Flyknit white til piger Flyknit white til piger
Hej Baboom, jeg er ny herinde først og fremmest.
Så jeg tænkte først og fremmest at forummet var noget for mig, nu når i er så gode til at hjælpe!
Jeg er blevet forelsket i disse flyknit trainer+ til men(unisex) som kan fåes i små størrelser også.
Problemet er bare at jeg slet ikke kan finde dem på hjemmesider hvor der ikke kommer told på.
Og eftersigende, så sender NIKE.US ikke til Danmark?
- Så er der nogen der har en måde hvor det ikke koster kassen.
Har prøvet med shopusa, og der kommer det sammenlagt til at koste 3000 kr for ca. 2 par sko. Da de selv tager 400 kr for fragten.
Har i nogle forslag?
det drejer sig om disse;
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 32 Emner: 299 Svar: 2.839
apr 2007
http://www.zalando.dk/nike-performance-flyknit-trainer-lobesko-lethed-gul-n1242a0df-e00.html
Google er RØV svært at bruge iøvrigt
jul 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
På hvilken side har de , de sko JEG SØGER? flyknit trainer hvid? Ingen.
- Unisport har dem fra str 40, jeg bruger 37. Så det er rigtig flot.
ZALANDO har dem slet ikke. Bare rolig er faktisk ret god til at google.
Iøvrigt er det ikke wannebe lort jeg er ude efter. Men de koster kun 1200 hvis de ikke bliver taget i tolden. SHOPUSA- tager 400 ekstra udover alm. fragt. Så det bliver sådan 800 kr oven i for to par sko, derefter bliver de dyrer end i DANMARK.
Så flot "kongen" prøv lige at læs indlægget først
apr 2007
Du skriver intet sted de skal være hvide ? du har et billede af modellen, og så skal vi finde et sted de har den præcise model ? du jo dum
Du skriver kraftedme heller ikke de skal være str 37 ? igen er du jo dum
Så hvad med du pakker dit forpulet lort sammen og lavet en ordentlig tråd hvis du vil ha hjælp ?!
du søger et sted du kan få Nike Flyknit Trainer+ i DK uden de koster en bondegård.. du fik to link, dvs dit problem er løst.. at du så bliver en kælling og krævende, er satme da ikke min skyld!? Det er jo ikke det du skriver i din tråd, så hvordan fanden skulle vi dog kunne hjælpe ?!
Hvis lortet er dyrere end i DK, så lad dog vær at brug siden og fedt ned i Sportmaster og bestil dem! De kan få alle Nike modeller, i alle type og farver..
Og hvis du piver over prisen, må du jo spørge om flere lommepenge, smalltalk!!
Ellers prøv skofus, for tvivler på Nike overhovedet laver så små sko som du skal ha.......!
Phew, det hjalp, nu fik jeg det bedre!
jul 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 40 Svar: 996
Flyknit white til piger