929 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

hjælp til piercing og tattoo hjælp til piercing og tattoo

hey folkens, så har jeg fundet tattovør og det hele, og har os bestemt mig for et par småting jeg gerne vil ha lavet, men vil rigtig gerne hører jeres forslag også? altså, forslag til evt fede tattoos?

- har bestemt mig for at få lavet en diamant på venstre ringefinger, og en stjerne PÅ det øverste af øret, og (måske) et K bag øret med noget pynt, evt tigerlilje (:

- og kender i et sted hvor de piercer for de 2-300 kr, gerne meget billigere, i nordjylland?

på forhånd tak,
- Kristina (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til piercing og tattoo
  • #1   19. jul 2010 Tror næppe du finder en ordentlig piercer der piercer for under 200 kr. i hvert fald smiley

• #2   19. jul 2010 haay smiley du skal ik tage nogen tegning for småt. det blive du ked af senere i dit liv smiley

• #3   19. jul 2010 lol lad mig gætte.... du søger DKs bedste "tatter" men max 1000,- smiley

• #4   19. jul 2010 FAIL

• #5   19. jul 2010 det rigtigt, men nu tager jeg chancen smiley

- hva mener du Bjarke?

• #6   20. jul 2010 nope, jeg søger ik nogle tattovør (:og når det kommer til tattoo skal jeg sku nok betale prisen smiley

• #7   20. jul 2010 Jamen nu sagde du ville ha noget på fingeren ?? ik ??:) det er bliver jo meget småt der:) så om nogle år så falde farven ud.. også bliver det nok bare en klum i stedet:(

• #8   20. jul 2010 lyder somom du skal en tur i kvickly med den maade du spoerger paa. hvad med at faa lavet en ordenlig tus istedet for alle de konfi tusser

• #9   20. jul 2010 jaa, du har ret, må bare få den lavet så stor som den kan blive, og stadig se godt ud imens. men den i øret forsvinder jo os på et tidspunkt har jeg fået fortalt af en tattoovør (:

• #10   20. jul 2010 Bjarke, Det kommer sgu helt an på hvor tykke streger der bliver lavet. Noget helt andet er at man normalt vil få tegnet lidt op hver 2-3år, når man er tusset på hånden/fingrene.

• #11   20. jul 2010 Ærligt, så syntes jeg hellere du bare burde vente indtil du faktisk har noget ordenligt du vil have tatoveret på kroppen.. du lyder som typen der bare vil have en tatovering for at få en og du beder endda om andre til at vælge noget for dig.. DET lyder som om du ikke sætter nok tanke ind i det selv.

Og det er ikke for at angribe dig personligt, det virker bare tåbeligt.

• #12   20. jul 2010 Jaa det er rigtigt smiley det har jeg os hørt smiley

• #13   20. jul 2010 har jeg os tænkt mig når jeg bliver 18 og har sparet pengene op så jeg kan gå til en ordentlig ordentlig tatoovør (: de ideér jeg har skal os lige tygges på inden jeg får det lavet (:

• #14   20. jul 2010 hehe smiley det lyder som en god ide smiley ISÆR det med du finde den rigtig!! :)og dygtige:) kig på hans streger ovs smiley

• #15   20. jul 2010 beder ik andre vælge for mig, beder dem komme med nogle forslag så jeg evt selv kunne komme på noget (: som en slags guide. men åh jo, dem har jeg givet meget tanke, og har da os noget betydningsfuldt osv jeg vil ha lavet, men det må vente til om et par år (:
    - men forstår udemærket godt hvor du kommer fra! og er ked af hvis jeg ik har formuleret mig rigtigt.

• #16   20. jul 2010 Gå dog ind i bodymod.dk eller lignende sider.. glo på andres tatoveringer.. søg inspiration fra så noget.. men det sidste man burde gøre er at spørge andre hvad der ville se fedt ud på en, desuden har du jo et helt år til at finde på noget flot og interessant du kan smide på kroppen, ideér og hvad du nu har kørende i hovedet. Go for it! det er en dejlig følelse smiley

• #17   20. jul 2010 Gi mig 100kr. så skal jeg sku nok lave en masse huller i din krop.. smiley

• #18   20. jul 2010 June, Hvis mig den film og du slipper for en masse huller i kroppen mwahaha smiley

Kristina O, Få dig en søløve istedet for. Det er sgu mere unikt smiley

• #19   20. jul 2010 Røvpiraten : haha.. det er tille der har filmen.. og haha, jeg har sku en masser af huller i forvejen, så hva gør det med et par stykker mere..

• #20   20. jul 2010 Kan ikke anbefale en tat på fingeren:

1. Det er ikke lovligt for tatovøren at tegne der
    2. Huden på fingrene slides og skiftes ud hurtigere end hud andre steder på kroppen, så den vil blive grim meget hurtigt (falmet, udløb, grim) og det er ligemeget hvor tit den farves op, den vil aldrig kunne holde holde farven på en en pæn og tæt kantet måde.
    3. Du skal være 18 (men det går jeg ud fra du ved) smiley

Den i øret lyder lidt Rhianna?? det ser umiddelbart godt ud, og den holder farven godt og kan anbefales .. Loven siger hænder og ansigt og personer under 18 er forbudt, så hvorvidt ører kan tilskrives ansigt eller ej??? jeg tror nu ikke det vil være noget problem at få din tatovør til.

