878 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Påsætning af hår ekstension Påsætning af hår ekstension

Hej.

Jeg står og vil ha lavet enten hot eller cold fusion, 60 cm.
har tyndt hår, og vil ha en mørkebrun farve med røde striber så tænkte på 100 mørkebrune og 50 røde. er der nogle der kan lave det ? jeg har ikke selv håret. og hva er prisen ? jeg bor i aalborg men vil gerne køre efter det, vil dog ikke over broen til sjælland. håber der er nogle der kan gøre det billigt. vil self. ha noget godt hår i .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Påsætning af hår ekstension
  • #1   13. jun 2013 Priserne er i mellem 1300-1500 kr og vidst nok 800-1100 hvis man selv har hår.
    Du skal lede efter en som er uddannet i stedet for at tage dem der laver det hjemme, mange af mine veninder har først og fremmet fået ødelagt deres hår og så så det også grimt ud smiley

Hende der laver det kan nok sige dig hvor mange totter du skal have smiley

• #2   13. jun 2013 Eller sørg for at se et diplom fra deres extensions kursus. Husk at der er mange frisøre der hør det sort smiley

• #3   13. jun 2013 Gør*

• Berit J
    Berit J Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #4   13. jun 2013 Når det er fusions skal du regne med det gør lidt ondt de første dage, især når man skal ligge på dem om natten. Men skulle gå over efter få dage, jeg fik dem ud dagen efter da jeg var for følsom i hovedbunden.

Vælg en som er uddannet i det også hvis du fortryder så sørg for det en der ved hvordan det tages af og du ikke mister for meget hår under aftagningen. Held og lykke med det smiley

• #5   13. jun 2013 har haft hot fusion i før, det er bare for at prøve noget nyt nu. men kunne godt være der var en derinde der lavede det til rimelige priser.

• #6   13. jun 2013 Du kunne også undersøge microrings, det skulle være en del mindre skadeligt for håret.

Det er dog ikke noget jeg selv gør mig i, har aldrig haft extensions og kommer nok aldrig til det.

Kommentér på:
Påsætning af hår ekstension

Annonce