{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glattejern
  • #1   16. jan 2012 det andet sidste du linker til er mega godt smiley

• Mia '
    Mia ' Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 150
    #2   16. jan 2012 Jeg har en magen til nummer 3 link, og den er jeg rigtig glad for. Hvis du har rigtig tykt og langt hår kunne det måske være en fordel at købe link nr. 1. Jeg vil i hvert fald tror at det går hurtigere med den.

• unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #3   16. jan 2012 4 og 5 er jo ens? jeg ville tage 2 eller 4

• #4   16. jan 2012 (link fjernet)

Jeg har det jeg linker til. Det er ikke GHD men HH simonsen, og det holder bare! Det er faldet meget i pris siden jeg købte det - Jeg gav 900 for mit hos min frisør, og der fik jeg lov at spare 200 kr - Men det var også lige da det kom.

Men det kan flade rigtig godt - Jeg har lige haft permanentet mit hår, og det glattede det fladt i løbet af kort tid! Det er hurtigt varmt og holder rigtig godt på varmen!
    Læste mig også lige frem til et sted, at HH simonsen var begyndt at lave glattejern samme sted som GHD - Om det er sandt, tør jeg dog ikke garantere.

• unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

#5   16. jan 2012 jeg har også det mariane linker til, og er også meget glad for det

• Mia '
    Mia ' Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 150
    #6   16. jan 2012 Jeg har også haft et hh simonsen, men jeg synes at det fik mit hår til at kruse helt vildt.

• #7   16. jan 2012 Tror også en del af glatte-processen handler om produkter! Sørg altid for gode produkter, som beskytter håret.
    Kruset hår ved glatning lyder som om der ikke er brugt produkter?
    Jeg bruger altid gode produkter - Er sindssyg emsig med mit hår, og min frisør er sindssyg overrasket over, at mit hår kan sprudle af sundhed, for jeg glatter det dagligt - Gerne flere gange dagligt. smiley Men det er produkterne, som hjælper på det!

• #8   16. jan 2012 Mariane: kan du nævne noget som kan hjælpe??

• #9   16. jan 2012 Jeg kan fortælle, hvad jeg selv gør for mit hår. smiley

Jeg vasker det dagligt eller maks hver anden dag. Bruger en shampoo fra Aloe Vera Forever Living, som skal købes gennem en forhandler, men disse kan findes på nettet.

Derefter bruger jeg en balsamspray ( http://hairpower.dk/harprodukter/conditioner-kvinder/schwarzkopf-bc-repair-rescue-intense-spray-conditioner/ )

Herefter bruger jeg en creme, som beskytter mod føntørrer og glattejern ( (link fjernet) )

Jeg tørrer så mit hår med hårtørrer, hvorefter jeg bruger en spray, som beskytter mod fladjernet ( (link fjernet) )

Og så flader jeg håret.
    Derudover, så bruger jeg hårkur 2 gange om ugen ( (link fjernet) )

Jeg glatter mit hår dagligt, og somme tider flere gange dagligt. Jeg kan dog somme tider droppe det i weekenden, hvis jeg intet skal. smiley Og udover dette, så farver jeg også mit hår. Uden at det tager skade.
    Håber det kan hjælpe, selvom det er lidt at en smøre, men hvad gør man ikke for sundt hår! smiley

• #10   16. jan 2012 Hedder maks hver anden dag eller mon minimum hver anden dag? Bliver helt i tvivl. Pointen er i hvert fald, at der ikke går mere end én dag uden jeg vasker håret! smiley

• unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

#11   16. jan 2012 Det er ikke sundt at vaske håret hver dag, skal det så lige siges.. smiley

• #12   16. jan 2012 For nogle er det ikke, men for mig fungerer det! smiley

Mange siger, at det ikke er sundt at vaske det hver dag, men tror simpelthen det er forskelligt fra person til person. Det kan godt være det naturlige fedtlag i hovedbunden forsvinder, men tror det er så forskelligt fra person til person. Og så længe min frisør ikke siger noget til det, så fortsætter jeg. smiley

Kommentér på:
Glattejern

Annonce