494 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Ski jakke Ski jakke

Hey.

Jeg skal på skiferie til sverige(åre) i uge 10. Det er første gang jeg skal på skiferie i norden. Har været i italien og østrig et par gange.

Men når jeg har været dernede, har jeg bare haft skiundertrøje, tshirt og en bluse og så min jakke, den er vind og vandtæt, men det er ikke en tyk jakke.

Kan jeg godt holde varmen i den når jeg nu skal til sverige? Aner ikk om der er forskel på stederne.

Jeg kører desuden på snowboard, hvis i mener det sku ha betydning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ski jakke
  • #1   17. jan 2008 Nå, troede bare der var koldere i sverige end sydpå?

• #2   17. jan 2008 Øhhhhh, det er derfor jeg spørg, så jeg ikk behøver og ta en chance og fryse dagen lang?

• #3   17. jan 2008 En Flees under en skal jakke, og så er det fint;) og selvfølgelig dit skiundertøj og bluse....
    Rigtig god tur:D

• #4   17. jan 2008 De jeg stod på ski for 2 år siden var det i Skeikampen første dag var det -25 grader.

Vi snakker altså om en mega god skidragt skiundertøj og self en masse tøj imellem.

• #5   17. jan 2008 jeg har selv været i åre og i østersund som er den nærmeste store by, der er PISSE koldt deroppe, da jeg var der en marts måned havde vi alt fra minus 10 til minus 32..

• #6   17. jan 2008 Ja det kan være koldt, og vinden er kold og luftfugtigheden er høj! Men en god skaljakke og en god fleese kan gøre det - samt skiundertøj og en bluse.. Har boet en kort periode i Tromsø, samt boet på Grøndland - og der er da også koldt...
    Nyd turen, og sørg også for at du kan røre dig - hellere mange lag, så man kan tage lidt af, end en stor jakke!

• #7   17. jan 2008 ja en flis, ? en ski polio

• #8   17. jan 2008 Der kan jo også være mega varmt deroppe.. så er svært. Men min erfaring er at en tynd skal-jakke der er vind og vandtæt er vejen frem. Derefter kan du tage lag på indenunder som vejret tillader det. evt. en fleece eller pully.

• laws j
    laws j Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 88
    #9   17. jan 2008 du skal jo ha en ny jakke på et tidspunkt, så hvorfor ikke købe en inden du har frosset en hel uge!

Der er en til salg her på sitet http://www.baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=93181

Go snowboard !

• laws j
    laws j Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 88
    #10   17. jan 2008 men okey.. kan se det er uge ti! der er jeg selv i sverige og det bliver ikke at være noget problem vejrmæssigt, men altså man kan jo ikk forudsige

Kommentér på:
Ski jakke

Annonce