{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.474 visninger | Oprettet:

Karina L - Canada Goose .. SNYDT ?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa folk på baboom !

Jeg har "købt" en Canada Goose jakke af en nu tidligere baboom bruger Karina L fra Jylland - 19 år gammel ..

Jeg overførte hende 1625kr for jakken og hun lovede at sende den , det er nu 3 uger siden og jeg har ikke set skyggen af jakken !

Jeg skrev til hende flere gange her på siden , men nu er hendes bruger slettet !!!

Det jeg vil vide er om andre er faldet i hende fælde , for denne sag ryger til politiet og jo flere der er snydt jo mere kan hun straffes ...

Skriv endelig til mig ..

Julie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karina L - Canada Goose .. SNYDT ??
  • #1   16. mar 2011 Har du et nummer på hende ??? Hvordan fik du dine ting ?

• #2   16. mar 2011 Mange tak !
    Okay , kommer hun ikke fra randers området ? involverede du politiet ?

• #3   16. mar 2011 Jeg kan ikke finde hende ? smiley

• #4   16. mar 2011 Ja okay godt nok , kan du evt finde et nummer til hende ?

• #5   16. mar 2011 Utroligt folk gider blive ved med at snyde..

• #6   16. mar 2011 hedder hun ikke lorentzen til efternavn ??

Ja det er sku utroligt , møg kælling er hun !

• #7   16. mar 2011 Faktisk ret mistænkeligt at både adressen og navnet slet ikke findes på Krak.dk..

Har prøvet at søge både på navn alene, og så adressen - også på google. Og intet hedder det.

• #8   16. mar 2011 Hende ved jeg sgu hvem er !!
    Tror godt jeg kan skaffe dig hendes nummer - men I har ret, hun er ikke ligefrem den skarpeste kniv i skuffen.
    At snyde for sølle 1600kr og blive meldt til politiet.. Hvor er man så henne smiley

• #9   16. mar 2011 Har også prøvet med Lorentzen og så postnummeret 8882, og det finder den heller ikke.

Hun kan sagents have bedt Krak om at gøre hende anonym. Så hun ved hun har gjort noget forkert.

• #10   16. mar 2011 TDC oplysningen gav mig et nummer på hende , det var hendes kæreste der tog tlf og han ville bede hende ringe tilbage , jeg fortalte sagen nu er givet til politiet , så hun gør nok klogest i at ringe mig op !

Tak for hjælpen !

• #11   16. mar 2011 julie.. det bare løgn ik.jeg har handlet en pc med hende og har ikke fået noget endnu..har nogle adresser på hende og tlf numre og facebook profilhvis det er

• #12   16. mar 2011 (link fjernet)

Er det hende her?

• Kim M
    Kim M Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 124
    #13   16. mar 2011 min ex kæreste arbejder i fårvang, så han kan da hurtigt lige tjekke om der bor nogen på den adresse i aften,

• #14   16. mar 2011 Nej det er ikke løgn ! Kan du sende mig oplysninger også ang jeres handel ? For så videregiver jeg også den sag til politiet !

• Jens S
    Jens S Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Svar: 20
    #15   16. mar 2011 Fedt at se sådan et sammenhold herinde smiley

Én for alle - alle for én smiley

• #16   16. mar 2011 tak for hjælpen alle sammen ! Jeg har også ledt efter hende , men kan heller ikke finde hende , som sagt fik jeg et nummer på hende der hedder følgende : 42305852

Nu må vi se hvad der sker !

Undskyld mig , ikke for at være uhøflig men hvis nogle af jer ved hun har snydt i flere år , hvorfor er hun så ikke blevet stoppet ?

• #17   16. mar 2011 Præcis ! Jeg takker også mange gange for jeres hjælp allesammen !

• #18   16. mar 2011 Andreas : Jeg aner ikke om det er hende , ved ikke hvordan hun ser ud !

• #19   16. mar 2011 Politiet plejer at sætte sådan noget i lavpriotet - desværre.

Der skal mange anklager til før de tager sig af det og et hvis beløb.

• #20   16. mar 2011 andreas ja det er hende..

juliefinder lige det helefrem

• #21   16. mar 2011 Det tlf. nr gav mening.

(link fjernet)

• #22   16. mar 2011 Betjenten jeg snakkede med igår sagde at de klart ville gå efter det , jeg skulle bare sende et hændelses forløb ang handlen osv via brev til randers politi !

• .. .
    .. . Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 119
    #23   16. mar 2011 Hvis hun fandtes før har hun sikkert lavet hemlig adresse så folk ikke kan finde hende... men hun bor nok stadig på adressen... du kan jo prøve at være lidt fræk og ringe til hendes nabo og spørge om hun stadig bor der? så du kan give adresse til politiet..

