691 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

evisu = må ikke vaskes? evisu = må ikke vaskes?

til og starte med.. god jul til jer alle smiley

og så til det..
Jeg sad og snakkede med en kammi omkring evisu bukser, er det rigtigt at man ikke må smide dem i vaskemaskinen? hva fan gør man så? hænder dem ud u frosten for at slå bakterier ihjel eller hva'??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  evisu = må ikke vaskes?
  • casper s
    casper s Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 4
    #2   25. dec 2007 det er besst de ikke bliver vasket du kan jo ikke ungå at vaske dem vis der kommer en plæt men ellers bare hing dem ud og hænge der lit

• #3   25. dec 2007 det er hårdt at gå i mode tøj hvar?

• #4   25. dec 2007 Du må godt smide dem i vaskemaskinen. Det står der ikke noget om i loven at man ikke må smiley

Men ikke sikkert de kan holde til det.

• casper s
    casper s Tilmeldt:
    maj 2007

#5   25. dec 2007 der står i dem om man må eller ikke men de har ikke godt af det men kig inde i

• #6   25. dec 2007 Det er kun de FAKE man ikke må vaske.. Der står nemlig på dem, at stoffet ikke tåler over 40 grader eller sådan noget. På de ægte derimod, der står på at de gerne må vaskes ved høje temperaturer, fordi stoffet er meget kraftigt. Så hvis folk siger de ikke må vaskes, afslører de sig selv i at gå med fake bukser.

• casper s
    casper s Tilmeldt:
    maj 2007

#7   25. dec 2007 magnus der er noge ÆGTE der ikke må vaskete siger heller ikke de ikke må vasket siger de ikke har godt af det det er lige meget hvad det er for noge jeans så har de ikke godt af og blive vaske men man bil jeg heller æde lægge et busker til 1000 end til 2000 jo ik?? vis man vil deholde orginal farve skal man ikke vaske dem for der er mange bukser der ikke er for vasket fra evisu, vis man skal vaske evisu så skal man vende dem på rangen og vasle dem alene det er det de har best af!!!!!!!

• #8   25. dec 2007 magnus nu er du vidst ikke helt klar over hvad du selv siger!
    nogle modeller må KUN håndvaskes i koldt vand og sådan er det bare.
    mine bukser er fx aldrig blevet vasket ! og sådan holder de sig bedst i stoffet og tryk hvis der er det på.
    man skal bare passe godt på dem og hænder der alligevel en lille plet, så tør det af med en klud med lunkent vand.

• #10   26. dec 2007 Hmmm. altså i princippet, så kan alt bomuld vaskes ved 40 grader, men det er ikke sikkert at farven kan tåle det, og så opstår der et forvasket look. Af princip vasker jeg aldrig jeans, hænger dem udenfor i vinden en halv time. ikke mere.

Den der histrorie med ægte og fake holder højst sansynligt ikke da det jo er samme vævemetode og ja, måske ikke samme bomuldskvalitet, men stadig bomuld,m så med mindre der er andre kvaltieter end bomuld i, hvilket jeg ikke tror der er. altså måske lidt lycra eller noget men tror ikke det har noget som helst at sige om det er ægte eller fake

• #11   14. jan 2008 har 6 par, vask lort, og lad vær med at proppe den i tørretumbleren .

Kommentér på:
evisu = må ikke vaskes?

Annonce