563 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Søger hjælp fra tøserne Søger hjælp fra tøserne

Tøser!

Når I skal til at kigge på kjole til Handelsskole/gymnasie gala fest, hvor vigtig er prisen for jer?

Hvor længe inden selve festen begynder I at søge den helt rigtige kjole?

Er det et event hvor I er villig til at gå på kompromis med at få den rigtige kjole, i byt for at få en billigere kjole eller en kjole der er nemmere at skaffe?

Jeg spørger fordi jeg er så småt igang med at starte en lille net butik op, med forsyet gala/fest/brude kjoler og vil høre hvordan markedet ser ud.

Der går nok en månede eller to inden vi har siden oppe og køre - men når vi har skal jeg nok ligge et link ind på min profil.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger hjælp fra tøserne
  • #1   29. jan 2008 Hey smiley

Jeg brugte ca 1500 kr på min gallakjole til Handelsskolen...

Jeg tænkte meget på prisen! Mest fordi jeg vidste at det var en kjole som jeg skulle bruge den aften og at jeg nok ikke rigtig vil komme i den igen efter det. Så mit max. beløb var 1500 kr. og mere blev det heller ikke.

Jeg gik igang med at finde min kjole ca.3-4 måneder før jeg skulle bruge den, men det var mest fordi t jeg fik en syerske til at sy en til mig så jeg ikke troppede op i en mangen til en af de andres smiley Jeg fik mit helt egen unikke kjole.

Held og lykke med forretningen smiley

• #2   29. jan 2008 Hehe!

Det glæder mig at I har var så hurtige til at svare.

Jeg spørger fordi de kjoler jeg vil kunne tilbyde vil tage mellem 3 uger og 6 uger at blive leveret fordi de er formsyet.

Er nemlig lidt bange for at tendensen er at folk går igang med at finde "det rigtige tøj" weekenden før

• #3   29. jan 2008 Nej, jeg designer og syer selv, men de kjoler jeg vil sælge er nogle som jeg får formsyet hos en syresk jeg kender i kina. Også derfor at jeg vil kunne byde mine kunder på LANGT billigere priser end de fleste tøj butikker herhjemme i danmark, og LANGT billigere priser på brudekjoler end Lilli feks.

• #5   29. jan 2008 Hmm det er da rigtig trist at høre Bowiie -

• #7   29. jan 2008 Hmmm, tja! Det er det vel - så må du jo sige til hvis der er noget jeg kan gøre for at gøre det lidt bedre - (tvivlsomt da jeg bor i århus - men alligevel)

• #9   29. jan 2008 smiley tja sådan er jeg! Jeg ville ønske jeg kunne rede hele verden og hjælpe alle -

Man må jo starte et sted - ergo kjolerne - hehe

• #11   29. jan 2008 der er kommet rigtig stor konkurrence ang. salg af gallakjoler her i Dk. Bare se på trendsales.

De fleste køber kjoler på ebay der kan man få utrolig flotte gallakjoler til ca 600,-

hvor meget havde du rengt med at du ville tage for dine ca?

• #12   29. jan 2008 anyway da jeg skulle til gallafest på mit tidligere gym begyndte jeg at søge efter kjoler ca 3 måneder før fordi jeg ville være sikker på at få den helt perfekte kjole....en som ingen andre ville troppe op i smiley
    men prisen var for mig underordnet...dog ikke flere tusinde kroner.

tror også mange går op i op man fx kan få matchende sko og evt. taske til...

• #13   29. jan 2008 Mine priser ville nok ligger mellem 800 - og 1800 kr. Alt ang hvad slags kjole det er self.

• #14   29. jan 2008 okay, så tror jeg da sagtens du kan være med, hvis det er kjoler syet efter kundens egne mål, d er ikke let at finde til de priser smiley

held og lykke med det

• #15   29. jan 2008 Jo tak!

Tak for snakken tøser og tak for supporten smiley

Der går dog 2 måneder inden det hele er klar. Vil jo have en super proffessionel hjemmeside - ikke noget amatør fis.... hehe

Kommentér på:
Søger hjælp fra tøserne

Annonce