{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.391 visninger | Oprettet:

Line M
Line M
Følger: 1 Emner: 193 Svar: 170

søger virkelig hjælp: krøller {{forumTopicSubject}}

Jeg har et smukt, langt, og sundt hår. Har min naturlige blonde farve.
-Og rent faktisk, har jeg også nogle flotte krøller! ikke små, ikke store - sådan midt imellem.

Men jeg har aldrig kunne lide krøller, og derfor altid glattet mit hår.

...kæresten vil bare så gerne se mig med krøller, og ikke kun når det er vådt.

Men hvad skal jeg gøre ved mit hår?

altså når jeg glatter det, kommer der jo masser af hårlak i fx.

Hvad gør man ved sine krøller?

Synes det bliver så stift og kunstigt af skum.

Og uden noget, synes jeg det er ustyrligt.

-Folk med krøller - hjælp mig, hvad gør i ved jeres hår smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger virkelig hjælp: krøller
  • #1   8. jan 2008 har haft krøller. men ikke mere smiley hehe børst håret ingen du går ibad, og lad VÆRE med at gøre det bagefter. ikke børste hår efter man har været ibad . det er et no no.
    ellers hvis du har børstet det, så spray med vand eller saltvand og kør hånden over det

• #2   8. jan 2008 Velkommen i klubben smiley

Lytter lige med

• #3   8. jan 2008 hehe samme problem her .. men når jeg ville havde krøller til f.esk fester har jeg købt noget sunsilk til krøller og putter i efter jeg har været i bad mens mit hår er våndt. (:

• #4   8. jan 2008 man kan købe nogle hår produkter hos sin frisør, så man kan styrer sine krøller. jeg har extrem mange krøller og jeg bruger olie til mit hår også en ´lille bitte smule skum også få det godt ind i håret.. også skal du gå og røre ved det, til det er næsten tørt.. så bliver det slet ikke stivt, ved også at saltvand skulle være meget godt til krøller smiley håber det hjalp lidt..

• #5   8. jan 2008 haha du sjov daniel... hmmm

• #6   8. jan 2008 .

• #7   8. jan 2008 ja men ved i hvertfald hvis du putter håret under et stryge jern bliver håret ødelagt !!!! og vi snakker om krøller og få pæne bløde krøller.. hmmm

• #8   8. jan 2008 Gå ind til din frisør og køb et særligt produkt til krøller, de kan vejlede dig i det helt rigtige produkt til dit hår og selvom produktet er dyre er det oftes også langt mere drøjt i brug, bedre for håret og du er sikker på at du får noget som passer til de ønsker du har smiley
    held og lykke med krøllerne

KRØLLER ROCKS! ! ! !

• #9   8. jan 2008 Saltvandet virker, men er hårdt for håret, det bliver tørt og spalter derved lettere, brug derfor en kur lidt oftere hvis du vælger dette...
    Der findes i matas og i nogle special butikker olie spray og fugtspray med meget let hold, da dine krøller er naturlige og er bløde og lette i det, så kan du kramme dem mens de er våde og massere produktet ind, lade tørre NATURLIGT og eller lade være med at rode for meget i det....

• Line M
    Line M Tilmeldt:
    aug 2007

#10   8. jan 2008 Daniel: Det må jeg sige, godt fundet

• #11   8. jan 2008 det er supermarkeds-skum håret (eller vanvittig overforbrug af ordenlig skum) bliver sådan af.

så til frisøren og køb en ordenlig skum. den koster ikke mere end ca 140kr og den rækker virkelig langt!

kram skummet i håndklædetørt hår. kom skum i (mængde efter hårlængde) og føntør håret med hovedet ned af med softstyler på føntørreren. så bliver det skide flot smiley

enjoy!

• Line M
    Line M Tilmeldt:
    aug 2007

#12   8. jan 2008 janne K
    hvordan bruger man sådan en softstyler / defuser ??

• #13   8. jan 2008 jeg ved ikke hvad en defuser er.

en softstyler sætter du bare på føntørreren. så er det bare middel varme og middel "blæs på". hold den som du plejer imens du "kører hånden let imod håret" (forstår du hvad jeg mener?) det tager lidt tid, men det bliver pænt

• Line M
    Line M Tilmeldt:
    aug 2007

#14   8. jan 2008 janne K
    tror jeg er med smiley mange tak

• #15   8. jan 2008 no problemo! smiley

• Anne-Christine K
    Anne-Christine K Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 25
    #17   8. jan 2008 jeg gør ingenting ved mine de kommer alligevel