• #24   16. mar 2011 Ofte plejer de bare at sige de vil kigge på det - men ikke tit det bliver til mere smiley

Men håber da hun bliver meldt og erstatter det hun har snydt for.

• #25   16. mar 2011 håber virkelig du enten får dine penge tilbage eller jakken !
    Vil gerne ha en update på hvad der sker, sådan en møgso skal bare stoppes!
    Og alle de andre forbandede snydere

• #26   16. mar 2011 Det håber jeg også , jeg giver íhvertfald ikke op !

Jeg vil lige hører jer om det er ok med alle at jeg printer disse indlæg ud og vedlægger mit brev til politiet ?

• .. .
    .. . Tilmeldt:
    jul 2010

#27   16. mar 2011 det offentligt så det gør du da bare...

• #28   16. mar 2011 Det er okay herfra ihvertfald smiley

• #29   16. mar 2011 Jeg bor lige i nærheden af fårvang og min kæreste er på hendes alder og har gået på fårvang skole.. Jeg kan evt. finde ud af om hun kender noget til hende

• #30   16. mar 2011 Kan jeg ikke se noget problem i - de er alligevel offentlige alle indlæggende smiley

• #31   16. mar 2011 Super tak drenge !

Ping pong duck Lee ! : Ja meget gerne , jo flere oplysninger jo bedre !

• #32   16. mar 2011 Er der samtidig nogle af jer der ved hvilket politi man skal kontakte når det omhandler fårvang ? Jeg kommer jo selv fra sydsjælland , så jeg aner det ikke smiley

• #33   16. mar 2011 hehe nu når i er igang er der så ikke en fra nykøbingmors der lige vil hente min bærbar jeg har aldig fået pengene for den har fulde adresse på den person som slettede sin bruger her inde efter jeg havde sendt bærbar

• #34   16. mar 2011 giv sagen til politiet som jeg gør ?

• #35   16. mar 2011 hehe det tager for lang tid

jeg må bare tage på hjemme besøg det lære folk mere af

• #36   16. mar 2011 Vi burde samle en masse sager sammen herinde fra også være nogle stykker der ligger hende et visit ...

• Jens S
    Jens S Tilmeldt:
    apr 2010

#37   16. mar 2011 Helt sikert - jeg er frisk smiley

• #38   16. mar 2011 Mere info og debat om hende her:

http://www.guloggratis.dk/forum/traad/2830

(link fjernet)

• #39   16. mar 2011 Jeg er på. Så må vi håbe hun har en provokerende kæreste, da man jo ikke slår på piger smiley

• Jens S
    Jens S Tilmeldt:
    apr 2010

#40   16. mar 2011 Andreas . - Ha ha - ja smiley

• .. .
    .. . Tilmeldt:
    jul 2010

#41   16. mar 2011 mon ikke hun bor hjemme hos mor og far...

• Jens S
    Jens S Tilmeldt:
    apr 2010

#42   16. mar 2011 Benzo - Ha ha - fed feature at man kan trykke *Giv Karina en ged" på ENIRO smiley

• #43   16. mar 2011 OFF TOPIC!!

Stem min fotoprofil ind! smiley Tak.

• #44   16. mar 2011 Jens: Så jeg ikke engang smiley
    Cool!

• #45   16. mar 2011 Jeg har nu talt med politiet og de tager sagen op !

Kom endelig med flere imput hvis der er noget der skal siges videre

• #46   16. mar 2011 Jeg tager en kagerulle med!

• .. .
    .. . Tilmeldt:
    jul 2010

#47   16. mar 2011 måske man kan snakke med en admin og få hendes nummer blokeret så hun ikke kan oprette sig igen?

• tanja a
    tanja a Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 43
    #48   16. mar 2011 Politiet kan desværre ikke gøre noget så længe det er privat handel ! Hun siger bare at hun har sendt jakken så står du og har en sag mod PostDanmark og ikke mod hende ! At du gir hendes oplysninger ud til andre som ikke har noget med sagen at gøre gør bare dine chancer mindre da du truer hende osv tænk der var en psykopat der læste dette og gik i mod hende . Hvem står for ansvaret ? Det gør du så hvis du er lidt voksen så slet denne debat for hun kan bruge det i mod dig !! Den eneste måde du kan få dine penge retur er gå i retten og tá den den vej med extra omkosninger hvis du taber sagen ! Handel aldrig herinde eller dba trendsales for det er eget ansvar!

