633 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Freja J
Freja J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Tungepiercing Tungepiercing

Ved ikke om jeg har lagt det i den rigtige kategori smiley
Jeg vil SÅ gerne have tungepiercing. Jeg har ønsket mig den i 5-7 år, men jeg må ikke for min mor. Hvis jeg gør det alligevel siger hun at, hun vil smide mig ud hjemmefra. Jeg er 17år... men overvejer at gøre det alligevel.. Nogen råd? Gør det ondt at få den lavet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tungepiercing
  • #1   27. feb 2013 Vent til du er 18 år, respekter dine forældre..

En tungepiercing gør ikke voldsomt ondt.

• Freja J
    Freja J Tilmeldt:
    feb 2013

#3   28. feb 2013 Ja, ventet til jeg er 18, så bliver jeg igen bare smidt ud. Så længe jeg bor hjemme må jeg ikke. Jeg har ikke i mine planer at flytte hjemme fra før om 3-4 år.

• Freja J
    Freja J Tilmeldt:
    feb 2013

#4   28. feb 2013 vente*

• Freja J
    Freja J Tilmeldt:
    feb 2013

#6   28. feb 2013 Men gider bare ikke at være "under måtten"

• Freja J
    Freja J Tilmeldt:
    feb 2013

#8   28. feb 2013 Jo, det er som at være en hund! De skal bestemme alt, og har snor på.. Ja i'm a fucking dog!

• #12   28. feb 2013 Respekter dine forældre..

Betaler du husleje, mad, el, vand, varme osv? Hvis du svarer nej til det, så bare vær glad for alt det de betaler....

Og hvor er ungdommer nu til dags hvis man ønsker sig tungepiercing som 10 årig? Burde man ikk lege med Barbie der?

• #13   28. feb 2013 Du er over 15, du har ret til at gøre ved din krop som det lyster.
    Men man må respektere at forældre/mor ikke vil have du får den. ærgeligt ærgeligt..
    jeg synes det var vildt fedt i starten med tungepiercing.. og ja nu, kan jeg ikke få mig vænnet af med den

• #14   28. feb 2013 Marolle, min venindes forældrer var 3 måneder om at opdage det.. fordi hun selv fortalte det.

• Stine V
    Stine V Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 118
    #15   28. feb 2013 Jeg elsker når folk lige har fået tungepiercing! der er bare ikke noget der lyder sjovere!
    Kan godt forstå det er møg træls hun skal bestemme det, men sådan er det. Lad vær med at sætte dig op imod hende, så med mindre du kan få overtalt hende til at sige ja, så må du undvære (det dør du nok heller ikke af;))

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
    #16   28. feb 2013 Var det ikke også engang det var fedt?

Er det ikke lidt umoderne i dag.

• #17   28. feb 2013 Thomas, når jeg ser unge piger få dem lavet nu tænker jeg åååh gud smiley har selv været der.. de er ikke moderne mere, nu er der dermals/skindiver. en sten i kindbenet der er det helt store

Kommentér på:
Tungepiercing

Annonce