4.538 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Nike TN - Fake hjemmesider- hvilke er "rigtige"? Nike TN - Fake hjemmesider- hvilke er "rigtige"?

Hey,

Jeg skal ha' nogen nye sko, og har ikke penge til at betale 1499kr for et par Nike TN sko i Footlocker, så jeg ville lige bestille sådan et par fake.

Har været rundt på forskellige sider, brugt trustpilot.dk osv, men kan ikke rigtigt finde ud af hvilke hjemmesider man egentlig kan stole på.

Nogen der kan henvise til en side, hvor de har Nike TN, til en go' pris selvfølgelig? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nike TN - Fake hjemmesider- hvilke er "rigtige"?
  • #1   5. nov 2011 Har ikke oprettet dette emne for en diskussion, så hvorfor skriver du overhovedet hvis det ikke har noget at gøre med det jeg spørger om?
    Hold dig væk, tak smiley

• KEN
    KEN Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 216
    #2   5. nov 2011 nemlig .. det er fupmagere , det er ikke engang sikkert du får dine falske sko.

• #3   5. nov 2011 Det er et fint ægte nike til 1000 http://www.stadium.dk/mode/herresko/sneakers/120996/nike-nike-shox-nz-eu

• #4   5. nov 2011 Hvis du ikke har 1500 til et par sko, så køb nogen der er billigere? Du får ikke stedet credit fordi du går i shox, og de falske går i stykker med det samme + det er mega ringe at gå i. Nike har evt lavet en billigere model der minder om shox, de koster normalt 499 i Deichmann Sko.

• #5   5. nov 2011 Street credit - Hurra for edit funktionen smiley

• #6   6. nov 2011 Jamen hvis du ikke har penge til dem, så er det jo se nemt så er det jo ikke de sko du skal have smiley Og så er kopi sko langt fra lige så gode at have på og gå i som de originale...

• #7   6. nov 2011 Hvor er folk dog dumme at høre på. Jeg bedte om et link til en .troværdig' side. Har i virkelig ikke noget liv siden i skal komme med sådan nogen lamme kommentare? Det simpelthen til grin. Kan sku kun more mig over det, men det irritere mig at folk skriver noget helt andet end det jeg spørger om. Prøv dog forhelvede at få jer en hobby.

Til grin man, haha!!

Desuden var det ikke shox sko jeg var interesseret i, dem har jeg rigeligt af. Som jeg skriver i min overskrift 'Nike TN'.

• #8   6. nov 2011 Troværdighed og kopivare høre sgu ikke sammen.. Der er kun 1 ting der er til grin og det er folk der køber kopi vare... Hvis du har råd til at købe så mange Shox sko, så kan det da ikke være et problem at bruge penge på et par TN til samlingen smiley De koster jo det samme...

Et godt råd hvis du ikke vil give 1400,- for dem, så prøv at kig i Ringsted outlet.. Der ligger en Nike outlet shop...

• #9   6. nov 2011 Har fået skinnebens betændelse, og mine sko er gået i stykker, de andre sko jeg har kan jeg ikke gå i, da de gør min smerte endnu værre. Derfor er jeg nød til at købe et par nye sko, hurtigt, og billigt, da jeg kun har fået halvdelen af min SU. Derfor er jeg nød til at købe et par kopi-sko, da jeg ikke gider gå i andet end Shox, Timberland og TN.
    Har været i Ringsted Outlet, dog et stykke tid siden nu, men de plejer vidst ikke at ha' Nike TN.

Gad bare ikke forklare hele min situation, men det synes jeg at det blev nødsaget til, før flere folk får ondt i røven. Men ellers tak for hjælpen Thomas S.

• Camilla P
    Camilla P Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #10   11. jul 2013 Mote shop . Com

Fake & billigt smiley

Kommentér på:
Nike TN - Fake hjemmesider- hvilke er "rigtige"?

Annonce