929 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
26 Svar
hjælp til piercing og tattoo hjælp til piercing og tattoo
hey folkens, så har jeg fundet tattovør og det hele, og har os bestemt mig for et par småting jeg gerne vil ha lavet, men vil rigtig gerne hører jeres forslag også? altså, forslag til evt fede tattoos?
- har bestemt mig for at få lavet en diamant på venstre ringefinger, og en stjerne PÅ det øverste af øret, og (måske) et K bag øret med noget pynt, evt tigerlilje (:
- og kender i et sted hvor de piercer for de 2-300 kr, gerne meget billigere, i nordjylland?
på forhånd tak,
- Kristina (:
0 synes godt om
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Emner: 161 Svar: 915
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 26 Svar: 351
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 16 Svar: 227
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 16 Svar: 227
mar 2009
Følger: 4 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 14 Svar: 40
- hva mener du Bjarke?
mar 2009
jul 2008
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 56 Svar: 672
mar 2009
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 976
aug 2008
Følger: 47 Følgere: 43 Emner: 38 Svar: 2.034
Og det er ikke for at angribe dig personligt, det virker bare tåbeligt.
jul 2008
mar 2009
jul 2008
mar 2009
- men forstår udemærket godt hvor du kommer fra! og er ked af hvis jeg ik har formuleret mig rigtigt.
aug 2008
Følger: 47 Følgere: 43 Emner: 38 Svar: 2.034
jun 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 131
aug 2008
Kristina O, Få dig en søløve istedet for. Det er sgu mere unikt
jun 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 131
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 226
1. Det er ikke lovligt for tatovøren at tegne der
2. Huden på fingrene slides og skiftes ud hurtigere end hud andre steder på kroppen, så den vil blive grim meget hurtigt (falmet, udløb, grim) og det er ligemeget hvor tit den farves op, den vil aldrig kunne holde holde farven på en en pæn og tæt kantet måde.
3. Du skal være 18 (men det går jeg ud fra du ved)
Den i øret lyder lidt Rhianna?? det ser umiddelbart godt ud, og den holder farven godt og kan anbefales .. Loven siger hænder og ansigt og personer under 18 er forbudt, så hvorvidt ører kan tilskrives ansigt eller ej??? jeg tror nu ikke det vil være noget problem at få din tatovør til.
Hvis du vil have en tat der skal kan ses af andre kan en på håndledet være pænt .. på tommel-siden og ind over det nederste af underarmen .. hvis det ikke betyder så meget, kan en tat på den øverste inderside af låret være en mulighed (lige under trussen), da der ikke er mange piger der "tør" få lavet der, til trods for det kan se ret godt ud.
Held med det
aug 2008
Loven siger ikke hænder og ansigt. Den siger fra hals og op, håndled og ud, ankel og ned. 9 ud af 10 tatovører er pisse ligeglade da den lov er fucking forældet.
apr 2007
§1. Den, der tatoverer en person under 18 år, straffes med bøde eller hæfte, medmindre højere straf er forskyldt efter den øvrige lovgivning.
Stk.2 På samme måde straffes den, der tatoverer en person i hoved, på hals eller på hænder.
dermed hoved og hænder .... Lovgivningen er ikke "fu***ng" forældet.. Lovgivningen er som den er, grundet en anden opfattelse i 1966 (og dén er nok er forældet efter nutidens opfattelser). Men indtil den bliver revurderet og omskrevet, så er det stadig ulovligt! Men den vigtigste ting i loven ser jeg dog kun værende 18-års grænsen.
Måske har du en anden opfattelse af hvad pæn er end jeg har. Og måske kan du leve med middelmådige tatoveringer på dine fingre, for den erfaring jeg har med finger tats (ringe osv) der bliver det bare ikke ligeså pænt som man kunne håbe. Det bliver bare pænere på blød-huds-zonerne, (med rynkefolder og lign. som undtagelse), da streger der til tider kan have en tendens til at løbe skævt eller flyde lidt ud, da fine hud og læderhud ligger side om side i bølgeform. Helt teknisk vil det sige at nålen skal lidt dybere i læderhudet for at farven fanger, men ex 0,5 mm efter kan nålen køre over det fine hud, og nålen vil dermed stikke for dybt og farven kan trække ud.
Men mht til tatovering er det smag og behag, og det er op til den enkelte om man er tilfreds med det eller ej, jeg tager mig bare den frihed at fraråde en fingertat, da der er steder det kan blive finere, samt det jeg har set er meget lidt pænt i kvali sammenlignet med andre steder på kroppen.
Jeg kan ud fra dine billeder ikke se du har tats på fingrene, men har du fået nogle siden du uploadede? så må du gerne lægge nogle skarpe fokuserede billeder op, da jeg gerne vil se dem, samt vide hvor gamle de er? (selvfølgelig helt i orden hvis ikke, det var mere for min egen nysgerrighed)
mvh
mar 2009
aug 2008
Mvh
apr 2007
Mht fingeren - se nogle venners/veninders som de har haft længe og ikke er helt nylavede, og bestem dig ud fra det - om det er pænt nok og om du vil have det. Når først du har det i huden er det jo lidt sent at fortryde
Men held med det
Mvh
apr 2007
Helt iorden med billedet og træls med dem der ikke kan finde ud af "dit og mit" .. jeg har bare en del erfaringer med tats og er ikke løbet over nogen endnu som jeg syntes havde den skarphed og ynde som en "almindelig" tat har. Derfor jeg er lidt interesseret - google hjælper heller ikke helt, da mange af dem er helt friske tats (eller prison-like) og generelt ikke særlig skarpe ..
hjælp til piercing og tattoo