1.764 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Læder smykker Læder smykker

Hej alle.

Jeg har fået mulighed for at sælge nogle efter min mening super lækre smykker!

Jeg vil gerne høre hvad folks holdning til dem er?

Også gerne om nogen har ønsker til at videreudvikle dem. evt til et andet design?

Alle må gerne byde ind med hvad de har smiley

link til producentens facebook side:
https://www.facebook.com/pages/By-Manc-Moderne-Smykker/264217490403176?bookmark_t=page

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læder smykker
  • Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 189
    #1   13. feb 2014 Er det det nye i København, så man ved hvem der er homoseksuelle?

• #3   13. feb 2014 hehe
    stop - så kan du jo købe en med det samme
    signe - du ligner heller hverken målgruppen eller kærestetypen til målgruppen

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

#4   13. feb 2014 Sikke en konklusion du laver der, taget i betragtning af at du ikke har set mig, men det viser vel bare lidt om din intelligens smiley
    Har sendt en udstemme afsted til dig for reklame i forum, i og med at du selv laver disse smykker.

Ydermere sjovt du nævner at Signe ikke ligner målgruppen, for det gør du hundredeprocent selv! Du er 31 år og er ikke kommet over perioden med store, "seje" kæder. Skulle ikke undrer mig hvis du også går med ankelkæde smiley
    Det virker mere til at du har travlt med at vise din krop frem, end alt andet, men i homoseksuelle er jo alle ens.

• #6   13. feb 2014 jeg spørger til folks mening. hvis der skulle være nogen tvivl omkring hvorvidt jeg har brudt regler så var det ikke hensigten og fjerner selvfølgelig gerne opslags hvis det er tilfældet.
    det med at diskutere om kæden skulle symbolere noget omkring seksualitet og gerenelt diskutere dine tendens til homofobi har jeg ikke tænkt mig at deltage i.

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

#7   13. feb 2014 Det har skam intet med homofobi at gøre, det var som sådan bare et spørgsmål om det er det nye for dem.
    Og ja korrekt du spørg til folks mening, men sidst jeg så disse læder smykker i "Marked", der stod der at det var nogen du selv lavede, og de kunne laves efter ønske, ergo må du ikke reklamere for det i forum. Desuden finder jeg det også yderst besynderligt at du bruger egen krop, til at reklamere for et andet firma ..

• #8   13. feb 2014 stop - ok det er fint smiley det er så din mening. ha en god aften.

• #9   13. feb 2014 Er det ægte guld?

• #10   13. feb 2014 materialerne er 18 karat guldbelagte smiley

• #13   15. feb 2014 Hmm... Til et par shox sko og levis en-baglomme bukser passer den da sikkert helt fint til..

Min holdning er at det ser latterligt dumt ud.

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

#14   15. feb 2014 Eller et par Karl-Kani joggingbukser, en Amstaff og en blondine dummere end snot. En joint, en kongekæde, tribals og tanktop.

Kommentér på:
Læder smykker

Annonce