1.414 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

kan man bytte en jakke efter vask?? kan man bytte en jakke efter vask??

Hey bb. Ja jeg har vasket min dunjakke men vidste ingen ting om at man skulle tørretumble den efter vask. Så nu ser den ik for godt ud smiley den er under 2 mrd. Gammel så har jeg en chance for at bytte den? Der står kun at den kan tåle 40 grader og har som sagt ikke fået oplyst hvordan den skal vaskes i forretning smiley hjælp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan man bytte en jakke efter vask??
  • #1   13. okt 2013 Nej det kan du ikke. Du har selv ødelagt din jakke.

• #2   13. okt 2013 Som der bliver skrevet ovenover, kan du ikke bytte din jakke da du selv har ødelagt den.

• #4   13. okt 2013 Det har jeg jo også. det har jeg også skrevet. Jeg vasker bare ikke tøj normalt

• Peder R
    Peder R Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 77
    #5   13. okt 2013 Der kan aldrig blive en garantisag ud af det. Det er jo ikke en fejl fra fabrikken at du har ødelagt jakken, det er super ærgeligt, men sådan fungerer det.

• Louise .
    Louise . Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 66
    #6   13. okt 2013 Prøv at vask den igen, put den i tørre tumbleren med tennisbolde i.
    Du har nødvendigvis ikke ødelagt den.

Lad være at brug skyldemiddel smiley

• Louise .
    Louise . Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 66
    #7   13. okt 2013 Også skal du huske at din er meget længe om at tørre.. Hvis alm tøj tørre på tyve min er en dunjakke 3-4gange så længe om det..

• #9   14. okt 2013 HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAA

BWSTAR .

tak for et godt grin, håber sandlig mere det spørgsmål var af desperation end logik smiley

• #10   14. okt 2013 Peder R - det kan helt sikkert aldrig blive en garanti sag, da der ikke er garanti på, men reklamationsret.. smiley

BWSTAR - Hvis du varsker den igen, så skal du bruge vaskemiddel til uld/dun, da normal vaskemiddel ødelægger dunene (det naturlige fedtlag der er på dem, opløses)

Og som Louise skriver så er det i tørre tumbleren bagefter, og ikke på max varme, og med 4-5 tennis bolde i (nogle bruger et par gumme sko eller noget ligende, det kan jakken dog tage lidt skade af)

Og så til sidst, det var dog det DUMMESTE spørgsmål længe, om du kan bytte noget du har ødelagt, haha.

• #11   14. okt 2013 Johnni F: Arbejder til dagligt med kunder der laver disse numre. Og tror mig, det her er ikke det dummeste jeg har hørt smiley Folk tror ikke vi opdager at de bruger varen, derefter vasker den, og returnere fordi de har fortrudt købet. Jeg har 3-4 kunder dagligt der prøver det nummer smiley

• #12   14. okt 2013 Har engang oplevet en kunde forsøge at bytte en 1 år gammel jakke som var slidt og lugtede af tis og parfume.

Jeg ved godt at vi butiksansatte ikke er kendt for at have jordens højeste iq, men det var alligevel liiiidt søgt..

• Jakob
    Jakob Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 3 Emner: 2 Svar: 38
    #13   14. okt 2013 Har hørt fra en møbelhandler et eksempel på fusk.

En familie købet et sæt have møbler, som skal samles.
    Pakker deres gamle ned i de nye kasser, og aflevere dem og får deres penge igen.
    Da eksp. glemmer, at kigge i kassen... tarveligt.. ja. Men der er nogen som gør det. Det var vist i bilka...

Min svoger har sidste sommer, købt en drivhus i bilka, de glemte at fakturer det..

• #14   15. okt 2013 Esben K - arbejder selv i tøj butik.

Prøvede fandmer engang en indvandre der købte et Hugo Boss jakkesæt fredag eftermiddag, og kommer og vil levere det tilbage mandag eftermiddag.

Det lugter af parfume, havde bruncreme på kraven og taberen havde fandmer stadigvæk prismærket i nakken, så han havde haft den på i byen med prismærke på.

Ufattelig hvad folk bilder sig ind!

• #15   16. okt 2013 En indvandre med bruncreme på? Wtf haha!

Vi har i løbet af denne uge haft en indvandre der har bestilt for omkring 20.000 kr. sportsudstyr. Manden har forsøgt sig med 24 forskellige dankort, på 1 ordre! Desværre havde var kort nummer 24 ikke blevet lukket, så ordren var gået igennem. Heldigvis har vi et system der finder de her snydere smiley

Vi har folk der sender pakker retur, uden info overhovedet. Vi har folk der sender pakker retur, de har eksempelvis handlet i Bilka, og så vil de gerne have pengene retur (arbejder i en sportsforretning).

Vi har for en lille måned siden modtaget en rygsæk, købt ved os for 4 år siden. Han vil gerne have pengene igen, da lynlåsen var gået i stykker. Det skal så siges at kunden i løbet af de 4 år, har beholdt prismærket (det har vidst hele tiden været planen at den skulle retur, så han kunne "låne" tasken).

Fjolser er der nok af smiley

Kommentér på:
kan man bytte en jakke efter vask??

Annonce