{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Victorias secret i Danmark? {{forumTopicSubject}}

Hey pigerne!

Ved nogen om man SKAL rejse hvis man tager i victorias secret i kastrup lufthavn eller om man kan gå derind alligevel ?

Og ved i om der er nogen planer om der skal åbne en butik et andet sted ?
HADER at man ikke kan komme til at købe det i DK smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Victorias secret i Danmark?
  • #2   20. mar 2013 (link fjernet)

Kun for rejsende, men giv dem et kald, måske kan de guide dig til en butik/nethandel.

• Klaus S
    Klaus S Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 29
    #3   20. mar 2013 Jeg arbejder i lufthavnen og den ligger oppe i afgangshallen der ka du kun komme op hvis du skal rejse eller som mig arbejder der smiley

• Panda
    Panda Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 114
    #4   20. mar 2013 Du går ikke glip af noget, de har ikke så meget derinde..

• #5   20. mar 2013 Ofte sælger butikker vare hvis man ringer.
    Jeg har gjord det med et par butikker i london, hvor jeg bare ringede, og så var der skide god service over telefonen, selvom de ikke rigtig annoncerede med at de solgte som mail-order. Du skal blot vide præcist hvad du skal have inden smiley

• #6   20. mar 2013 Okay tak for hjælpen alle sammen smiley

Men hvis jeg ringer til dem i London, vil de så ikke have en hel masse penge i fragt og alt det ? smiley

• Panda
    Panda Tilmeldt:
    jan 2013

#7   20. mar 2013 Så vidt jeg ved kan du komme til at betale moms, men ikke told da det er inden for EU. Og så forsendelse oveni smiley

• #8   20. mar 2013 Du betaler engelsk moms, som er lavere end DK, så du spare nogle penge. Der er ingen told på inden for EU, og du betaler kun moms i ét land.

• Panda
    Panda Tilmeldt:
    jan 2013

#9   20. mar 2013 Har ellers hørt at du skal betale "restmomsen" når den kommer til Danmark

• #10   20. mar 2013 Nej det skal man ikke smiley Man betaler altid momsen i det land (inden for EU) som man køber varen i.

er det en varer du køber f.eks. i en lufthavn (eller blot en butik i et land) hvor du er uden for EU, og så flyver hjem derfra, så kan du få momsen tilbage i lufthavnens told/moms afdeling, men så skal du betale den Danske moms når du lander i DK.

Sælger virksomheden for mere end 600.000 kr (mener jeg det er) til et pågældende land inden for EU, så skal de oprettes som virksomhed i DK, således der kan pålægges Dansk moms istedet.

• Panda
    Panda Tilmeldt:
    jan 2013

#11   20. mar 2013 Nu jeg tænker over det har jeg heller aldrig oplevet at skulle betale ekstra for varer fra England. Havde bare hørt at man skulle smiley

Kommentér på:
Victorias secret i Danmark?

Annonce