935 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Har seriøst brug for hjælp til dette spørgeskema Har seriøst brug for hjælp til dette spørgeskema

Hej baboomere,

Jeg er i gang med at lave et semesterprojekt på min uddannelse og har fundet ud af at jeg skal lave en spørgeskema-undersøgelse.

Min vejleder kræver at jeg har fået mange svar allerede inden weekenden, så jeg håber at så mange som muligt har lyst til at bruge 5 minutter af deres tid, på at udfylde det.

Det handler om køb og salg af brugte ting online.

Her er linket:
https://docs.google.com/forms/d/1YEG-ZCiY9oz4-Ln4gHZ-rnwffANUxFvRvLUuqOn1SSM/viewform?c=0&w=1

Jeg vil være meget taknemmelig, hvis i vil tage jer tid til at svare smiley

Mvh.

Camilla

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har seriøst brug for hjælp til dette spørgeskema
  • #2   18. nov 2015 Done. smiley

• #4   18. nov 2015 Done!

• #5   18. nov 2015
    just do it, Curt... smiley

• #6   18. nov 2015 Done...

Men hvorfor egentlig på engelsk?

• #7   18. nov 2015 Det lugter lang væk - så jeg undlader at svare et spørgeskema på engelsk ? har du tabt sutten? Jeg er pisse træt at svare på engelsk og snakke engelsk i mit land.. Få dog for helvede et skema på dansk det er edder mamne ikke raket videnskab.

• #8   18. nov 2015 Er vel hellere ikke raketvidenskab at læse og svare lidt på engelsk ??
    Måske man ligefrem kunne lære lidt !!!!

Og Polysl Måske en tur til byen og få et slag fisse vil hjælpe lidt på humøret !!

• #10   19. nov 2015 Polysl
    af en mand der hader engelsk så meget. så bruger du da pænt mange engelske ord i den profil tekst selv!! måske man ikke skal kaste med sten når man selv bor i et glashus?

• #11   19. nov 2015 Jeg hader ikke engelsk for det er et meget nyttigt sprog men mere og mere er man tvunget til at bruge det i Danmark - jeg er måske lidt konservativ som Franskmændene hvor man absolut ikke kan bruge andet end fransk hvis man kommer lidt ud i distrikterne for de gider ikke engelsk og det er også forståeligt i min optik. Så må man bare lære at begå sig i fransk eller bare til husbehov og den måde vise respekt. Nu har jeg rejst i mange år i Mellemøsten og prøver altid at begå mig på deres sprog og kultur det åbner flere døre og viser at man har respekt for befolkningen og landet.

• #15   19. nov 2015 Torben

Nu har jeg som ven i Portugal en franskmand som servicere med portvin smagninger om aftnen. Og han siger selv at i det indre land gider man ikke engelsk - hvis man vil snakke så må du bare kunne nogle enkle ord på fransk for at begå sig.

Samme billede er der når jeg rejser ned i Duoro dalen hos de små portvins producenter, de fleste kan ikke tale engelsk, deres børn kan til husbehov.

Større byer verden rundt kan man engelsk men igen når man kommer ud i provinsen så er det få som bare kan tale forståeligt engelsk.

Israel kan alle stort set tale engelsk, men kommer man igen ud i provinserne i andre Mellemøstlig lande så er der overhovedet ingen som taler engelsk.

• #16   19. nov 2015 haha hvor er i sjove altså

• #18   19. nov 2015 Gamle sure mænd...;) jeg tror sgu i får for lidt af det frække 😀

Kommentér på:
Har seriøst brug for hjælp til dette spørgeskema

Annonce