• #49   16. mar 2011 julie jeg skulle købe en bærbar til 1700 kr og vi blev enige om jeg overførte 1000 til hende og 700 når pakken kom..
    det var i onsdags hendes fyr skulle sende den og har intet set. skrev med hende på face og hun ville finde ud af hvad der var sket, siden mandag har jeg ikke hørt fra hende mere, jeg har hendes facebook profil og hendes nummer samt 2 adresser da hun fortalte hun boede med en veninde

• Jens S
    Jens S Tilmeldt:
    apr 2010

#50   16. mar 2011 tanja_A - Det at der blir delt oplysninger gør bare at der kan samles flere tilfælde ind, som Politiet selv anbefaler - og da det alligevel er offentlige tilgængelige oplysninger, som også kan findes på ENIRO eller Krak, er der intet i vejen for dette...!!

• #51   16. mar 2011 julie hvad politi kreds snakkede du med. for så vil jeg ringe med det samme også

• tanja a
    tanja a Tilmeldt:
    feb 2008

#52   16. mar 2011 Okay tak for svaret smiley

• #53   16. mar 2011 hun siger hun arbejder i føtex i fårvang og arbejder som rengøring assistens om aften med hendes mor birgit lorenzen. og skulle så vidt jeg kan se komme sammen med en kim andersen

• #54   16. mar 2011 Føtex i fårvang ? Der findes ingen føtex i fårvang :S

• #55   16. mar 2011 ping pong.. hvad er den nærmeste by hvor der ligger en så

• tanja a
    tanja a Tilmeldt:
    feb 2008

#56   16. mar 2011 Hehe folk snakker røven går !!!

• tanja a
    tanja a Tilmeldt:
    feb 2008

#57   16. mar 2011 Randers vel smiley troede du var i kontakt med hende lol

• #58   16. mar 2011 Stålkirugen H

Det er nok i Silkeborg smiley

• #59   16. mar 2011 Stålkirugen H: Det er Silkeborg. Der ligger kun en brugs i Fårvang.

• #60   16. mar 2011 det var jeg også indtil i mandags. hun fortalte bare alle disse ting, men ja man ved jo ik om det er sandt og om hun overhovedet hedder karina

• #61   16. mar 2011 Det er noget møg jeg ikke arbejder ved Dansk Supermarked mere, så kunne jeg lige have tjekket om hun var i vores bruger system smiley

• tanja a
    tanja a Tilmeldt:
    feb 2008

#62   16. mar 2011 I så syge mann ;P tjek lige mujaffat som arbejder i bilka Ishøj

• #63   16. mar 2011 Det hele giver da mening nu!

Kig lige den her tråd: http://www.guloggratis.dk/forum/traad/2830 og læs post nr. 2... Kim 682 hedder brugeren - så Stålkirugen har ret i at hun kommer sammen med en der hedder Kim hvertfald.
    Og der er endnu en hun har snydt (trådstarteren på G&G)

• #64   16. mar 2011 Karina Lorenzen
    Storgade 33a 1,6
    8882 Fårvang.

her er hendes adresse jeg har også hendes tlf nummer hvis det er smiley

• #65   16. mar 2011 tanja A

.. Er du høj? Hvad snakker ud om?!

• #66   16. mar 2011 ja og en til igår med en ipod.

på side 2 derinde, en tonni jensen.

• tanja a
    tanja a Tilmeldt:
    feb 2008

#67   16. mar 2011 Laver pis med dig smiley ping pong . Du kan ikke tjekke bruger oplysninger via dansk supermarket As det var de gamle tider!

• #68   16. mar 2011 tanja A

Det kunne jeg .. smiley Jeg sad i bruger administrationen og netop oprettede brugere i diverse forretninger landet rundt.. Så havde adgang til de systemer

• #69   16. mar 2011 Men det kan jo også være ligegyldigt nu, jeg arbejder der jo ikke længere..

• tanja a
    tanja a Tilmeldt:
    feb 2008

#70   16. mar 2011 Mmh på den måde smiley så skal det nok passe:)

• #71   16. mar 2011 En ægte Goose jakke til 1600 kr stinker langt væk, med mindre personen er en man kender, og arbejder i en butik, som sælger Goose.
    Men håber i får stoppet fjolset!

• #72   16. mar 2011 men det ku godt tyde på karina lorenzen har noget med det og gøre, tror ham kim andersen står for det hele både når han skriver sms og facebook og han tar altid tlf når man ringer og siger han kender ik noget til det hun har gang i men han skal nok få hende til og ringe tilbage

• tanja a
    tanja a Tilmeldt:
    feb 2008

#73   16. mar 2011 Mr.Bing du kan sagtens få en ægte Goose Jakke til den pris men så er det osse en kort model brugt;)

• #74   16. mar 2011 håber i får stoppet hende..! jeg tror du har nok til at politiet kan gøe noget ved det.

you go girl.!

