1.342 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
14 Svar
goose jakke ægte ??? goose jakke ægte ???
Hej baboom, nogen der kan se om denne jakke er 100% ægte?
(link fjernet)
0 synes godt om
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.246
sep 2007
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 29
jun 2011
jun 2011
Dette er en troværdig hjemmeside til ægte canada goose jakker
feb 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 173 Svar: 1.644
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.038
Er ked af at skuffe dig, men det her er den første tråd (af desværre ALT for mange)
http://www.baboom.dk/forum/Off-Topic/229021-fusk_med_dealfighter__
Og Battal A..
Unblock mig lige.. Ellers kan jeg ikke svare dig på halvdelen af dine spørgsmål
feb 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 173 Svar: 1.644
feb 2010
Battal A.. Ja er på din filterliste
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 63 Svar: 512
Men jeg er nu også rimelig sikker på at den er ægte!
sep 2007
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 29
feb 2010
Nedenstående er nogle af de ting, du skal kigge efter, men derfor kan den stadig være fake.. Jeg fatter simpelthen ikke at man ikke gemmer en kvittering på en jakke til kr.4-6000!
- Ægte jakker har en pels af Coyote ræven/ulven. Falske jakker har enten en syntetisk pelskrave, hundepels eller pels fra andre dyr. Disse giver på ingen måde samme varme, som pelsen fra en Coyote ræv/ulv.
- De fleste ægte jakker er lavet af et materiale, som hedder Artic-Tech, som har nogle helt specielle kendetegn. Artic-Tech kryller nemlig ikke, og så er materialet ligeledes vandafvisende. Nogle af de nyere modeller benytter andre materialer. Mange falske jakker er lavet af mindre varme og holdbare materialer. De er desuden tyndere, hvilket nedsætter jakkens evne til at holde dig varm.
- Ægte Canada Goose jakker har gåsefjers fyld, hvilket navnet også antyder. Falske jakker er ofte fyldt med billig fyld. Der er sågar fundet falske jakker, hvor fjerdene i jakkerne var fyldt med kødrester fra gæs, ændre og andet fjerkræ.
- Ægte Canada Goose jakker har flere logoer påsyet. Disse logoer har ALTID et bestemt udseende og en bestemt placering. På falske jakker variere logoernes udseende meget. Lige fra totalt dårlige efterligninger til gode efterligninger. Det samme gør sig gældende, når det gælder logoernes placering på jakkerne.
- Førhen kunne hatten ikke tages af på en ægte jakke, men det kan den i dag på flere af modellerne. Så denne fidus til at spotte fake jakker er blevet en gammel skrøne, som desværre holdes i live af mange uvidende mennesker. De tror stadigvæk, at en aftagelig hat er et tegn på en uægte Canada Goose jakke.
- Har du haft en ægte Canada Goose jakke i hånden, så vil du straks opleve den helt specielle kvalitet, komfort og produkt touch. De fleste kopier af Canada Goose jakker kan på ingen måde leve op til dette, HELDIGVIS. Så ved lidt reseach kan man altså ganske nemt gardere sig, hvis man blot ser det ægte produktet før man køber sin nye jakke online eller brugt.
okt 2010
http://magazine.trendsales.dk/blogs/trendsales/2012/10/24/saadan-spotter-du-den-aegte-canada-goose
okt 2010
feb 2010
Men derfor kan man godt lige bruge 5 min på Google
De her tråde kommer HVERT år!
goose jakke ægte ???