{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Mick k
Mick k
Følger: 1 Emner: 120 Svar: 245

Butiken "Deres" ville dette være forke {{forumTopicSubject}}

Hey ville det være forkert at jeg ik gik ind i deres og købt en björkvin trøje eller wesc..? xD.. eller er det normalt man ser en dreng rende rundt i deres efter en trøje smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Butiken "Deres" ville dette være forke
  • #1   13. nov 2007 nææ hvorfor det ..

• Mick k
    Mick k Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 120 Svar: 245
    #2   13. nov 2007 når okay heh .. fordi hvis jeg husker rigtig , er Deres og sparkz en "pige" forrentning

• #3   13. nov 2007 deres har vel bare forskellige dyre tøjmærker. Men min lokale Deres er også opdelt i en herre- og en dameafdeling.

• #4   13. nov 2007 Det er delt op i en herre og dame afdeling (:

Men det kan du jo bare gøre ..

• #5   13. nov 2007 Der er både pige- og drengemodeller af WESC trøjerne smiley fandt jeg ud af da jeg gik ind i Deres og over i herre-afdelingen , og af en eller anden latterlig grund var det dame-modellen jeg pludselig stod med .. Pænt pinligt, men fik så at vide at de selv synes trøjerne lå helt forkert og de undskyldte meget ..
    Men stadig pinligt smiley

Synes også trøjen sad lidt sjovt smiley smiley

• #6   13. nov 2007 ja, du må hellere i Only eller Vero Moda smiley

• Marc w
    Marc w Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   13. nov 2007 Hmm en god holdning og have til sådan noget... FUCK DET... Jeg kender ikke dem i butikken de kender ikke mig vi kommer aldrig til og se hinanden igen... Og de sekundt du træder ud af døren og en ny kunde træder ind har de glemt alt om dig fordi så der noget nyt spændende ved netop den her person.. og du glemt...

• #8   15. nov 2007 Er ekspedient, handler også med diverse mærkevare og man må aldrig føle sig til grin, for hvem kan se forskel hvis sweatsne ligger sammen! i øvrigt bruger jeg masser af pigetøj selv da der f.eks. ikke er så meget baggy med smalle fodvieder til drenge køber jeg gerne f.eks. Tiger of swedens model Sherley, fuck it. det er kun fedt at have noget alle ikke render rundt i

Kommentér på:
Butiken "Deres" ville dette være forke

Annonce