Hjælp piger: Glatte hår {{forumTopicSubject}}
Hej piger.. og drenge som glatter hår.
Jeg har netop lige fået mig et ghd glattejern og nøj hvor er det dog godt i forhold til de gamle glattejern jeg havde. Super glad for mit nye.
Jeg har dog brug for hjælp og råd når jeg glatter..
1) Jeg har hørt nogen sige at jeg skal bruge noget beskyttende spray til mit hår når jeg glatter? Eneste som jeg har nu her, er sådan noget olie (80kr) som gør det blødt og lækkert.
2) Hvordan rengører man sit glattejern uden at ødelægge det? Jeg har endnu ikke glattet mit hår mens jeg har haft voks i, da jeg er bange for ødelægge pladerne i det. Kan jeg godt benytte mit ghd glattejern til at glatte mit hår MENS jeg har voks i?
3) Permanent glattet sit hår? Jeg lider MEGA meget af krøller og det er ved at tage livet af mig.. Ville det være en idé at få permanent glattet sit hår hos en frisør? Og hvor lang tid holder sådan noget?
Mit hår er cirka 15cm.
På forhånd tak
jun 2011
Følger: 19 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 55 Svar: 412
feb 2008
Følger: 17 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 233
http://3.bp.blogspot.com/_iXlr2UUdq_U/TUgEVvxK1GI/AAAAAAAAIGc/XLPhWxbWmQ0/s640/lore15790_2_b.jpg
2) En fugtig klud som du kører over med det, når glattejernet er koldt. Det må ikke blive vådt, kun fugtigt.
Det vil være dumt at glatte med voks i, da håret oftest bliver utroligt klumpet og ulækkert - også gør det også dit glattejern mindre effektivt.
3) Min søster som er frisør siger det er noget pis, og vil ikke anbefalde det
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 24 Fotoprofiler: 1 Emner: 97 Svar: 1.854
2 - Rigtig dum idé..
3 - Har ærligtalt aldrig hørt om det..
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Svar: 334
Eneste ulempe er, at mit hår er blevet ret tørt, men så skal der bare bruges gode produkter! Vær dog opmærksom på, hvilken frisør der gør det. Har hørt frygtelig mange skrækhistorier om at neutralvæsken sidder i i timer, hvilket det ikke bør. Så forhør frisøren om proceduren, og få tjekket om netop DIT hår egner sig til det. Min frisør ville kun gøre det ved mig, fordi mit hår altid er sindssyg sundt og hun ved at jeg plejer det!
nov 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 67 Svar: 104
2. Det ødelægger virkelig glatte jernet sådan noget, dum idé
3. Permanent glatning slider rigtig meget på håret!
dec 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 481
Hjælp piger: Glatte hår