{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.021 visninger | Oprettet:

Pernille B
Pernille B
Tilmeldt:
23. aug 2007
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 45

hvad f..... tænker folk på {{forumTopicSubject}}

ja jeg sad og kiggede rundt herinde, og hvad fanden tænker folk på, jeg køber mig lige et start sæt, så er jeg ski da tatovør, og kan lave det på andre folk, hallo hvad tænker folk på i dag???

ja undskyld men det er sku da lige til at gøre en tosset når man ser såen noget


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad f..... tænker folk på
  • Pernille B
    Pernille B Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 45
    #2   16. feb 2008 lasse ja så bliver jeg jo frosset da det er udhængning af folk

  • #4   16. feb 2008 Kig 3. nyeste fotoalbum.

    Eller er jeg forkert på den?


  • Pernille B
    Pernille B Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 45
    #5   16. feb 2008 nad: jeg sys virkelig bare det er utroligt folk ikke kan se det, også begynder de med det på andre folk???

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #9   16. feb 2008 jeg sælger et sæt nu her, men er fordi kærsten leger lidt med det og har købt noget bedre nyer smiley og hun tusser på øve hud og har hun gjort i ca 1.5 år nu hun har aldrig gjort det på en person endnu smiley

    men glædre mig til den dag hun mener hun er dygtig nok, til at gøre det så vil jeg med glædre være den første hehe


  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #10   16. feb 2008 det bedste du kan få at øve på er grise hud, det der øve skin man kan købe er ikke helt godt smiley

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #11   16. feb 2008 ja eller en lille slat penge smiley hehe men fatter ikke hun ikke vil lave noget på mig endnu det er fanme fedt nogen af de ting hun lave smiley men fair nok hvis hun ikke føler sig sikker endnu, så skal hun bare have lov at øve vidre :O)

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #12   16. feb 2008 hehe ja har så en del tusser i forvejen, men er så mega dyrt men blir godt når hun mener hun er dygtig nok hehe smiley

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #13   16. feb 2008 nad: har du prøvet at tegne med sådan en maskine jeg prøvet en dag kæresten sad og øvede sig damn den er svær at styre hehe og det er mega hårdt for ens finger

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #14   16. feb 2008 ja den er tung, fatter ikke hvordan hun kan holde det ud i hendes finger og så den brummen den laver i ens hånd, hehe

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #15   16. feb 2008 nad- ja heh godt det ikke er mig der skal have der smiley hey kan se du kommer fra Esbjerg troede den eneste tattoovøør i Esbjerg er hanne? bor din kæreste i esbjerg?

  • #16   16. feb 2008 syns også det er meget forkert, men på den anden side er folk sku også for dumme hvis de får lavet en tattoo ved en der ikke har nogen ofrm for kursus eller udd.

    man har den jo hele livet, og de kan blive utrolig grimme hvis folk ikke har styr på det :-S


  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #17   16. feb 2008 nad. den der åben sammen med en tøj forretning er jenny smiley hun har lavet min mans ruin tattoo smiley

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #18   16. feb 2008 nad. nå ja der er en i lære hos hanne oss mener jeg smiley hun er ellers en mega dygtig tattoovør, hun har lavet hele min højere under arm smiley

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #19   16. feb 2008 nad- efter det rygte med hun skulle haft HIV fik hun jo taget en test den hænger i vinduet smiley plus hun har auto claver osv. hun ahr alt det man skal have for det er sterilt og forsvarligt smiley

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #20   16. feb 2008 nad- jeps frank dickmann er hendes lære mester, plus hun osse har været i lære i usa smiley så erfaring har hun smiley hun har lavet 3 store tusser på mig hehe og så snakker hun som en vandfald, så noget lære man om hende hehe

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #21   16. feb 2008 nad- jeg sys hun er mega dygtig, og har været til freds alle de gange jeg har været der smiley og alt hendes udstyr er iorden smiley

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #22   16. feb 2008 (link fjernet) <--- den ene af dem hanne har lavet

    (link fjernet) <---- dem på min bryst kasse, der er to af dem den anden er magen til sår bare det sidste af ordet i fanen, de andre er ikke uploadet nogen steder men skal da lige se om jeg ikke kan få taget mig tid til at tage billedere af dem alle og ligge her ind smiley


  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #23   16. feb 2008 hanne har forresten osse laver svalerne smiley

  • Anders M
    Anders M Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 117
    #24   16. feb 2008 jepper og er dejlig at hun snakker meget især når man har sat et par timer den tus på min arm fik jeg lavet på en dag, og var glad for hun kunne få mig til at tænke på noget andet den sidste halve time hehe

  • #25   16. feb 2008 Send mig link af hende eller ham som i snakker om ..

Kommentér på:
hvad f..... tænker folk på

Annonce