817 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Køber du børnetøj på nettet? Køber du børnetøj på nettet?

Hej, mit navn er Louise Schack Nielsen, og jeg er ved at undersøge vores behov, når vi køber børnetøj på nettet. Jeg er selv ung mor, og jeg har en del erfaring med emnet, må jeg efterhånden indrømme smiley

Jeg har lavet denne spørgeskemaundersøgelse, som jeg håber, I vil svare på - og jeg lover, at jeg har tilføjet så mange spændende spørgsmål som muligt, så det ikke bliver alt for kedeligt smiley

(link fjernet)

Tusind tak for hjælpen! I må også MEGET gerne komme med input herinde også!

Jeg skal bruge svarene til min uddannelse i oplevelsesøkonomi på Aarhus Universitet, så det er vigtigt, at jeg får så meget input som muligt. Og så kan det jo være, det ender med, at jeg får skabt et superfedt koncept på, hvordan man bedst skal sælge børnetøj på nettet!

Hilsen Louise Schack Nielsen.

PS - Jeg håber, det er okay, at jeg skriver herinde!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køber du børnetøj på nettet?
  • Carsten K
    Carsten K Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 3
    #1   8. aug 2013 Jeg bor i en mindre by og skal køre mindst 35 km for at finde en butik med børnetøj, så selvfølgelig køber jeg børnetøj på nettet. Mit sidste køb er et børneslips til yngste søn, som jeg købte hos Slipsehuset.dk (link til info) http://www.slipsehuset.dk/slips/borneslips/ensfarvede-m-elastik.html
    Jeg kigger på dit spørgeskema. Jeg håber at du får mange besvarelser og held med dit projekt.

Kommentér på:
Køber du børnetøj på nettet?

Annonce