• #75   16. mar 2011 hun skrev til mig for lidt tid siden da jeg søgte iphone.
    syntes nok Karina L sagde mig noget, og rigtigt havde jeg en besked fra en sletttet bruger der skrev at hun boede i Fårvang. Godt jeg kun ville have personligt møde og fandt en tæt på mig.

• #76   16. mar 2011 smil til verden.. hvad hed den profil der skrev denne gang så

• #77   16. mar 2011 Karina L tror jeg bare hun hed. Brugeren er slettet nu smiley

Hun skrev på min annonce at hun havde en 3gs men at hun ikke boede i nærheden af mig, da jeg havde skrevet at jeg helst så at det var på sydsjælland eller omegn, da jeg ville hente den personligt, og så spurgte jeg hvor hun boede, og så skrev hun at hun ville skrive mig en privat besked, og det havde hun så gjort smiley

• #78   16. mar 2011 øv altid ærgeligt med snydere.

Men så kan man altid trøste sig med en Darwin-award smiley

• #79   16. mar 2011 Hej til alle her inde, nu er vi et par stykker der er blevet snydt for hårdt af en Karina L Også kendt som Karina Lorenzen
    Hvis DU er en af dem der er blevet snydt bedes i kontakte mig så vi kan få lavet en samlet anmeldelse af hende..

Jeg er blevet snydt da jeg ville købe mig en iPhone af Karina L / Karina Lorenzen og jeg fik lige et opkald i dag d. 16-03-11 af en Ronnie som er blevet svindlet af hende også.. Vi regner med at lave en politi anmeldelse af hende så hvis du er en af de heldige vindere og har handlet med hende Karina L og ikke modtaget varen, få samlet jeres beviser, mails, sms'er og bank oplysninger ang overførrelse af penge til denne så kaldte Karina L.

Jeg håber folk snart vil tænke sig om, og stoppe med deres snyderi.
    evt. kontakt mig på e-mail: Tonnilj@gmail.com

• #80   16. mar 2011 Tonni J

Rigtig godt initiativ Tonni .. I kunne evt. også lave en gruppe herinde ?

• #81   16. mar 2011 tonni.. du har fået en mail af mig. skal vi bare lave en anmeldelse hver især eller samler du det du har og tar med når du blir indkaldt..

mvh Ronni

• #82   16. mar 2011 Hej alle, jeg vil bede alle folk som har haft problemer til at sende deres egen anmeldelse ind til politiet.
    samel alt sammen i har af beviser.
    e-mails, SMS'er, bank overførelse udskifter og få det samlet i en anmeldelse til politiet..
    Jeg lavede en mindre forklaring i starten af min anmeldelse, hvordan jeg havde handlet osv lidt forklaring omkring hvad jeg har gjort.
    e-mails lavede jeg en samtale oversigt så de kan læse hver mail der er blevet modtaget og sendt, de samme med sms'er.
    bare husk og smid alt jeres beviser på så det bliver overskueligt og let at læse for politiet, min anmeldelse fylder 15 sidder færdig lavet.

Jeg prøver og snakke med politiet ang. alle jer andre som er blevet snydt, jeg høre da lige af om man evt. skal lave en samlet anmeldelse.
    Jeg tager nok ind til politi gården i slutningen af denne uge senest for lige at høre hvad der er sket og om det er muligt at gøre noget mere..

Det vigtigste er bare at de folk som er blevet snydt får lavet en skriftlig anmeldelse til politiet hurtigst muligt.. Jeg skulle have modtaget min pakke d.07-03-11 en mandag, og anmeldte det d. 14-03-11 en uge efter..

Jeg ved ikke helt ang Grupper, da jeg skrev her inde and bedrageri / snyd blev min forum tråd slettet pga. man ikke må hænge folk ud her inde skriver de.
    Hvor efter jeg skrev
    Fra: Tonni J
    Sendt: 15-03-2011 01:35:34
    Emne: SV: Udhængning af personer el. firmaer

vil det sige at i her inde ved Baboom.dk egentlig er ligeglad med at folk bliver snydt og bedraget, er det ikke bedre at advare folkene som handler på jeres site omkring de folk som snyder..

* Fjordside *
    Hjælpe-Administrator

VIP

Skrevet: 15-03-2011 01:45:57

Vi kan ikke gøre noget når det er en handel mellem private..

Så at oprette en gruppe ang dette tror jeg ikke man må her inde.. smiley

• #83   16. mar 2011 Egentlig oprettede jeg ikke den tråd til diskussion og latterlig feed back ..

