{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.315 visninger | Oprettet:

Helle  N
Helle N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Brystpiercing smykker til kvinder {{forumTopicSubject}}

Hej...

Nu har jeg for ca. 4 mdr siden f[et lavet en brystpiercing. Jeg er rigtig glad for den, mit store problem er nu hvilket smykke jeg skal have. Jeg er i mit hoved ikke i tvivl om hvad jeg leder efter, noget simpelt, feminet og smukt, noget der symbolisere den person jeg er.

I den forbindelse har jeg ledt overalt for at finde et smykke der er til mig, men ak jeg kan ikke finde noget jeg bryder mig, prangende, klumpet, grimt, groft, kedeligt, ikke meget kvindeligt over dem jeg har set. kunne heller ikke finde en stoerrelse der passede, alt for lille til min brystvorte, bryder mig ikke om at den sidder og klemmer saa hellere et par mm for stor.

Jeg endte med at lave i sidste ende mit eget smykke, en stav med 2 kugler i 925L, en lille kaede ogsaa i 925L, fandt en soelv vedhaeng med et tegn af tro,haab og kaerlighed. meget smukt simpelt og ikke pragnede.

Mit spoergsmaal til jer, hvad synes i om de smykker man kan koebe....stort spoergsmaals tegn skulle vaere her... hmm undskylder at jeg ikke kan skrive ae, oe og aa korrekt, har faaet trykket paa noget forkert paa pcen..pis...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 5 lamper 1.320 kr.
  • Need to move ikea wardrobe to new apartment around 200 meters away. 800 kr.
  • Beskæring af æbletræ 1.000 kr.
  • Hjælp til en kommede som skal skilles ad 300 kr.
  • Opvaskemaskine vil ikke tænde 750 kr.
  • Beskæring af to træer 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brystpiercing smykker til kvinder
  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #1   22. sep 2012 Noget med vedhæng er det der ser pænest ud (også lidt anderledes). Har dog ingen ide om hvor irriterende det er i en bh smiley

Men størrelsen af piercingen skal vel matche størrelsen på ens nipples. Forstå mig ret.

• #2   22. sep 2012 Jeg plejer at have stave i mine. I en periode havde jeg ringe, men det blev til stave.
    Har også gået med brystskjold, men da jeg er ret småt udstyret, syntes jeg simpelthen det så for voldsomt ud.

• Helle  N
    Helle N Tilmeldt:
    sep 2012

#3   22. sep 2012 P.L... det er ikke spor irriterende i bh'en.

Vitos mor....hvad synes du om udbudet af smykkerne

Jeg er meget interesseret i de forskellige meninger folk har rundt omkring i forhold til det udbud der er herhjemme, Jeg har vaeret paa en masse hjemmesider baade herhjemme og udenlandske men jeg er meget kraesen i forhold til mine smykker, Det skal passe til brystet, str. skal vaere rigtig og passe til ens personlighed og smag.

Min smag er enkelt uden for meget tingeltangel men gerne baade romantisk og feminient. 

• #4   22. sep 2012 --noget der symbolisere den person jeg er.--
    og fik du en stav i??

• #5   22. sep 2012 Helle,
    umiddelbart lyder det som om du efterspørger hvad folk vil købe? Er du ved at sælge noget?

hvad jeg har af smykker til piercinger, skal være neutrale og ikke prangende eller voldsomme. Så jg synes såmænd udbuddet er fint. Man kan finde rigtig meget på nettet smiley

• #6   22. sep 2012 Jeg har en d ring i min med en kugle i, den er jeg super glad for, jeg syntes personligt, at det bliver for meget hvis der er vedhæng eller pranglet kugler i.
    Jeg er til det helt enkle. Så jeg er tilfreds med udvalget.

• #7   22. sep 2012 Jeg svare det samme som Tille smiley
    Jeg har en guld D ring med hvid sten.. Smukt og feminin uden at være cheap!

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
    #8   22. sep 2012 Hvis vi vidste hvordan dit bryst ser ud, ville det være nemmere at vejlede dig.

• Helle  N
    Helle N Tilmeldt:
    sep 2012

#9   23. sep 2012 Fede svar tak til dem som har givet sig tid til at dvare smiley
    Har ikke brug for vejledning til at købe for jeg ved hvad jeg leder efter, det findes bare ikke hjemme i lille Danmark. Jeg er mega kræsen i forhold til smykkets udseende, flere har snakket om en D-ring med en enkel sten. Den er ny fundet i hvidguld på en amerikansk hjemmeside og hvor heldig kan man være, en speciel bestilling hvor jeg kan bestille til nøjagtig størrelse så den hverken er for lille og sidder og klemmer men heller ikke for stor så den ikke passer til brystet. Må nu vente til pengene er på kotoen, bestille og så vente ca. 3 uger på den....håber jeg kan være tålmodig så længe ;-))

Kommentér på:
Brystpiercing smykker til kvinder

Annonce