg 5 timer. 3 timer om at blive farvet, og 2 om at blive klippet.. men har så også et voldsomt hår.

• #7   25. dec 2009 Jeg sad engang ogsaa naesten 5 timer. Og jeg har altid haft temmeligt kort haar, men bare jeg skulle ha det moerkt og saa nogen striber i eller saadan noget og saa farvede hun det om 3 gange. Det var ret traels smiley

• #8   25. dec 2009 OKay. Ringer de til en eller skal man selv kontakte dem ? Skriver man kontrakt osv ? eller er det bare ind fra gaden

• #9   25. dec 2009 Du går bare derind og siger du gerne vil sidde hårmodel hvis de kan bruge dig smiley og hvis de har ferielukket ringer du bare til dem. så gir de dig dato og klok..

• #10   25. dec 2009 Og det bare ind fra gaden..

• #11   25. dec 2009 NU har jeg været hårmodel for 2 frisør i samme salon.
    Siden jeg sagde ja til at være det blev jeg klippet gratis alt det jeg ville, men op til svedeprøven bestemte hun hvordan det skulle være og hvor langt det skulle være da hun skulle øve sig. Efter jeg var færdig hos hende var der en anden der spurgte mig om jeg vil være model for hende og svarede ja. Så de sidste 3 år er jeg blevet klippet gratis og går ca til frisøren 1 gange om måneden for at få de klippet.

Kommentér på:
At være hårmodel ?

Annonce