Men alle jer som hjælper mig og kommer med oplysninger m.m. FEDT og TAK !

Jeg har allerede forklaret politiet ang den her tråd - og det var intet problem ...

Tonni : Jeg sender en mail når jeg har fået samlet alle oplysninger !

• #84   16. mar 2011 Skal vi ikke prøve og se hvad der sker ved at lave en Gruppe her inde..

vi kan evt kalde den for snyderne, der inde kunne vi smide alle navne og brugere på dem som snyder folk så andre brugere kan blive advaret før køb.. Så det bare tjekke listen om personene og deres info er der, hvis ikke så er der chancer for de er til at stole på..
    Men Baboom.dk burde sku også lave en CPR sikkerhed.. så alle folk her inde skal validere at man er ægte, så kunne man evt. få baboom.dk til at lave et bedømmelses system som man kan bruge efter man har handlet med en, så kan man fks trykker "god" "dorlig" "langsom" "snyder" "fake" eller noget i den stil så folk kan på forhånd se om folk har haft gode eller dorlige erfaringer med handel ved den person.. Post.dk har jo fjernet alt sikkerhed ang. online handel.. Førhen var det bare at sende pr efterkrav, men i dag er det hver enkelt "SITE" (BABOOM.DK) som skal sørge for at folk kan handle sikkert på deres site..

Baboom.dk er stort offer for bedrageri, og stadig bliver der gjort ingenting for at forhindre det..

• #85   17. mar 2011 nogen der har været forbi adressen i fårvang og se om den existerede ?

• #86   18. mar 2011 jeg har været der og ved adressen passer og navnet gør også smiley
    skal ud til hende igen og bytte. hvis nogen er blevet snydt og vil med så de kan snakke med hende, så bare skriv smiley

• #87   18. mar 2011 Darlene hvornår skal du det? Jeg har godt nok ikke handlet med hende, men jeg kommer alligevel fra området, så det kunne da være meget godt at tage med bare for at der er flere der tager derud smiley

• #88   18. mar 2011 jeg bor i Randers.
    skal lige have hørt min ven først hvornår han kan køre smiley
    jeg er heller ikke selv blevet snydt af hende.

• #89   18. mar 2011 ville så godt med men ingen bil smiley men i kan jo lige nævne mit navn for hende. Ronni hansen og hvornår hun enten sender min bærbar pc eller de 1000 kr jeg indtil vidre har betalt for den tilbage:-(

• #90   19. mar 2011 ja gør lige det samme for Tonni Jensen
    jeg ville nu godt have min iPhone 3GS 16GB eller mine 1300kr tilbage smiley

• #91   20. mar 2011 Og mig julie kanstrup med den jakke eller de 1625 !!!

• #92   20. mar 2011 I den anden ende af landet øv! Kunne ellers være nice at troppe op med kamera ala spiegelhauer stil så hun kan få spredt sit dårlige rygte! haha

• #93   22. mar 2011 Jeg overvejede virkelig at skrive til ham Morten spigel halløj

• #94   22. mar 2011 man kan altid gå rettens gang..

• #95   22. mar 2011 Jeg har anmeldt og politiet er ved at undersøge sagen har de skrevet til mig via. brev med posten..

• tanja a
    tanja a Tilmeldt:
    feb 2008

#96   24. mar 2011 Folks opgiv det i kan ikke gøre noget ved det! Det privat handle der kan gå år før i kommer til retten plus omkosningerne skal i selv stå for indtil hun blir dømt smiley

Ronni og Tonni undskyld jeg siger det men at i blir tilbudt vare til underpris må der sku os være noget i snakken;) tror sku ikke folk med ærlige vare sælger deres ting til skrot priser;)

• #97   24. mar 2011 tanja A: 1300kr for en iPhone 3GS 16GB er nu ikke skrot priser, for der ikke mere værd en et max af 1500kr i dag.. det kan man lidt regne ud når 5'eren er lige rundt om hjørnet, og iPhone 4 bliver solgt brugt fra 2000kr og op efter.

Men det er også lige meget, for hun er anmeldt og jeg kræver mine penge tilbage.

• *Lee *
    *Lee * Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 46
    #98   24. mar 2011 politiet gør altså noget ved det hvis der er rigeligt med anmeldelser mod samme person. Silkeborg politi havde en lignende sag som endte i retten. Der var vi rigtig mange som fik erstaning. Det var et par som havde snydt rigtig mange på blandt andet Trendsales. Nu var det kun 300kr for mit vedkommende....

