Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ralph Lauren??
  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #1   6. jun 2012 Det er godt nok svært at vurdere ud fra højde og kilo. Man kan jo være bygget på forskellige måder, bred over skulderne osv.

Hvad med at smutte ned i nærmeste butik der sælger Ralph Lauren og prøv dig frem?

Men det kommer også an på hvor tydeligt din krop skal være igennem trøjen? Den skal jo hellere ikke sidde slasket? Men du er lang, så det er ikke sikkert at en M er nok.

Kan se at du er fra Jylland, har ingen idé om hvad der er derover. Men har i ikke noget ligesom Magasin eller en Ralph Lauren butik?

Alternativet er at købe begge størrelser og prøve dem begge og returnere den der sidder mindst bedst?

• #2   6. jun 2012 Jo det ville jeg også gerne have gjort, jeg bor nemlig i Aarhus, men er hjemme hos mine forældre i en lille by det næste stykke tid. Men tror måske også en M bliver for lille i længden for mig, har en Lacoste der er L, som er fin i længden, men som i pasform er lidt slasket, hvilket nok er fordi det ikke er en Slim Fit?

Med venlig hilsen
    Glenn

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #3   6. jun 2012 Ja, jeg synes også det er svært. Enten er den for kort. og sidder perfekt, ellers er den lang nok og sidder for slasket.

Men hvor skal du købe den? På nettet? Så køb en i begge størrelse? Nu ved jeg ikke hvad deres fragt koster. Men hvis det ikke koster mere at købe to. Så skal du jo kun betale, for at sende en tilbage til dem, hvilket kan gøres ret billigt. Så er det måske det værd?

• #4   6. jun 2012 Jeg køber på Kaufmanns hjemmeside, men ja det vil jeg prøve, tak for hjælpen! smiley

• #6   6. jun 2012 Ja okay hold da op, jeg må prøve at bestille 2 og se hvilken en der passer bedst!

• #8   6. jun 2012 Jeg er 1,75 og normal af bygning og bruger str. m i ralph polo'er...
    ved ikke om du kan bruge det til noget... Men jeg tror du skal have en L smiley

• #9   6. jun 2012 Du skal på ingen måde have Small.

Medium eller Large - smag og behag! smiley

• #11   6. jun 2012 Lacoste og RL er ret ens i forhold til str - Sådan er det i hvert fald med børne str så ville vælge en L smiley

• #12   6. jun 2012 Nicolaj H
    Så er det fordi de er US sizes eller fake. For EU sizes er normale i størrelserne.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178
    #13   6. jun 2012 Oplever nu også at de er ganske normale i størrelsen. Jeg er 1.78 og "normal bygget" og jeg bruger en M - den sidder som den skal. Så vil nok også skyde på du skal have en L

• Magnus L
    Magnus L Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #15   5. okt 2012 Hej, jeg arbejder hos Allan Risumfeldt i Odense - risumfeldt.dk - det er en forretning der bl.a. sælger Ralph Lauren.
    Hvis du skal have en skjorte i slim, så vil jeg gætte på, at du skal bruge en str. L.

Kommentér på:
Ralph Lauren??

Annonce