{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

Nelly.com {{forumTopicSubject}}

Godaften (:

Ja jeg vil gerne høre jeres erfaringer med denne hjemmeside. Da jeg har læst kommentare på siden om folk der har ventet 12 uger på tøjet, eller hvor tøjet aldrig er dukket op, og at Nelly.com ikke ville hjælpe med at finde det.

- På forhånd tak (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nelly.com
  • * Multikunstneren *
    * Multikunstneren * Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Svar: 62
    #1   2. jul 2010 Det vi har købt derinde har der aldrig været problemer med.. Max en uges ventetid...

• #3   2. jul 2010 Jeg købte der meget før hen hvor de ikke var så populære og der var intet at beklage sig over. Nu har jeg dog bestilt igen efter de er blevet populære og jeg modtog ikke varen og kundeservice er så dårlig! Sender enslydende svar til en, så de må have nogle standardsvar de blot fyrer afsted for at mindske svartiden. Jeg er langt fra tilfreds og har veninder der har været ude for det samme. Jeg anbefaler dem ikke længere!

• #4   2. jul 2010 mit kommer også efter 3 dage, super hjemmeside (:

• #5   2. jul 2010 Mariane C så kan det ske det var din kommentar jeg læste derinde (:
    Fandt nemlig en del tøj men vil ikke risikere samme situation som dig, hvor de ikke er hjælpsomme.

• #6   2. jul 2010 Jeg har i hvert fald kommenteret det derinde. smiley Det kan jo ske for alle, men jeg har også nogle veninder, som har været ude for det samme... Så vil jeg hellere købe det andet sted, da mange af tingene fås andre steder på nettet også. smiley Det er over en måned siden jeg bestilte og de sendte og jeg har først fået mine penge retur i dag! Personligt synes jeg ikke det er i orden!

• #7   2. jul 2010 Mariane C, nej det er også længe at vente!
    Hvilke hjemmesider benytter du dig så af (:

• #8   2. jul 2010 Jeg har handlet ved smartgirl i flere år og aldrig haft problemer.. Også mizzcool.dk er rigtig god og porto er kun 25 kr. der. smiley Det er primært de to jeg bruger, da de tit har tingene på tilbud. smiley

• #9   2. jul 2010 Okay tak (:

Kommentér på:
Nelly.com

Annonce