• #99   25. mar 2011 tanja A
    Du aner da absolut nada om dansk retsystem... Alle dine kommentarer i dette emner virker som om, at du ønsker at hjælpe snyderen!
    DER ER INGEN OMKOSTNINGER VED EN RETSAG, hvis den køres som politisag! INGEN!
    Civile søgsmål er noget helt andet, og det er der ingen, som snakker om her...

• #100   25. mar 2011 har også anmeldt hende og sjovt nok ringede en mand til mig iaftes og sagde hans datter også lige var blevet snydt med samme tlf som tonni skulle ha købt, så han var kørt forbi deroppe for og få pengene men der var kun fyren hjemme og han anede underligt nok ik hvad hun lavede eller havde gang i.han sagde de levedei et stort rod og slum nærmest så hun er stadig i fuld gang med og snyde og bedrage, fandt også hendes nye profil herinde hvor hun sælger løs:-(

• #101   25. mar 2011 stålkirugen H: Jeg har også snakket med den samme mand i aftes, og jeg syntes dem som kender hende og kender til hendes profiler, smid lige advarsel her inde med hendes nye brugernavne osv så vi alle er klar over hvem den svindler er..

• #102   25. mar 2011 fik at vide hun hed schica s og har en masse nye tlf numre

• #103   25. mar 2011 det skal selvfølgelig kun være hvis i er 100% sikker på det er hende, hvis bank konto nr: eller adresse stemmer over ens med Karina L tideligere så smid det her ind..
    Vi skal helst ikke hænge folk ud for noget de ikke har gjort, og beviserne skal være klare...

• #104   27. mar 2011 schica s??

• #105   28. mar 2011 nogen der har fået noget ud af og melde hende ?

jeg blev igår tilbudt endnu en pc fra en helt 3 person nu der sjovt nok også havde adresse i fårvang smiley

• #106   28. mar 2011 Fra hvilket brugernavn?

• #107   30. mar 2011 Stol ikke på hende , jeg snakkede med silkeborg politi idag , og han ville gøre hvad han kunne for at få hende stoppet .. Dog skal jeg selv og andre ikke forvente at se hverken de ting de har "købt" eller deres penge , var svaret ....

• #108   31. mar 2011 julie k nej samme svar jeg fik, så må man jo bare troppe op deroppe ved hende og så må hun gi os et eller andet af den værdi hun har snydt os for af ting hun ellers har til salg smiley

• tanja a
    tanja a Tilmeldt:
    feb 2008

#109   1. apr 2011 Mr. Bring hahahahah aner jeg ik en skid?? Hmmmmmm ok så vil det sige i har fået sat en sag mod hende NOT get a life din bums i kan ik knalde hende uden i mister på det griner !!

• tanja a
    tanja a Tilmeldt:
    feb 2008

#110   1. apr 2011 Mr.bring og hvad får dig til at tro politi'et vil køre sådan en lille sag og bruge penge på det når staten ingen penge har til disse små sager!! Faktisk griner de inderligt når i anmelder jeres køb!! Jeres forældre burde vide bedre ! Man handler ikke et sted hvor der ingen sikkerhed . F.esk her og på Dba , trendsales osv !! Søtter ik svindleren men hader små mennesker der tror de ved mere end de gør!! Peace out

• #111   1. apr 2011 nu var vi jo lige 5-6 personer der har lavet anmeldelse på samme person inden for en måned så hvis politiet ikke kan gøre noget så vil jeg sige de er nogle sløve og halv dumme pader..

• #112   1. apr 2011 tanja A
    Nu har jeg ik handlet med fjolset, men vil du vædde med at hun kan knaldes uden at det koster en krone?
    Skal vi vædde 1000 kr? Eller tør smartass dig ik det?

Altså nu bor jeg selv, og jeg er tydeligtvis væsentlig ældre end du er, og kender tingene bedre end dig.
    Politiet tager småsager, hvis der er flere, som anmelder samme person for samme forseelse! Jeg vil godt vædde med, at hvis alle der er blevet snydt i denne tråd anmelder hende fjolset, så ender det i en retsag, hvor vedkommende taber, og får en plet på attesten. Er det endnu et vædde mål på 1000 kr eller tør du ik det?

• #113   1. apr 2011 PS hvis der er nogen, som er små og bedre vidende, så er det da dig selv... Men jeg ville os hade mig selv, hvis jeg skulle sidde og støtte en svindler offentligt. Men sådan er vi jo så forskellige smiley

• tanja a
    tanja a Tilmeldt:
    feb 2008

#114   3. apr 2011 Hahahaha vi vædder 10.000 kr hvis du har nosser til det!! Du har allerede tabt min ven hvis de gad gøre noget ved det var der ikke så mange der ville skrive her at de er blevet snydt af hende !! Skriv en adresse hvor min kærste kan hente pengene ihverfald de 1000kr som du starter med at ville vædde!! Det bordet fanger !

