384 visninger
|
Oprettet:
Enkelt spørgsmål omkring canada goose {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige 2 spørgsmål..
Er der lavet nogen kort model til herre hvor hele hætten kan knappes af?
og er der et serie nummer i ALLE CG jakker og hvor sidder dette?
det er fordi jeg kender en der har en CG jakke som han mener er ægte og jeg er 100 på den er Fake.
/Kasper
Svar kun i dette topic hvis du er sikker i din sag og har en viden på CG jakker.
mar 2010
Følger: 1 Svar: 27
#2 - Ta jakken på, lyn ned, åbn den og kig i venstre side, find syningen og følg den nedad .. Der er en masse info oveni hinanden.
Også pænt nemt at adskille real fra fake? Pelsen på hatten er ikke nær så kraftig på fake.
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 20
tror gerne at man nemt kan mærke forskel på dem hvis man har dem i hænderne, men det har jeg ikkke lige umiddelbart mulighed for!
mar 2010
Det super du ikke har mulighed for det - nu var det også ment som et alternativ til mit svar på spørgsmål #2, hvori du finder fremgangsmåden til ægteheds-tjek eller hvad fuck jeg skal kalde det (:
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 20
så er der vist ingen tvivl om at den er FAKE den jakke han har fået sig.
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 159 Svar: 4.037
At du ud fra et kollektions katalog fra magasin kan konkludere noget er godt nok FLOT! Hva nu hvis jakker er den ældre model? Den sælges sjovt nok ik længere, og er derfor ik i de nye katalog, som alle forhandlere har...
mar 2010
maj 2009
Næ men tager udgangsd punkt i det du skriver, og det er alt sammen baseret på Magasins katalog...
sep 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 115
Og lige til Mr Bing.
Det er ikke et katalog fra Magasin.
''Har mulighed for at få 20% slået af prisen på alle CG produkter, så har haft deres magasin / brochure liggende''
Men altså et CG katalog/brochure/magasin.
maj 2009
Jeg er udemærket klar over, at det er forhandler kataloget, som han har set i! Men det ændre ligesom ik ved hans udtalelser!
Enkelt spørgsmål omkring canada goose