Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er denne her hjemmeside ægte eller fake
  • #1   17. jun 2012 100% FAKE!!

Alle hjemmesider, hvor outlet indgår i linket er 99% fake. Prisenerne indikerer også at det er fake.

Brug altid din sunde fornuft smiley

• #2   17. jun 2012 Jeg ville ikke købe der i hvert fald :b

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 817
    #3   17. jun 2012 Lyder fake, selvom jeg ikke kan komme ind på den.

Den her virker mere legit: http://www.joesnewbalanceoutlet.com/detail.asp?style=KL574JNY

• #4   17. jun 2012 http://www.trustpilot.dk/review/www.joesnewbalanceoutlet.com

Læs om den hjemmeside Jens A linker til og vurder selv om denne er fake (:

• #5   17. jun 2012 Jeg er nemlig i tvivl, mener at en på trendsales købe et par sko derfra

outlet lyder bare lidt fake..også det som fangede mig..

det er lige akurat de sko jeg søger..
    så må prøve at lede videre..hmm

• #6   17. jun 2012 vil jeg prøve!

• #7   17. jun 2012 altså den hedder jo også outlet?

man kan handle med paypal via den anden, så mon ikke det passer?

• #8   17. jun 2012 Den du linker til er fake (:
    Den Jens A linker til er ægte (:

• #9   17. jun 2012 okay tak

serven vil heller ikke findes nu..
    der er bare sådan et rod med udlandske hjemmesider

hvad vil du så sige om denne(link fjernet)

kan jeg klikke dem alle ind på trustpilot?

• #10   17. jun 2012 øv også fake..
    sikke en jungel:(

• #11   17. jun 2012 Det er der 99,9% chance for (:
    Tjek ALTID trustpilot inden du benytter en ny hjemmeside !!!
    Det kan virkelig spare en for mange timer og besvær.
    Og hvis den ikke ligger på trustpilot skal det nok sige dig at det er en fake hjemmeside.

Og den du linker til vil jeg mene er fake.

• #12   17. jun 2012 Hehe, nu er det jo heller ikke sådan at alle hjemmesider i verdenen ligger på trustpilot, men brug din sunde fornuft som det bliver nævnt længere oppe (:

• #13   17. jun 2012 Kig på prisen. Selvom det er outlet, så sælges det ikke med kæmpe rabatter, som dem du selv har linket til. At den du linker til som nummer 2 ikke er fake, trods "outlet" i linket er jo bare ret heldigt.

Men prisen er det første tegn på om den er ægte eller fake. Tjek så kontakt oplysninger og befinder de sig i Kina, så er det også fake eller bruger hotmail adresser osv.

Men Trustpilot er et godt sted, at starte. Men ikke alle sider findes der. Men man får et fingerpeg om firmaet smiley

• #14   17. jun 2012 Ja tak for tippet

De alle virker fake..tror snart jeg må opgive jagten på de sko smiley

• #15   17. jun 2012 Ikke nødvendigvis, du kan spørge en forhandler om de kan skaffe modellen. Og lige et sidste tip, så hold dig fra Amerikanske sider medmindre du er ligeglad med told og gebyrer? smiley

• #16   17. jun 2012 Det var jeg i det øjeblik

Det er en gammel model, derfor tænker jeg at det intet nytter at finde en gammel forhandler? smiley

• #17   17. jun 2012 Altså, ved du om modellen er fuldstændig udgået af produktion?
    For så bliver det nok meget svært at skaffe.

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 817
    #18   17. jun 2012 @Nicolai S: Selv med transportgebyr koster skoene på hjemmesiden tvivlsomt mere end $40-45, så 240-275kr. Ret billigt for et par sko, vil jeg mene.

• #19   17. jun 2012 Ja det er uden told, moms og gebyr. Og alene gebyret ligger jo på 160,- ved Posten. Så ender du hurtigt i +500kr hvilket er dyrt for et par kinøjser sko smiley

• #20   17. jun 2012 Vil sgu ikke hoppe i et apr kinøjser sko, vil gerne have originalen tak smiley

Gollum-jeg tror sgu den er udgået fuldkommen smiley

• #21   17. jun 2012 Hvis du skal have dem i ægte er dit bedste forsøg nok at snakke med en tidligere forhandler og høre om han har mulighed for at skaffe dem.
    Men du skal ikke regne med noget

• #22   17. jun 2012 Beatyisintheheart <

Helt enig smiley

Sko er svært at finde på nettet, især når det er Sportssko, da der er utallige firmaer, der kopierer dem. Og deres hjemmesider bliver bedre og bedre.

• #23   17. jun 2012 Jeg må sgu gøre den sidste indsats!
    tak drenge..

Nicolai det er jo helt vildt irriterende.men hvis de kan snyde sig sådan, så fair nok for deres vedkommende..

• #24   17. jun 2012 Enig og det kan ikke stoppes, sålænge folk bliver ved med at købe fra dem.

Kommentér på:
er denne her hjemmeside ægte eller fake

Annonce