• tanja a
    tanja a Tilmeldt:
    feb 2008

#115   3. apr 2011 Ps det poststand til poststand i sidste ende evt læs reglemanget!!

• #116   3. apr 2011 tanja A

"Du har allerede tabt min ven hvis de gad gøre noget ved det var der ikke så mange der ville skrive her at de er blevet snydt af hende "

Så du mener ikke man kan skrive på et forum om at man er blevet snydt, hvis politiet gør noget ved det? Hvorfor i alverden skulle man ikke kunne det? Uanset om politiet vælger at gøre noget eller ej, så kan folk da godt skrive på nettet at de er blevet snydt :S

• tanja a
    tanja a Tilmeldt:
    feb 2008

#117   3. apr 2011 Ja folk kan sagtens lave debatér osv mht hvem hvad hvor ! Siger bare han har tabt for inder inde burde han være voksen nok til bruge hoved og vide at sårn pr små sager gider de ikke bruge deres tid på med mindre de er større beløb vi snakker om;) men fuck det og mr. Bing du kan ikke gøre for du er små vidende!! Beholdt bare dine tabte penge og brug dem på noget fornuftig min lille ven !

• #118   3. apr 2011 tanja A

Du er godt nok underlig.. Alle dine indlæg i denne tråd læner imod at du støtter hende der har snydt alle disse folk. Og eftersom der er rigtig mange der er blevet snydt så er det jo faktisk også et større beløb det drejer sig om efterhånden.

Det er sku da også en underlig atityde du har overfor folkene her. Hvorfor så provokerende ?

• #119   3. apr 2011 Ja jeg giver sku Ping pong duck lee ret.
    som han skriver hvorfor "håne" dem der er blevet snydt. i diverse tv-programmer har politiet udtalt sig om at det er mindre og mindre ( mht. hvore store beløb det drejer sig om )
    Og hvis jeg var politimester ville jeg tænke" ok. hun har snydt mange hvorfor ikke snyde igen" og derfor tage sagen an. og få hende arrestret. fordi en som hende bliver ved og det er sikkert ikke kun folk herinde der bliver snydt. så beløbet er nok rimelig stort i forvejejn og vokser nok ogsp kun videre..¨

sov godt smiley

• #120   4. apr 2011 Tanja, af den nye danske gangster generation, watch out. Or laugh.

• #121   4. apr 2011 ...then pray

• #122   5. apr 2011 Reglement
    Påstand

• #123   5. apr 2011 jeg har lige fået et opkald her i dag, hvor en flink politimand meddelte at mine penge meget gerne skulle blive overført her inden fredag fra Karina L.
    Så håber alle i andre også har heldet med jer!

• #124   5. apr 2011 Tonni J

Aj det kan sq ikke passe.. For tanja A siger jo at politiet ikke hjælper i "sådan nogle små sager" !!!

• #125   5. apr 2011 Tanja A aner ikke hvad hun snakker om!

• #126   6. apr 2011 *Jeg vil gerne lukke jeres diskussion her !!!!

Jeg har igår modtaget post fra politiet , jeg får svar når sagen er afgjort , og om vi skal i retten eller ej , og hvorvidt hun bliver dømt eller ej .

Så JO de tager sagen op !!!!

• #127   6. apr 2011 Selvfølgelig tager de sagen op, det er da mærkeligt at tro andet. Når den samme person render rundt og snyder flere folk for flere tusinde kroner, gør politiet selvfølgelig noget ved det.
    Hvis man tror andet er man godt dum.
    smiley Og så siger jeg ikke mere til det smiley

• #128   6. apr 2011 har ikke hørt noget fra dem desværre smiley

• #129   7. apr 2011 tanja A
    Jamen jeg kender så over 10 lignende sager, som er endt med en døm til svindleren ligefra 60 dages betinget fængsel og op til 9 mdrs fængsel...
    Så skal vi ik bare sige, at jeg sender dig et konto nummer, når du mener bordet fanger ;D

• #130   7. apr 2011 Julie K
    Fedt håber i får hende ned med nakken!
    Du må lige holde os andre opdateret, og så skylder Tanja vist 1000 kr hahaha... Men tvivler på at hun betaler, for det ser ud som om, at hun kun har alt i munden, og intet andre steder...

