924 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Ny Frisure Ny Frisure

Hejsa

Jeg har længe gået og overvejet en ny frisure, men problemer er at jeg simpelthen ikke tør springe ud i noget før jeg har en ide om hvordan det vil komme til at se ud på mig. Det er jo fint nok at man kan slå op på nettet og finde alverdens forskellige frisurer som sidder knivskarpt på en model, men det er noget sværere at forstille hvordan det vil passe en selv udfra ens eget ansigt og hovedform.

jeg tænker at dette problem i dagens danmark simpelthen må være forsøgt addresseret af en eller anden.. Måske i form af en app eller lignende. Er det noget i kender til?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Frisure
  • #1   26. jan 2016 Ved du hvad lars, hvis du opsøger en rigtig god frisør så kan han uden vanskellighed bedømme din hårtype og sammen kan i så se på hvad der passer til din ansigtsform og håret. de er jo udlært i faget og kan vejlede dig til den rigtige frisure. Knæk og Bræk. smiley smiley

• #2   27. jan 2016 Interessant ide med en frisør Apps før og efter - ved så ikke om den eksisterer men tror det ikke.

• #3   27. jan 2016 jeg har set at man har et program på computer, hos frisører af en vis standard, den viser kundens ansigt, og så kan man sætte de forskellige frisurer på, det har eksisteret i mange år.

• #4   28. jan 2016 Gennem et langt liv har jegjort den observatgio, at friasyren overhovedet ikkeHvad hjælper en flo frisure, hvis du ikke selv har en smule personlighed.
    Det er hvad du siger der betyder noget.!

• #5   28. jan 2016 Jeg har ingen frisure lige nu for jeg fik fræset det hele af så det kun er 1 cm over det hele - dejligt nemt når man har været i bad så tørre det hurtigt.

Kommentér på:
Ny Frisure

Annonce