{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.631 visninger | Oprettet:

Tungepiercing og Nemisis Tatoo {{forumTopicSubject}}

Hej:)
Jeg har længe gerne ville have en tungepiercing og nu føler jeg jeg tør..
Men ville lige høre jer der har en, hvor ondt gjorde det og hvor mange har prøvet der gik betændelse i?
Og så har jeg fundet et sted hvor de tager 250 for alle piercinger ligemeget hvilken, og det jo billigt så ville høre om nogen kendte stedet: Nemesis tattoo og kan komme med gode eller dårlige erfaringer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tungepiercing og Nemisis Tatoo
  • #1   13. jul 2011 øøøøh?? Betændelse i en tungepiercing?? Det er utrolig sjældent man får det?? Da ens spyt hele tiden renser.

• #2   13. jul 2011 det gjorde overhovedet ikke ondt da jeg fik den. og har aldrig haft prob lemer med den, og har haft den i 3 år nu smiley

• #3   14. jul 2011 Jeg har haft min den første for 6-7 år siden nu , og der har aldrig været problemer .. Heller ikke da jeg fik nr 2 i har der været problemer smiley

• #4   14. jul 2011 Fik min for 7 år siden.. Gjorde overhovedet ikke ondt og har aldrig haft betændelse i den..

• #5   14. jul 2011 har været derinde før da min ven bliver tusset derinde og der er rent og fint så kunne ikke forestille mig deres piercinger var anderledes.

• Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #6   14. jul 2011 Selvfølgelig gør det ondt at få jaget en tyk nål gennem tungen, men det er ikke helt vildt slemt.
    Nej, ingen betændelse her, kender heller ikke nogen som har haft det..
    Jeg ville absolut ikke spare penge på sådan noget som en piercing - hellere betale det dobbelte og så være sikker på, at det er gjort ordentligt, det er ikke for sjov, hvis det går galt.

• jonas g
    jonas g Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Svar: 8
    #7   10. aug 2011 Hej Maria

Nemesis tattoo har skiftet navn til http://piercinghuset.dk/

Det er blandt andet mig du kan møde derinde;-)

Og du og andre skal ikke være bange for kvaliteten ikke er ok. Grunden til den lave pris er at vi ejer andre sites fx webshops som sælger piercingsmykker. Af samme grund køber vi ind i en helt anden størrelses orden end andre piercere gør, og får dermed tingene til en billigere pris. Denne rabat har vi så valgt at give videre til jer kunder;-)

Men alt er lige efter bogen hvilket du/i andre også ville kunne se hvis i besøgte butikken. Vi kører sporetest på autoklave og har seperat sterilt rum osv, alt sammen noget du kun finder ved få piercingstudier i DK.

Håber at høre fra dig;-)

• #8   10. aug 2011 Jonas G: Jeg har været inde ved dig og kan jo KUN sige god for dig.. Jeg fik dog ikke lavet en tungepiercing da jeg har for kort tungebånd men istedet fik jeg en labret som jeg er glad for.. smiley

• jonas g
    jonas g Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Svar: 8
    #9   10. aug 2011 Syntes også du virkede bekendt;-)

Glad for du er tilfreds:-) Hav en god aften

Kommentér på:
Tungepiercing og Nemisis Tatoo

Annonce