{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.949 visninger | Oprettet:

Come on piger 2 {{forumTopicSubject}}

følger op på den fremragende tråd.

Tøser, tell me... Er evisu virkelig smart?? jeg er selv tøjekspedient og handler med Tiger of´sweden, Diesel, energie osv.

Vil bare gerne vide tøser, er de smarte de evisu jeans. ejer ikke selv et par og ville aldrig købe dem. OG NEJ DRENGE, er IKKE HATER

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Come on piger 2
  • #1   6. dec 2007 Pfft. føtex busker...det er japansk demin er er indigo malet, det er så langt fra føtex som noget kommer. Kæft en gang hyklere, der ikke kan tage det...desuden er de custom malet, du finder ikke 2 busker der er ens.

• #2   6. dec 2007 Jaaa, evisu har som emne været oppe. men ikke hvordan tøserne ser på dem, for hver gang der bliver skrevet noget negativt om dem, ja så er det EN STOR gang mudderkast - derfor dette er oprettet

• #3   6. dec 2007 Hvad er EVISU bukser for noget?... Man føler sig sgu gammel når man ikke aner hvad I snakker om smiley

• #4   6. dec 2007 Nåå ja okey nu er jeg med på hvad det er... tja... ikke lige min stil anyway.

• #5   6. dec 2007 Det er det jeg mener HANS D! Forummet her er ikke for jer drenge der har dem på. med hvad tøserne synes om dem...

Men hvis du ved så meget om metervarer kan du så svarer mig på hvad der er specielt ved japansk denim??? hvordan bliver det vævet og hvorfor eksempelvis...kan du ikke det. så lad være at spille klog

• #6   6. dec 2007 Hvorfor skulle japansk denim også være bedre end alt muligt andet?.

• #7   6. dec 2007 "Japanese culture is famous for its attention to detail, and jeans are no exception. Japanese denim has a cult following in Europe and America because of its amazing look and feel. It’s different because it uses traditional production techniques that have long been abandoned elsewhere. Though far more labor-intensive -- and expensive -- the jeans produced this way have a feel and appearance that is second to none."

Det hele står her inde, http://www.askmen.com/fashion/fashion_blog/6_fashion_blog.html

Værsgo.

• #8   6. dec 2007 Eeeej, HANS D: JEG SPURGTE OM DU VIDSTE DET?????? du skal søge for at forklare det... men teksten er også fin.. rigtig fin, men jeg kan så fortælle dig lille ven at mange RIGTIG mange andre mærker OGSÅ bruger japansk denim. F.eks. gør Edwin jeans. Men jaja. DU ved ikke en skid om det alligevel.

• #9   6. dec 2007 Jakob P - Fin påstand, men nu har jeg hverken tiden eller lysten til at skrive alt det der herinde, jeg kan ikke dedikere så meget tid, som i måske kan. Der ville ikke være nogen grund til at jeg skulle skrive alt det, når det nu allerde står et sted.

• #10   6. dec 2007 Drengene kunne lige så godt gå med nederdel, Sys slet ikk de er maskuline..
    Fra min side er der intet fedt ved Evisu..

• #11   6. dec 2007 Du er godt nok lam. du har tid til at søge på nettet efter det, men ikke oversætte til et sprog du selv forstår. Men det fint nok.... kan godt se du er på dybt vand

Men til i tøser der svarer. TAK. men ikke mere mudderkast nu fra drengenes side.

• #12   6. dec 2007 * BiTCH * - So, nu har Evisu ligepludselig noget at gøre med den billige arbejdeskraft, som jeg desuden tror du forveksler med Kina, flot.
    Desuden er Japanerne faktiskt verdens ledende land angående massere teknologier, som hele vesten kopiere af. Det der er så irrelevant et argument, at det gør helt ondt.

• #13   6. dec 2007 Det har stadig intet med Evisu at gøre. Jeg fin med at folk ikke går med Evisu, men ligefrem at hade dem, og rakke ned på kvaliteten, samtidigt med at man er så uvidende, det er bare hjernedødt.

• #14   6. dec 2007 Jamen det er jo en kvalitetsvarer, og prisen er derefter. Det er jo bare designet, siger de, at de ikke kan lide. Hele bunder sikkert bare ud i en god dang, dansk jantelov, krydret op med jalousi smiley

• #15   6. dec 2007 Jo, jeg ved også godt du betaler for brandet, men jo, jeg må igen sige at det er kvalitet. De er indigo farvet og malingen bag på er custom håndlavet. Desuden er det japansk salve edge demin, som er meget anderledes fra normale jeans, da processen er langvarig og rigtigt dyr, selv for producenten.

• #16   6. dec 2007 Ja, sådan er der nogen der er, men det er jo en gang proletarer der kun er ude på at flashe brands, og sige 'Se mig, jeg er rig' selvom de bor i en 1 værelses lejelighed. Du må hellere ikke generalisere så meget smiley

• #17   6. dec 2007 Ja, sådan er der nogen der er, men det er jo en gang proletarer der kun er ude på at flashe brands, og sige 'Se mig, jeg er rig' selvom de bor i en 1 værelses lejelighed. Du må hellere ikke generalisere så meget smiley

• #18   6. dec 2007 Stop så hans.... duer sku langt ude... du er helt ude og skide!!! Du er selv mega uvidende.. sådan er det. du aner ikke hvad japansk denim er!!! Desuden er japansk denim mange ting. Det behøves nødvendigvis ikke være bedre kvaltiet af den grund. det kommer også an på vævemetode og den enkelte metervarer....

JEG er absolut ikke jalux på de bukser, og dem der har dem, acceptere dem som gør det men bedte ikke om dit mudderkast hans. Så stop venligst med at spille klog inden du dummer dig gevaldigt

• #19   6. dec 2007 Jakob P - Jesus mand, du er da ikke til at diskutere med.
    mage til ignorant, snæversynethed skal man da lede længe efter.

Fortsat god dag.

• #20   6. dec 2007 Jeg er skam ikke snæversynet min ven.... men du ved jo ikke en bjælle om jeans alligevel

ses på grillen der

• #21   6. dec 2007 Jeg ved til gengæld en masse, hvorimod din 'viden' har haft bund i at proklamere om min 'manglende' viden.

• #22   7. dec 2007 Nej nej, du kommer aldrig med noget konkret. du kan kun hente fra nettet. du ved jo ingen ting. Men fair nok.

• #23   7. dec 2007 Ignorance på højeste plan.

• #24   7. dec 2007 jaja, idioti på højeste plan

• #25   7. dec 2007 Lukker hvis du kan fortælle mig bare en smule om vævemetoder, metervarer, bomuldsplanter eller bare noget som helst der kan være bevis for du ikke ER en spade der bare GØR sig klog. Så trækker jeg ALT tilbage og så skal jeg nok selv kunne vurdere hvor lam jeg har været

• #26   7. dec 2007 [mudderkast]
    Evisu er da de klammeste bukser af udseende... MacD reklame bukser, godt fundet på smiley
    [/mudderkast]

• #27   7. dec 2007 Svar til dit topic....Nej de er ikke smarte.

Syntes det ser temmeligt plat ud med det maling..........

• #28   30. mar 2008 de er jo mega seje jeg har selv nogle par af dem det er jo de vedeste bukser der findes det er sku mega sejt med malingen

• #29   30. mar 2008 fedste

Kommentér på:
Come on piger 2

Annonce