{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Ramazan K
Ramazan K
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 46

Neeej neeeeej jeg orker ikke den dårlig ånde mere! {{forumTopicSubject}}

Idag må jeg bare ud med det. Jeg er blevet mega trætte af folk ikke børster sine tænder ordentligt og det gøre de har en føøøj ånde! Jeg har tit været udsat for, at snakke med mennesker med ikke så frisk ånd og det gør jo at jeg ikke har lyst til at tale med dem igen.

Kender i til problemet ?

NB: Hvad synes i om ideen, min ven laver en webshop, hvor han tilbyder "frisk ånd" produkter i stort udvalg... tyggegummi, mundskyld mv.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Neeej neeeeej jeg orker ikke den dårlig ånde mere!
  • michelle j
    michelle j Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 30
    #1   21. jul 2012 Sig det til dem.

• #2   21. jul 2012 Folk er som regelt ikke klar over hvis de har dårlig ånde og det har sjældent noget med tandbørstning at gøre. Du går formentlig rundt med dårlig ånde selv uden at vide det. Det kunne i det mindste fortælle det til dem på en pæn måde i stedet for at sidde her og pive over det.

• #3   21. jul 2012 ja sig det til dem.. har haft en kammerat hvor jeg simpelthen ente med at købe en flaske mundsykldemiddel til ham for han var ikk til at holde ud og være i nærheden af...

har også en nu jeg indmellem siger til at han har dårlig ånde..

det nemste er bare og sige det lige ud

• Ramazan K
    Ramazan K Tilmeldt:
    feb 2011

#4   21. jul 2012 ikke rigtigt. Min ven har ingen webshop endnu. Hvis den kommer på tale erdet først om et år.Jeg talte bare med ham, så tænkte han måde skulle han lave sådan en.Der findes iøverigt mange af den slags på nettet

• #7   21. jul 2012 Dårlig ånde skyldes sjældent tandbørstning, men oftest kosten og evt. mangel på mad i maven.

• Lisa G
    Lisa G Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #8   21. jul 2012 Jeg siger det til folk, men jeg glemmer tit at tænke før jeg taler, og oftest ved de det ikke, så må det da være meget rart det er en ven der siger det istedet for en fremmed...

• Ramazan K
    Ramazan K Tilmeldt:
    feb 2011

#9   22. jul 2012 Slap af sure drenge. Hold øje med mig, jeg vil ik lave reklame for nogen. Basta!

• #10   22. jul 2012 Dårlig ånde / dårlig smag i munden kan fjernes med champagne

Kommentér på:
Neeej neeeeej jeg orker ikke den dårlig ånde mere!

Annonce