• #131   7. apr 2011 Ping Pong Duck Lee !
    Måske det er en svindler i forklædning ;D
    Alle kan lave en anonym profil, og hende "Tanja" er ik særlig aktiv ellers herinde... Ja faktisk er hendes aktivitet i denne tråd påfaldende sammen med synspunkterne, som prøver at påvirke folk fra at anmelde en kriminelhandling...

• #132   15. apr 2011 der er indtil videre intet nyt i sagen , snakkede med politiet igen igår

• #133   16. apr 2011 Sådan en sag tager tid. Dem jeg har kendskab til, har taget fra 5-14 måneder før de endte for retten.

• #134   23. apr 2011 Jeg har tid nok smiley

• #135   27. apr 2011 hejsa folkens, så der en mere der er blevet snydt af Karina L Jeg har skrevet lidt sammen med personen som har anmeldt hende, men jeg har da lige en besked fra Jean Lerche Hansen:
    Hej Tonni

Kan du så ikke informere dem om (har ikke selv adgang) at hun nu går under navnet MalliMusen, og opgiver navnet som værende Mette Spile, Ringgade 168, 1 sal, 6400 Sønderborg (hvilket er en tandlæge som jeg har talt med og som vil gå videre med sagen også)

Det er da noget nyt og en update, jeg har stadig ikke hørt noget fra Politiet sidden sidst.

• #136   27. apr 2011 Er det hende der hedder mallimusen L?

• #137   28. apr 2011 Jeg ved det personligt ikke, men som Jean Lerche Hansen skriver det lyder det somom det er hende..
    Jean har handlet med personen og som du kan se undersøgt sagen og fandt ud af det var fup, adressen er til en tandlæge...

• #138   29. apr 2011 Hende her har i hvert fald en canada goose til salg, som trådstarter blev snydt for.

Utroligt med folk nu til dags<!

• #139   30. apr 2011 svindlere er der nok af..

• #140   4. maj 2011 Jeg ringer til politiet igen imorgen ..

• #141   4. maj 2011 mallimusen L findes ikke ?

• #142   4. maj 2011 snakkede med politiet idag og de sagde at vi nok slet ikke skulle regne med og få noget som helst tilbage da hun har så mange svindel sager hængende over hovedet og skylder så meget smiley pænt sagt

• #143   4. maj 2011 tecci E

Men havde politiet så tænkt sig at stoppe hende ?

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #144   4. maj 2011 Politiet kan bringe hende for en domstol, og en dommer kan afgøre sagen.
    Hun kan kun selv bestemme om hun vil stoppe. Det kan politiet ikke.

• #145   5. maj 2011 Så dvs det er helt okay at snyde folk ifølge politiet eller hvad ? Det er jo for langt ude ...

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #146   5. maj 2011 Læs nu hvad jeg skriver.

Politiet kan jo ikke TVINGE hende til at stoppe. De kan straffe hende for hvad hun gør. Hvis hun vælger at fortsætte alligevel, er det jo hendes valg.

Det var møntet på Ping Pongs kommentar om politiet havde tænkt sig at stoppe hende.

• #147   6. maj 2011 hvis de ikke gør noget, så må vi alle sammen bare troppe op på hendes adresse og begynde at vælge div. ting som vi skal have som erstatning.. Det er sådan de hårde gutter plejer at gøre, det kan være man skal prøve det samme..

ej, jeg håber da på politiet får gjort noget, jeg fik en opringning mere her den anden dag af en som også blev snydt.. så vi er oppe over de 10 personer som hun har snydt

• #148   9. maj 2011 Mallimusen har eksisteret i hvert fald smiley Men hun kan jio have slettet profilen smiley

• #149   12. maj 2011 Smil til verden : *
    Eller bare ændret navnet smiley

• #150   12. maj 2011 Tonni : alle dem du snakker med , kontakter de politiet og melder hende ?

• #151   12. maj 2011 Julie K: ja det har de, og jeg har også sagt til alle der har ringet til mig at hvis de ikke har anmeldt det som bedrageri skal se at få det gjort..

• #152   8. jun 2011 nogen der har hørt noget siden sidst ??

eneste jeg har hørt er der var en fyr der ringede for 1 uge siden og havde læst mit indlæg på guloggratis og han ville bare lige fortælle han også var blevet snydt men det var "kun" 200 kr og det gad han desværre ikke gøre mere ud af.
    han havde også snakket med hende i tlf og spurgt hende om hun ikke var lidt langt ude og snyde alle de folk, dertil svarede hun at det var en for nem måde og tjene hurtige penge på da retssystemet var som det var :--( sys sku det gir en en lang næse når sådan en person har den opfattelse, så vi kan nok godt forvente hun ikke sådan lige stopper..

Kommentér på:
Karina L - Canada Goose .. SNYDT ??

Annonce