Hvis du vil have en tat der skal kan ses af andre kan en på håndledet være pænt .. på tommel-siden og ind over det nederste af underarmen .. hvis det ikke betyder så meget, kan en tat på den øverste inderside af låret være en mulighed (lige under trussen), da der ikke er mange piger der "tør" få lavet der, til trods for det kan se ret godt ud.

Held med det

• #21   20. jul 2010 Shhhh, Noget fis. Mine tusser på hænder og fingre ser fine ud. Bortset fra diverse tandmærker og sår. Mange af mine kammerater har tusser på hænder/fingre og de ser også fine ud. Blot et spørgsmål om en ordentlig tatovør og at man får farvet den/dem op til tider. Du har fuldstændig ret i at huden slides hurtigere på hænder/fingre(go figure) men du kan få fine tusser der bare du bruger hovedet.
    Loven siger ikke hænder og ansigt. Den siger fra hals og op, håndled og ud, ankel og ned. 9 ud af 10 tatovører er pisse ligeglade da den lov er fucking forældet.

• #22   21. jul 2010 ok så smiley lige ansigt var nok dårligt formuleret. Men at starte ud med "noget fis" er måske også dårligt formuleret fra din side. Men så siger vi:

§1. Den, der tatoverer en person under 18 år, straffes med bøde eller hæfte, medmindre højere straf er forskyldt efter den øvrige lovgivning.
    Stk.2 På samme måde straffes den, der tatoverer en person i hoved, på hals eller på hænder.

dermed hoved og hænder .... Lovgivningen er ikke "fu***ng" forældet.. Lovgivningen er som den er, grundet en anden opfattelse i 1966 (og dén er nok er forældet efter nutidens opfattelser). Men indtil den bliver revurderet og omskrevet, så er det stadig ulovligt! Men den vigtigste ting i loven ser jeg dog kun værende 18-års grænsen.

Måske har du en anden opfattelse af hvad pæn er end jeg har. Og måske kan du leve med middelmådige tatoveringer på dine fingre, for den erfaring jeg har med finger tats (ringe osv) der bliver det bare ikke ligeså pænt som man kunne håbe. Det bliver bare pænere på blød-huds-zonerne, (med rynkefolder og lign. som undtagelse), da streger der til tider kan have en tendens til at løbe skævt eller flyde lidt ud, da fine hud og læderhud ligger side om side i bølgeform. Helt teknisk vil det sige at nålen skal lidt dybere i læderhudet for at farven fanger, men ex 0,5 mm efter kan nålen køre over det fine hud, og nålen vil dermed stikke for dybt og farven kan trække ud.

Men mht til tatovering er det smag og behag, og det er op til den enkelte om man er tilfreds med det eller ej, jeg tager mig bare den frihed at fraråde en fingertat, da der er steder det kan blive finere, samt det jeg har set er meget lidt pænt i kvali sammenlignet med andre steder på kroppen.

Jeg kan ud fra dine billeder ikke se du har tats på fingrene, men har du fået nogle siden du uploadede? så må du gerne lægge nogle skarpe fokuserede billeder op, da jeg gerne vil se dem, samt vide hvor gamle de er? (selvfølgelig helt i orden hvis ikke, det var mere for min egen nysgerrighed)

mvh

• #23   21. jul 2010 hey, min ide med stjerne i øret fik jeg da jeg var 14, før rihanna fik den, hun er bare en copycat smiley

• #24   21. jul 2010 Shhh, Vil nu stadig kalde den forældet smiley En regering skal da ikke bestemme hvor man må tusses/tusse, come on. Det er da op til det enkelte individ hvad de ønsker. Billeder i min profil er på ingen måde up to date smiley Er vidste en 28-29 år der(31 nu). Tussen på højre hånd og mine venstre fingre er vel 1års tid gamle eller sådan noget. Smider gerne et par billeder op hvis du kan bruge det til noget. Har dog pt ikke noget kamera. Kom hjem til en lettere tom lejlighed efter ophold på statens hotel smiley Kun min htc.

Mvh

• #25   21. jul 2010 haha smiley ja hun må have fået idéen et eller andet sted fra, men det ser også fint ud med en tat der.
    Mht fingeren - se nogle venners/veninders som de har haft længe og ikke er helt nylavede, og bestem dig ud fra det - om det er pænt nok og om du vil have det. Når først du har det i huden er det jo lidt sent at fortryde smiley

Men held med det

Mvh

• #26   21. jul 2010 @røvpiraten .. vi er selvfølgelig enige om at det er op til individet selv hvor ens tatoveringer skal være (med mindre de kan udgøre en sundhedsrisiko som kan koste staten penge at behandle i den sidste ende - eks i øjet) smiley Man går jo ikke til politiet efter at have fået en på hånden og siger: Hey ham nede i havnestrædet har lige tegnet mig på hånden....

Helt iorden med billedet og træls med dem der ikke kan finde ud af "dit og mit" .. jeg har bare en del erfaringer med tats og er ikke løbet over nogen endnu som jeg syntes havde den skarphed og ynde som en "almindelig" tat har. Derfor jeg er lidt interesseret - google hjælper heller ikke helt, da mange af dem er helt friske tats (eller prison-like) og generelt ikke særlig skarpe ..

Kommentér på:
hjælp til piercing og tattoo

Annonce