{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hot vs. Cold fusion extensions?
  • #1   12. jul 2012 Følger lige med her.... :o)

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 131
    #2   12. jul 2012 Hot fusion bliver sat på dit eget hår med små kreatin lim klatter, og Cold fusion bliver sat på med mikro ringe, som jeg vil sige er mest skånsom mod håret - men en smagssag.

Jeg har selv haft hot fusion i 4 gange, og det er et helvede at få ud. Næste gang prøver jeg helt sikkert cold fusion! smiley

• #3   12. jul 2012 Hot Fusion er noget lort at få ud og det gør vildt ondt.. Da jeg fik pillet mit ud sidst, gjorde det helt ekstremt ondt og det gik 4 dage før at smerterne i min hovedbund gik væk..

Cold Fusion, som jeg også selv laver, er det eneste jeg vil anbefale folk at få i..

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

#4   12. jul 2012 Carina - Er så enig med dig! smiley

• #5   12. jul 2012 smiley

• #6   12. jul 2012 Okay tak for svar smiley

Er der en prisforskel på det? Og hvad koster det ca at få sat i? smiley

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

#7   12. jul 2012 Sidst jeg fik i gav jeg 1700, men det var os hos min veninde..
    Og det billigste har været 700, da jeg selv havde håret - og det dyreste 2000. Så det svinger vidst meget smiley

Micro og hot er vidst ca samme pris, hvis man kigger rundt på nettet i hvert fald.

• #8   12. jul 2012 Tak Tina smiley

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

#9   12. jul 2012 Det var så lidt :).. Men for din egen skyld og dit hår, så hold dig fra hot fusion! smiley

• #10   12. jul 2012 Er helt enig med Tina.. Hold dig fra Hot Fusion.. smiley

Mht. pris, så er det meget forskelligt.. Det kommer bl.a an på hvor man bor henne i landet..
    På Sjælland er priserne ofte meget høje, så jeg har med vilje lagt mine priser lidt under alle de andres.. smiley

• #11   12. jul 2012 Okay, men hvis hot fusion bliver sat ordentligt i og taget rigtigt ud er det så stadig et no go?

Jeg befinder mig i midtjylland smiley

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

#12   12. jul 2012 tascha - Jeg har fået taget det ud 2 gange prof, og selv to gange - med hot fusion remover, og det gjorde ondt begge gange - og var begge gange noget lort smiley .. Mit hovedbund var total smadret bagefter alle gangene - men pga jeg har kort hår, så er det bedst med hot fusion, da det sidder ordentlig fast. Men hvis man har lidt længere hår, så vil jeg klart anbefale cold fusion, som min frisør også bruger.

• #13   12. jul 2012 lige et spørgsmål mere smiley

Mit hår er farvet, kan man farve hår med extensions i? Og hvor lang tid holder hhv. hot og cold fusion? smiley

• #14   12. jul 2012 og lige et mere smiley Kan man krølle og glatte det? smiley (jeps sikkert dumme spørgsmål men jeg ved det virkelig ik) smiley

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

#15   12. jul 2012 Knuste dem sku også med en tang smiley ja, det hjalp lidt ... Men det var stadig noget lort at få ud, og min hovedbund var helt smadret. Og fik sku vabler på begge mine tommelfingre ved at nulre limen ud, utroligt - men sandt :(.

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

#16   12. jul 2012 Alt æge hår kan farves ( kun mørkere ), og kan glattes og krølles smiley

• #17   12. jul 2012 Okay, for jeg plejer at få lyse striber i, så det ville ikke kunne gå med extensions?

Hvor længe holder det ca? smiley

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

#18   12. jul 2012 Det kan holde i rigtig lang tid hvis du plejer og passer på det rigtig godt smiley .. Men man siger vidst nok 3-4 mdr, det er hvad jeg har fået af vide, men også længere tid end det!
    Jo du kan sagtens have striber.. Jeg har helt mørkt hår da jeg fik det i, og fik lyse striber i så det gav lidt spil :).

