1.414 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
kan man bytte en jakke efter vask?? kan man bytte en jakke efter vask??
Hey bb. Ja jeg har vasket min dunjakke men vidste ingen ting om at man skulle tørretumble den efter vask. Så nu ser den ik for godt ud den er under 2 mrd. Gammel så har jeg en chance for at bytte den? Der står kun at den kan tåle 40 grader og har som sagt ikke fået oplyst hvordan den skal vaskes i forretning
hjælp
0 synes godt om
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 36 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.122
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.246
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 25 Svar: 108
jul 2010
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 77
aug 2013
Følger: 1 Svar: 66
Du har nødvendigvis ikke ødelagt den.
Lad være at brug skyldemiddel
aug 2013
Følger: 1 Svar: 66
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 1.935
BWSTAR .
tak for et godt grin, håber sandlig mere det spørgsmål var af desperation end logik
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 625
BWSTAR - Hvis du varsker den igen, så skal du bruge vaskemiddel til uld/dun, da normal vaskemiddel ødelægger dunene (det naturlige fedtlag der er på dem, opløses)
Og som Louise skriver så er det i tørre tumbleren bagefter, og ikke på max varme, og med 4-5 tennis bolde i (nogle bruger et par gumme sko eller noget ligende, det kan jakken dog tage lidt skade af)
Og så til sidst, det var dog det DUMMESTE spørgsmål længe, om du kan bytte noget du har ødelagt, haha.
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 970
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 538
Jeg ved godt at vi butiksansatte ikke er kendt for at have jordens højeste iq, men det var alligevel liiiidt søgt..
dec 2012
Følger: 3 Emner: 2 Svar: 38
En familie købet et sæt have møbler, som skal samles.
Pakker deres gamle ned i de nye kasser, og aflevere dem og får deres penge igen.
Da eksp. glemmer, at kigge i kassen... tarveligt.. ja. Men der er nogen som gør det. Det var vist i bilka...
Min svoger har sidste sommer, købt en drivhus i bilka, de glemte at fakturer det..
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 625
Prøvede fandmer engang en indvandre der købte et Hugo Boss jakkesæt fredag eftermiddag, og kommer og vil levere det tilbage mandag eftermiddag.
Det lugter af parfume, havde bruncreme på kraven og taberen havde fandmer stadigvæk prismærket i nakken, så han havde haft den på i byen med prismærke på.
Ufattelig hvad folk bilder sig ind!
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 970
Vi har i løbet af denne uge haft en indvandre der har bestilt for omkring 20.000 kr. sportsudstyr. Manden har forsøgt sig med 24 forskellige dankort, på 1 ordre! Desværre havde var kort nummer 24 ikke blevet lukket, så ordren var gået igennem. Heldigvis har vi et system der finder de her snydere
Vi har folk der sender pakker retur, uden info overhovedet. Vi har folk der sender pakker retur, de har eksempelvis handlet i Bilka, og så vil de gerne have pengene retur (arbejder i en sportsforretning).
Vi har for en lille måned siden modtaget en rygsæk, købt ved os for 4 år siden. Han vil gerne have pengene igen, da lynlåsen var gået i stykker. Det skal så siges at kunden i løbet af de 4 år, har beholdt prismærket (det har vidst hele tiden været planen at den skulle retur, så han kunne "låne" tasken).
Fjolser er der nok af
kan man bytte en jakke efter vask??