{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
384 visninger | Oprettet:

Enkelt spørgsmål omkring canada goose {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige 2 spørgsmål..

Er der lavet nogen kort model til herre hvor hele hætten kan knappes af?

og er der et serie nummer i ALLE CG jakker og hvor sidder dette?

det er fordi jeg kender en der har en CG jakke som han mener er ægte og jeg er 100 på den er Fake.

/Kasper

Svar kun i dette topic hvis du er sikker i din sag og har en viden på CG jakker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Enkelt spørgsmål omkring canada goose
  • Jones .
    Jones . Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Svar: 27
    #1   4. apr 2010 #1 - Nej ..

#2 - Ta jakken på, lyn ned, åbn den og kig i venstre side, find syningen og følg den nedad .. Der er en masse info oveni hinanden.

Også pænt nemt at adskille real fra fake? Pelsen på hatten er ikke nær så kraftig på fake.

• #2   4. apr 2010 nu siger du nej til at den ikke er laveten hvor hætten kan knappes af? og det er du totalt sikker på?

tror gerne at man nemt kan mærke forskel på dem hvis man har dem i hænderne, men det har jeg ikkke lige umiddelbart mulighed for!

• Jones .
    Jones . Tilmeldt:
    mar 2010

#3   4. apr 2010 Ja .. Har mulighed for at få 20% slået af prisen på alle CG produkter, så har haft deres magasin / brochure liggende, og der var ikke nogen kort herre model, man kunne knappe / lyne hatten af.

Det super du ikke har mulighed for det - nu var det også ment som et alternativ til mit svar på spørgsmål #2, hvori du finder fremgangsmåden til ægteheds-tjek eller hvad fuck jeg skal kalde det (:

• #4   4. apr 2010 jamen takker for hjælpen:)

så er der vist ingen tvivl om at den er FAKE den jakke han har fået sig.

• #5   4. apr 2010 Jones .
    At du ud fra et kollektions katalog fra magasin kan konkludere noget er godt nok FLOT! Hva nu hvis jakker er den ældre model? Den sælges sjovt nok ik længere, og er derfor ik i de nye katalog, som alle forhandlere har...

• Jones .
    Jones . Tilmeldt:
    mar 2010

#6   5. apr 2010 For du kender min fulde research ud fra min konklusion eller hvad? Flot du kan lyde smart og ikk ha en skid baggrundsviden (:

• #7   5. apr 2010 Jones .
    Næ men tager udgangsd punkt i det du skriver, og det er alt sammen baseret på Magasins katalog...

• Diana S
    Diana S Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 115
    #8   7. apr 2010 Følger lige med i tråden, da jeg også gerne vil have fundet ud af om min CG er ægte eller fake.. smiley

Og lige til Mr Bing.
    Det er ikke et katalog fra Magasin.
    ''Har mulighed for at få 20% slået af prisen på alle CG produkter, så har haft deres magasin / brochure liggende''
    Men altså et CG katalog/brochure/magasin.

• #9   7. apr 2010 Diana S
    Jeg er udemærket klar over, at det er forhandler kataloget, som han har set i! Men det ændre ligesom ik ved hans udtalelser!

Kommentér på:
Enkelt spørgsmål omkring canada goose

Annonce