{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

SELVBRUNER {{forumTopicSubject}}

Ikke for at lyde som Sidney Lee, men altså.. Sol og solarium er jo farligt.... Kommer vi ikke udenom!

Hvilken selvbruner er bedst..? Og hvad er nemmest? Hvordan undgår man grimme plamager, orange farve osv.?

Hva med ansigtet??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SELVBRUNER
  • #2   14. jun 2010 Solarie farligt? Jeg har sgu aldrig hørt om nogen der er blevet kørt ned af at solarie eller solen for den sags skyld

• #6   14. jun 2010 Chris ! Nej det har jeg ikke, men jeg kommer heller ikke så meget ud

• #7   14. jun 2010 Ej 1000 tak for alle reaktionerne smiley Hvor er i hjælpsomme smiley

Den der TAN IN A CAN, er det ligesom at blive sprayes ved en proff? For det har jeg prøvet, og det var lidt nasty, for det var total klistret og måtte ikke gå i bad i 10 timer, og alt mit sengetøj var bruuuunt smiley
    Man skal faktisk sætte en hel dag af, fordi man ligner jeg ved ikke hvad lige bagefter..

Det er smart med den handske der... smiley

Hvad gør I egentlig på hænderne? De skal jo ikke være helt hvide, men jeg har dårlige erfaringer med, at det sætter sig imellem fingrene og det ser total mærkeligt ud..

Hvad med ansigtet?

• #8   14. jun 2010 Jeg køber én med det SAMME!!
    1000 tak for hjælpen allesammen!! Skønt!

GOD SOMMER smiley

• #10   14. jun 2010 Tan in a can kan tit købes i Bilka på tilbud til 80-90,- og er virkelig god. Man skal bare lige lade det tørre på huden inden man tager tøj på, men den smitter ikke af (hvad jeg har oplevet), og så kan den godt lugte ret skrap. Men alt i alt mega nem at bruge og gir en pæn fordelt kulør, men pas på med at overdrive:-)

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
    #11   14. jun 2010 Husk at bruge body-scrub eller anden hudrensning inden for at fjerne døde hudceller - ellers skaller det af og ligner lort.

Du kan lave din egen bodyscrub med fint salt, sæbe og madolie. Det skal bare vaskes grundigt af bagefter, ellers trækker selvbruneren ikke ind i huden.

• #12   14. jun 2010 Ja, det er rigtigt, ellers kan det godt komme til, at se ud som om man er møg beskidt.

Kommentér på:
SELVBRUNER

Annonce