• #19   12. jul 2012 følger lige med her, da jeg også er fra midtjylland smiley

• #20   12. jul 2012 Tascha - Jeg fik fjernet mit hos frisøren som laver rigtig meget Hot Fusion.. Og tro mig, jeg skal aldrig nogensinde have det i igen.. Tror det vil gøre mindre ondt at hoppe ud foran en bus...

• Nicole J
    Nicole J Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 8
    #21   12. jul 2012 Jeg har haft Hot Fusion i nu 10 gange - og det har gjort SÅ ondt hvergang jeg skulle have det ud. Hver eneste gang har jeg siddet i 3-4 timer med så store smerter i hovedbunden, at jeg hver evig eneste gang har sagt, at jeg ALDRIG ville have det i mere med den metode.
    - Var meningen at jeg skulle have haft det i i mandags igen med den metode, men droppede det, da jeg ikke gider bruge så mange timer på at få det ud igen, når den tid er.

Cold Fusion er meget bedre! Dejlig let at få ud - og tager ikke nær så lang tid som Hot Fusion at få ud. Sidst brugte jeg 35 minutter på det.

Så ligesom de andre, vil jeg også anbefale at få Cold Fusion i håret. smiley

• #22   13. jul 2012 Jeg har haft hot fusion i 5 gange, og har aldrig haft problemer med at få det ud igen.
    Jeg har puttet godt med balsam i hovedbunden, ladet det virke i ca. 10 min. skyllet og så føntørret håret, hvis man retter hårtørreren mod hovedbunden kan man trække totterne ud, uden problemer.

Cold fusion har jeg haft i 3 gange, og jeg gør det aldrig igen! Jeg fik den sygeste allergiske reaktion pga. nikkel i mico ringene, og næsten halvdelen af totterne røg ud inden for 1 uge. Spild af penge...

• #23   13. jul 2012 Tatiana - Nikkel i ringene? Lyder mystisk.. De fleste, inkl. mig selv bruger plastik ringe.. smiley

• #24   13. jul 2012 Med silikone gevind.. smiley

• #25   13. jul 2012 Ja, det lignede plastikringe, men indeni var det metal og der var nikkel i. Og dem jeg fik i var også med silikone gevind.
    Anyways, de holdt ikke i mere end en uge, og det samme gælder alle jeg kender der har fået lavet extensions med microringe.

• #26   13. jul 2012 min veninde fik lavet cold, hendes holdt i tre måneder, og jeg tror der faldt 7 totter af på de tre måneder...

• #27   25. jul 2012 Hot fusion holder meget bedre, men ja det er svære at få ud.

• Cameron A
    Cameron A Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Svar: 3
    #28   12. sep 2012 Hejsa smiley
    Jeg påsætter Hot og Cold Extensions.
    Jeg sælger også clips i 50 cm og 60 cm, 100% ægte remi hår.
    Du er velkommen til at skrive på 27982408, hvis dette har din interesse.

Mvh, Cameron

• Nadia M
    Nadia M Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #29   20. okt 2013 Hej!
    Kender i et sted som i vil anbefale som laver cold fusion som ligger på Sjælland?

• Malou T
    Malou T Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Svar: 13
    #30   23. okt 2013 Hej Kamilla.

Jeg er selv extensions påsætter på Sjælland og kan sagtens forklare dig det.
    Hot fusion er forsejlet med små kreatin totter, som bliver varmet op og sat rundt om dit eget hår.
    Hvor imod Cold fusion er samme små totter som bliver sat ind i en lille "microring" med silikone kant sammen med dit eget som så bliver presset sammen med en tang og på den måde sættes fast i alt dit hår.

Skriv endelig til mig hvis du har flere spørgsmål.
    Mvh Malou.

• Maria J
    Maria J Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
    #31   13. apr 2014 Jeg har lige fået lavet cold fusion og går med tanken om og farve det, så vil lige høre om de ringe blir farvet med eller om de beholder deres farve..? smiley

Kommentér på:
Hot vs. Cold fusion extensions?

Annonce