Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Størrelse på burberry?
  • kristian b
    kristian b Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 40
    #1   1. aug 2011 så skal du have en medium smiley

• Nadja P
    Nadja P Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 1
    #3   1. aug 2011 Min kæreste synes de er små i størrelsen, det er designertøj også typisk men nu kan han heller ikke lide skjorter der sidder stramt så han vælger en størrelse større smiley

• #4   1. aug 2011 Ganske normalt.

Deres strik er rimelig små, så der ville jeg altid tage en størrelse større.

Men hvorfor en Burberry skjorte? Fair nok, du kan li mærket.
    Men kvalitet kontra pris, er helt ad helvede til jo! Deres skjorter krøller.

Du kan finde mange andre pæne skjorter, som sidder ligeså godt, men hvor kvaliteten er flere kilometer bedre.

• #6   1. aug 2011 Arh. Perfekte og perfekte, det er fine skjorter, hvis man vil ligne resten af københavn. Men ingen tvivl. Imellem Burberry og RL, så vinder RL.

Bruger man Business skjorter, ville jeg til hver en tid anbefale svenske Eton.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178
    #8   1. aug 2011 Hvis man alligevel er oppe i en tusse for en skjorte, så ville jeg klart foretrække en zenga skjorte også betale lidt mere smiley Burberry og Ralph Lauren er efterhånden blevet så SYGT KLICHE! Synd at de laver tøj i de prisklasser. Misforstå mig ikke, men er så akavet når man ser en business man med en Ralph skjorte på en bar også er der en knejt som lige er gået ud af folkeskolen som har den samme!

• #10   1. aug 2011 Jo dem skal man netop glemme, fordi deres kvalitet er os ringe.

Tyrkisk bomuld = Virkelig lort.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#11   1. aug 2011 Tiger of Sweden skjorter er ganske udmærkede skjorter og ligger i et fornuftigt prisleje. Problemet med dem set i forhold til salg er jo at der ikke er et par tern eller en hest på dem. Foretrækker selv mere casual skjorter i stedet for "hey, se mine tern". Så jeg ville klart også vælge en Tiger og sweden skjorte frem for en burberry.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#13   1. aug 2011 N S: Det er da også den værste gang ævl. Tiger Of Sweden produceres MANGE andre steder en tyrkiet! Jeg har aldrig oplevet bøvl med mine ting fra Tiger Of Sweden, og det så løgn. Et bælte, men det fik jeg uden probs byttet ;o)

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#15   1. aug 2011 Det kan selvfølgelig også være en fejl med mit. Men der var skam heller ingen brok. Fik det byttet i en ruf smiley
    Men at påstå at det er dårlig kvalitet. Jeg har været på besøg ved danske IC Companys som blandt andet producerer Tiger Og Sweden og der kan jeg love for, at der ikke bliver brugt tyrkisk bomuld. De gør sikkert andre steder, men jeg har ALDRIG oplevet noget skidt!

• #16   1. aug 2011 Jeg har ikke sagt noget om bælter, fordi dem har jeg selv haft en del af uden problemer, de er mindst ligeså gode som alle andre bælter.

Deres skjorter noget værre vrøvl, nogle af de nyere er okay.

Men den deres gamle "Franz" (Standard) skjorten fra dem, var ikke ligefrem noget godt køb.

Alt deres konfektion er også helt fin, især da de gik over til ren uld i de fleste af dem.

Kommentér på:
Størrelse på burberry?

Annonce