1.764 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Læder smykker Læder smykker
Hej alle.
Jeg har fået mulighed for at sælge nogle efter min mening super lækre smykker!
Jeg vil gerne høre hvad folks holdning til dem er?
Også gerne om nogen har ønsker til at videreudvikle dem. evt til et andet design?
Alle må gerne byde ind med hvad de har
link til producentens facebook side:
https://www.facebook.com/pages/By-Manc-Moderne-Smykker/264217490403176?bookmark_t=page
0 synes godt om
feb 2014
Følger: 1 Svar: 189
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 21
stop - så kan du jo købe en med det samme
signe - du ligner heller hverken målgruppen eller kærestetypen til målgruppen
feb 2014
Har sendt en udstemme afsted til dig for reklame i forum, i og med at du selv laver disse smykker.
Ydermere sjovt du nævner at Signe ikke ligner målgruppen, for det gør du hundredeprocent selv! Du er 31 år og er ikke kommet over perioden med store, "seje" kæder. Skulle ikke undrer mig hvis du også går med ankelkæde
Det virker mere til at du har travlt med at vise din krop frem, end alt andet, men i homoseksuelle er jo alle ens.
feb 2011
det med at diskutere om kæden skulle symbolere noget omkring seksualitet og gerenelt diskutere dine tendens til homofobi har jeg ikke tænkt mig at deltage i.
feb 2014
Og ja korrekt du spørg til folks mening, men sidst jeg så disse læder smykker i "Marked", der stod der at det var nogen du selv lavede, og de kunne laves efter ønske, ergo må du ikke reklamere for det i forum. Desuden finder jeg det også yderst besynderligt at du bruger egen krop, til at reklamere for et andet firma ..
feb 2011
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Emner: 505 Svar: 8.653
feb 2011
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 665
Min holdning er at det ser latterligt dumt ud.
feb 2014
Læder smykker