{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.317 visninger | Oprettet:

Tattoo sleeve {{forumTopicSubject}}

hej BB!

jeg har længe gået med tanken om at få en tatovering.
syntes at sleeve, med et "las vegas/new school" tema er super pænt!
tænkte at det skulle gå fra omkring albuen, måske lidt under og så op af armen og lidt ud på brystet.

er dog rimelig grøn på området, så har lige nogle spørgsmål.

1. går man bare ned og får dem til at tegne noget, eller forventes det at man har en tegning med ?

2. hvad vil det CA. koste med en tattoo i den størrelse ?

3. kan i anbefale en tatovør i Aarhusområdet ? eller måske bare en der kan tegne, til en start ?

hvis der evt. sidder en der ude og brænder for at tegne noget, så send en pb! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tattoo sleeve
  • #1   14. jan 2013 1. det er ligegyldigt der forventes intet andet end dine penge

2. spørg en tatovør - han kan helt sikkert give dig en mere rigtig pris end nogen af os gang... - det sikkert billigere på mig end på dig (for jeg er en fucking splejs)

3. desværre

• #2   14. jan 2013 Vibes tattoo! Helt klart hvis det er i århus!

• #3   14. jan 2013 ku være man var heltig at finde en som havde fået lavet noget lingene, og derved viste hvad det CA koster. vil jo også bare vide om det er 3000 eller 10000

• #4   14. jan 2013 http://vibestattoo.com

• #5   14. jan 2013 jeg bor i Skanderborg og vil gerne køre efter det

• #6   14. jan 2013 Sleeve? Så skal du over 10k smiley

• #7   14. jan 2013 regner ikke med at underarmen skal med, det må gøre det lidt billigere smiley

• TiTiTimmy .
    TiTiTimmy . Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 144
    #8   14. jan 2013 1. Tag billeder med af dine ideer eller forklar hvad du vil have, så kan de altid tegne noget til dig.
    Hold dig fra dem der kun laver kopier da det er amatørerne, en rigtig tatovør kan tegne selv PUNKTUM!

2. Det kommer an på om den tatovør du vælger kører med timepris eller giver en fast pris. Kører selv med timepris da jeg får det billigst sådan da jeg kan sidde stille.
    Men hvis du har en lav smertetærskel kan en fast pris redde din pung.
    Du kan kun få en masse gæt på prisen, da der er så mange punkter der spiller ind. Bl.a. hans/hendes pris, detaljer, farver, motiv mm..
    Så den ca. pris jeg har fået på mine tatoveringer kan du ikke regne med, og kan derfor kun få et rigtig overblik ved at snakke med en tatovør.

3. De tegner sjældent for dig med mindre du har bestilt tid.
    Men husk en lidt højere pris end gennemsnit, lidt ventetid og et flot album er oftest det du vil se hos en god tatovør.

Lad være med at spare på det punkt da der er for mange grimme tatoveringer lavet af amatører.

• #9   14. jan 2013 Men igen som Timmy siger, du vil ikke spare på en tattoovering!

• #10   14. jan 2013 tak for svaret timmy (-:

• #11   14. jan 2013 Tag billeder med af dine ideer smiley Du behøver ikke have en hel tegning selv, men det er svært for tatovøren at komme ind i dit hoved, så du skal medbrnge nogle konkrete ideer som de arbejder ud fra smiley

Der hvor jeg bliver tusset, giver jeg 1000 kr i timen. Og jeg tror der er en del timer i et sleeve, så vil også gætte på min. 10 k.

• #12   14. jan 2013 Prisen afgør noget mængden af detajler, mv..har en tidligere kolega der gav næsten 17k for at få lavet hele varmen, fra skulder til håndled hele vejen rundt..Han fik lavet sin arm "uden skind", så pulsåre, kugler, muskler mv er synlige..ret vild tatto smiley !

• #13   14. jan 2013 man skulle ha været tatovør, hvis man kan tage så høj en timepris smiley

• #14   14. jan 2013 find nogen billeder du synes er fede så de har en ide om hva de du gerne vil have.
    så kan godt tegne noget ud fra det smiley ellers tror jeg de har tegnet rigtig mange "vegas" tattoos

de gode tattovøre tager omkring 1000 kr i timen, men få lavet en fast pris, da der også er noget rabat på så store tattoos smiley

tag et kig på art of ink, det er dem der tegner på mig og de er super dygtig med flere priser tilfølge smiley
    https://www.facebook.com/groups/55458801504/?fref=ts

• #15   14. jan 2013 Man får hvad man betaler for smiley

• #16   14. jan 2013 mikkel: ja de er super dygtige!! kunne godt være man skulle snakke med dem! (-:

vitos: ja he he

• #17   14. jan 2013 casper: det er mange penge! (-:

• #18   14. jan 2013 jeg klager ikke smiley fik lavet en løve sidste gang og er sgu godt tilfreds.
    den er tegnet i frihånd

profilbillede
  • #19   14. jan 2013 Husk på du nok aldrig bliver tusset mere end 4 timer af gangen så der jo ikke 10k.du skal af med på engang.

• #20   14. jan 2013 Det er et meget bredt spørgsmål du stiller, da det kommer an på så mange ting som hvor det bliver lavet, hvad motiverne kommer til at bestå af, måske også farver og sådan spiller rolle. Men for at give et bredt svar, kan du regne med at komme af med fra 12.000 og op til 25.000 i alt. Værket vil nok blive dyere hvis det deles op over flere sessions, hvor der betales fra gang til gang, frem for hvis der indgåes en aftale med kunstneren, om en projektpris. smiley

• #21   14. jan 2013 mikkel : ved du noget om hvad ventetiden er ?

cousti : nej okay, men det er såmænd underordnet om de vil have dem af en gang eller hvordan. men det er mange penge:P

• #22   14. jan 2013 jeg kom til en uge efter jeg bestilte tid, men det var i deres shop i odense

• #23   14. jan 2013 Det er mange penge man kommer til at betale for et så omfattende værk, men på den anden side, så skal det højest sansynligt være der til den dag du stiller træskoene og derfor er pris (i mine øjne) en lidt sekundær ting, sammenlignet med at man bliver mere sikker på at kunstneren kan sit kram. Det er ofte sådan at pris og kvalitet følges hånd i hånd i tattoo-branchen. Dermed ikke sagt at en billig tattovør er dårlig overhovedet, men er sikker på de fleste kan følge min tankegang smiley

• #24   14. jan 2013 jeppe k : he he ja jeg ved godt at jeg spørger lidt brendt, men jeg anede ikke om det var 5000 eller 15000 vi snakkede, så er da blevet lidt klogere he he

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 450
    #25   14. jan 2013 I Århus

Thea ved Madam Blue er pisse dygtig. Har set rigtigt meget af hendes arbejde og det er top klasse.

Men forvent ca 1 års ventetid.

• #26   14. jan 2013 thomas. : ja har godt hørt at der er meget ventetid

• #27   15. jan 2013 Det er meget normalt at tage 1000,- i timen når man er tattovør..
    Du skal jo regne med der ikke kun ligger den tid i som de sidder med nålen i dig.. Men diverse research efter inspiration, tegningen der skal tegnes og forberedelse..

Jeg har efterhånden for over 30.000,- på kroppen og er en lille spirrevip.. Men mangler nok 30k + endnu.. smiley

Kommentér på:
Tattoo sleeve

Annonce