1.493 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Kære piger på Baboom..... Kære piger på Baboom.....

Med håb om at man respekterer ytringsfriheden, med links fra anerkendte medier, denne advarsel.

Inden i bevæger Jer ud i sommer varmen i det rene ingenting, så læs disse fire links.

http://www.kristeligt-dagblad.dk/kirke-tro/etniske-minoriteter-bag-tre-ud-af-fire-voldt%C3%A6gter

http://www.faktalink.dk/titelliste/vold/voldstat

http://politiken.dk/indland/ECE15366/etnisk-slagside-i-voldtaegter/

http://blogs.jp.dk/setfrahoejre/2010/01/15/etnicitet-kultur-og-religion-voldt%C3%A6gt/?printme=1

Det kunne være værre, men ikke meget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kære piger på Baboom.....
  • #1   4. jul 2015 Statistikker kan halal hippier ikke hamle op imod og jeg er ret sikker på at tallene stemmer overens i hele EU.

Det er for galt at danske kvinder ikke går i burka så efter deres logik så er de lovlig bytte og så knepper man bare løs.

for år tilbage oplevede kvinder som solede sig i bikini at blive spyttet på at indvandre drenge i Kerteminde.

Havde jeg oplevet det som kvinde havde jeg sparket tænderne ud på den bastard.

• #2   4. jul 2015 Ja, og det er nok alle aldre, der kan bruges - men noget sker der, når solen skinner mere end ellers - men sjældent læser vi, at nonner og andre med masser af gevandter bliver voldtaget - men ingen påklædning eller mangel på samme giver ret til voldtægt.

• #3   4. jul 2015 Artikler fra 2001, 2002 og 2004 samt en enkelt fra 2010 omhandlende Norge...hvad med lidt mere up to date historier?

• #4   4. jul 2015 Så, Alan, har den belærende været på banen ... smiley - som om det har ændret sig smiley

• #5   4. jul 2015 ww.bt.dk/danmark/hveranden-voldtaegtsdoemt-er-udlaending

• #7   4. jul 2015 Hvis det er hveranden der er udlænding, så er der jo lige så mange danske voldtægtsmænd. Så pas nu på dem også ikk !

• #8   4. jul 2015 Nu er det altså ikke hveranden mand i DK, Thomas S heldigvis, prøv lige at læs igen smiley

• #9   4. jul 2015 I 2010 var der 32 dømte voldtægtsmænd med dansk baggrund og 34 med indvandrer baggrund. Så det passer da meget godt ed at for hver gang der er en udlænding der bliver dømt for voldtægt er der også en dansker..

Ps. Tror det er dig der skal læse det jeg skriver engang mere smiley

• #10   4. jul 2015 //citat

Tager man voldtægtsdommene over de sidste syv år er mere end én ud af tre dømte for voldtægt enten indvandrer eller efterkommer - helt præcist har 156 af de 450 voldtægtsdømte siden 2004 indvandrerbaggrund.

Da indvandrere og efterkommere kun udgør knap ti procent af den danske befolkning - er der altså mere end tre gange så mange med udenlandsk baggrund, der bliver dømt for voldtægt i forhold til danskere. Det chokerer formanden for Folketingets retsudvalg, SFs Karina Lorentzen.
    // citat slut

kilde bt.

Der er mange måder at udregne frekvensen på.

• #11   4. jul 2015 Udlændinge mener at danske piger er et tag selv bord....

Fuck det skulle jeg bare have vidst da jeg var ung!!!!

• #12   4. jul 2015 Ja, jeg kender godt Karin G, EWS og Alis.... Det er ulve der er alene i flokken.

• #13   4. jul 2015 De trænger sq til at blive "voldtaget" smiley smiley smiley

• #15   4. jul 2015 Markgreven

Selv om Alis, Ews, Karin har deres meninger så vil jeg til en hver tid forsvare dem.

Det er bare at være mere faktuelt.....

• #16   4. jul 2015 Polysl....

Ja, der var engang en der ville forsvare andres meninger til sin død.....

Det vil jeg også..... Men FUCK hvor kan folk være dumme.

• #17   5. jul 2015 ....er der altså mere end tre gange så mange med udenlandsk baggrund, der bliver dømt for voldtægt i forhold til danskere.

Hvis det ikke var så dødsens alvorligt og med så forfærdende konsekvenser for ofrene, så ville der være noget næsten hvert 20. minut bliver begået en voldtægt mod en kvinde i Indien.

Tallet er meget højere, idet mange voldtægter bliver begået af familiemedlemmer og at mange voldtægter ikke bliver anmeldt af kvinderne.

Desværre er der en primitiv tankegang og kultur mange steder i Indien, der går på at få stillet drifterne nu og her.

• #18   5. jul 2015 Den der primitive tankegang og kultur foregår også i DK desværre, hvor de mener i deres gode ret til at voldtage, som det passer dem smiley

• #20   5. jul 2015 Jamen, hvad er det varmen gør ved mænd ... smiley smiley smiley

• #22   8. jul 2015 Pas på den ikke smelter..... smiley smiley smiley

• #23   8. jul 2015 Markgreven

Kommer til at tænke på Hot shot filmen hvor Sheen siger: I Am Puddie In Your Hand
    Hvor hun svarer: Nothing Is Puddie Ind My hand.

• #24   8. jul 2015 Måtte lige oversætte puddie..... smiley
    En stinkende gulnet udstenet svampe inficeret tånegl.
    Ofte ledsager til et alvorligt tilfælde af fodsvamp .

• #25   8. jul 2015 Mon ikke det skal være pudding/budding?

• #26   8. jul 2015 Det var noget ganske andet, jeg brugte Googles oversættelse.... smiley smiley

• #27   9. jul 2015 ordet kan jeg have taget fejl af kunne være puddle.som betyder flydende.

• #28   9. jul 2015 Troede vi var i 2015....... Voldtægt hører da kun stenalderen og grimme fyre til !!!!!

• #29   9. jul 2015 Præcis, Michael, men der er alt for mange grimme fyre ... smiley

• #30   10. jul 2015 Voldtægter lever i bedste velgående, og vi kender kun dem der bliver anmeldt,
    det er mange fordi det er så nedværdigende den behandling offeret skal igennem.

Kommentér på:
Kære piger på Baboom.....

Annonce