937 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Ramazan K
Ramazan K
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 46

Konkurrence om smykke design Konkurrence om smykke design

Min ven overvejer holde en smykke konkurrence og jeg har i den forbindelse lovet ham at samle lidt informationer til ham.Jeg kan desværre ikke på nuværende tidspunkt fortælle i detaljer , men kort sagt så går konkurrencen ud på, at piger/kvinder fra hele Danmark designer smykke/er og sender til ham og....det bedste design vinder konkurrencen og 5000 kr.

Tror i Pigerne ville være med ?
Det er trods alt alle pigers drøm, lave de fedeste smykker smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konkurrence om smykke design
  • #1   16. nov 2013 Det kommer an på om designet skal tegnes eller om man rent faktisk skal lave dem og sende dem.

Den første mulighed tror jeg godt piger vil være med på, men hvis de rent faktisk skal lave et smykke og sende, så tror jeg ikke nej.

• Salman K
    Salman K Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #2   16. nov 2013 Nej

• #4   16. nov 2013 Ja, jeg holder også på, at man skal sende et billede af smykket. Og hvis man så har rimelig chance for at vinde, så kunne man evt møde op et sted, hvor fx de 10 bedste skulle møde op...så man vil få overrakt førstepræmien personligt smiley

• #5   16. nov 2013 Og overtager han så designet/rettighederne til at lave smykket og sælge det fra hans butik eller?

• Ramazan K
    Ramazan K Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 46
    #6   16. nov 2013 Hahaha SORRY, jeg glemte helt skrive det er "tegningen" og ikke smykken. Jacob noget i den retning. Men alt vil fremgår tydeligt i teksterne m.v

Kommentér på:
Konkurrence om smykke design

Annonce