{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris for skræddersyg
  • #1   16. apr 2012 I Danmark, og bare en "almindelig" skrædder, intet specielt smiley

Sagen er den at jeg har fundet en kjole i et blad, men ingen forhandler den kjole smiley

• #2   16. apr 2012 Ja god ide.

Åhha, det bliver nok ikke nogle succes så, haha smiley

• #3   16. apr 2012 Så det kommer i hvert fald til at koste over 500 at få syet en kjole, tror du?

• #4   16. apr 2012 HAHA om det kommer til at koste over 500 at få syet en kjole ? JA man ville gætte på 2000. En skrædder tager 100 kr. for at lægge et par bukser på, det tager 4-5 min, så kan du selv se deres time løn + du også skal betale for metervaren. Det bliver dyrt unge dame smiley

• #5   16. apr 2012 bukser op*

• #6   16. apr 2012 Jeg vil umiddelbart tro det vil blive over 500 - Måske omkring 1000 kr. alt efter snittet på kjolen - Har du evt. billede af den, så er det måske nemmere at vurdere. Ellers kunne du også prøve at lave en søgeannonce på Trendsales - Søge efter en som kan sy den - Der er faktisk mange derinde, som er skrappe til at sy, og tænker det kunne gøres billigere ved en privat?

• #7   16. apr 2012 Hvor ærgerligt, når kjolen kun koster 349 ,-, hvis der da bare var en butik i landet, der havde valgt at købe den hjem i butikken.

Men så tror jeg at jeg trækker i nogle tråde blandt bekendte der er god med symaskine og hører dem ad smiley

• #8   16. apr 2012 Kan man ikke finde den på en web shop i udlandet?

• #9   16. apr 2012 Du havde da virkelig ikke regnet med at en skrædder der har brugt flere år på sit håndværk bare lige syr en kjole til dig for så få penge.

En skrædder kan meget nemt komme til at tage langt over 2000 for at sy en kjole. Det kommer selvfølgelig meget an på kompleksiteten af kjolen, materiale valget osv osv osv... Men forvent ikke at få noget syet for under 1000,-

• #10   16. apr 2012 Det er en kjole fra Vila, og nej jeg har kigget på de udenlandske sider der forhandler mærket.

Kim M:
    Nej jeg havde skam ikke regnet med noget, men eftersom jeg ikke er inde for faget og har ikke rigtig noget kendskab til det, ved jeg ikke en dyt om priser når det kommer til det overstående emne smiley Så om det kostede 500 eller 3000 kroner anede jeg ikke. Beklager at min forholdsvise korte liverfaring ledte mig til uvidenhed og at jeg da virkelig havde regnet med at en skrædder "bare lige" vil sy en kjole til mig. smiley

• #11   16. apr 2012 Der er altså stor forskel på, hvor meget de tager for at lave en kjole. Hvis du evt. selv har stoffet, behøver det ikke blive særlig dyrt - Det afhænger af snittet på kjolen. Har haft en del veninder der fik syet deres gallakjoler, og de gav ikke meget over 1000 kr., hvis snittet var enkelt. Og det lyder det til at den du søger er.

• #12   16. apr 2012 .

• irfo i
    irfo i Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24
    #13   17. apr 2012 sjovt det drenge der skal ind og spille kloge på det område! haha smiley

• #14   17. apr 2012 Hvis den skal syes helt fra bunden, dvs ikke bare justere en allerede eksisterende kjole, så skal du nok forvente en pris i størrelsesordenen 3-10.000 kr. Det afhænger af stof, detaljer osv.

Kommentér på:
Pris for skræddersyg

Annonce