{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

ja ja  -
ja ja -
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20

tøj! {{forumTopicSubject}}

Seriøst, hvordan kan det være der pludselig er alt den fokus på om hvor vidt tøj er ægte eller falsk ?
jeg ved ikk med jer , men føler mig sku lige så godt tilpas i et par ægte evisu som i et par ægte .og snakker ikk blot evisu , men f.eks D&G, gucci, bbc, Rmc osv. " så længe tøjet er fedt " så kan produktet jo være ligegyldigt om det ægte eller falsk.
men ved ikk hva sys i andre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tøj!
  •  ja ja  -
    ja ja - Tilmeldt:
    feb 2007

#1   17. feb 2008 PRÆCIS! nøjagtig det jeg mener . så længe tøjet er fedt . så er det jo en selv der er for dum hvis man giver en for stor pris for noget der falsk .

• #2   17. feb 2008 jeg er sku også ligeglad bare jeg syns det er fedt og det er fedt at have på så FUCK de andre smiley

• #3   17. feb 2008 men tænk lige på at de er "de ægte" der har lavet det, og derefter er kopierne kommet.

• #4   17. feb 2008 Hvorfor syntes du at det er i orden så længe det fake tøj er fedt?

Hvis du designet noget tøj og der var nogle der kooieret dit tøj og solgte det. Hva vil du syntes om det?

For det andet så hvis du køber fake tøj så støtter du jo ikke at der bliver designet nyt tøj.

Så fake tøj er for klamt. Det er det samme som at købe hælervarer.

• #5   17. feb 2008 kopieret*

• #6   17. feb 2008 F P. Total enig smiley

Har lige købt et Armani jakkesæt. Det er pisse lækkert. De Kineser kan sq ikke lave noget stof i samme kvali smiley

• #7   17. feb 2008 ening ups

•  ja ja  -
    ja ja - Tilmeldt:
    feb 2007

#8   17. feb 2008 gtd : Giver dig ret , men alligevel , ved at deres produktion går ikk ned pga jeg køber det, for det er jo succesfulde forretninger som der har forfalskningerne ellers ville folk ikk gøre det vel , men det jo præcis som at downloade musik ? som jeg ved i også selv gør ....

F P det er jo så en ting du ikke kan udtale dig om når du ikke kender til min personlige status , og som jeg skrev køber tøjer fordi det er fedt , ikk pga prisen eller om det falsk eller ægte ..

• #9   17. feb 2008 det jeg ville skrive var gid og fp jeg er enig,

•  ja ja  -
    ja ja - Tilmeldt:
    feb 2007

#10   17. feb 2008 F P ?? nu det jo ikk at ændre mærkerne jeg snakker om ?
    det os bar at det har stået på så længe, og der er så meget forfalskning, hvorfor at folk så ikk bar indser at der er nogen der føler den vare de dyrker er fed om de er ægte eller falsk . så længe personen kan li det .
    præcis som jeg sagde at folk henter musik og film ned fra nettet og har gjort det i længe og dem er der sku ingen der går på ligesom folk der køber uægte tøj ...

• #11   17. feb 2008 Hvis alle tænkte som dig så var der ikke noget designertøj mere.

Det er ikke dig der skal bedømme om de har en succe også kan du tillade dig at købe fake vare.

Jeg føler lidt at du snyder mig. Jeg skal betale for noget design som du går i og ikke har betalt for. Men jeg er også ligeglad hva andre folk gør. Bare jeg ved at jeg har noget ægte så er jeg glad smiley

Så jeg syntes det er klamt at folk stjæler.

•  ja ja  -
    ja ja - Tilmeldt:
    feb 2007

#12   17. feb 2008 karla : så du har ikke en brændt cd hjemme hos dig ?
    men et sted føler jeg os det rigtig det bagmændene har gjort med henblik på dem som netop ikk kan købe det ægte som kun har de små penge at gøre med , de kann købe sig til noget solidt tøj de får selvtillid af ...
    os når man tænker på hvor dyrt tøj er .

•  ja ja  -
    ja ja - Tilmeldt:
    feb 2007

#13   17. feb 2008 jamen du har skam fat i noget , man snyder de rigtige der står bag , men selvom vi har ydringsfrihed burde man ikk hakke ned på folk hvis deres interesse ligger i at bruge så lidt penge som muligt på noget tøj man selv sys er fedt ...

• #14   17. feb 2008 Ytringsfriheden betyder ikke at man har lov til at stjæle.

• #15   17. feb 2008 Der er også andet tøj der er fedt som ikke koster 2-3000 kr.

•  ja ja  -
    ja ja - Tilmeldt:
    feb 2007

#16   17. feb 2008 GIBnej det var heller ikk stjæle jeg havde pensum på , men det at man hakker ned på dem som ikk har pengene til det dyre tøj ,, ja men hva hvis man har en indtægt på 2000.- om måneden pga s.u loven , så er det sku ikk meget tøj man får for det når der går 30-31 dage før man får penge igen .

•  ja ja  -
    ja ja - Tilmeldt:
    feb 2007

#17   17. feb 2008 karla : det sys jeg sQ så der er en fed ting os den indstilling om at man støtter det 100 %

• Robin -
    Robin - Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 6
    #18   17. feb 2008 Heller lade være med at købe tingene hvis ikke det er ægte, andet er lidt plat.

• #19   17. feb 2008 Jeg hakker ikke ned på nogle. Hvis jeg kun havde 2000 kr hver måned så vil jeg heller bruge det på andet tøj.

•  ja ja  -
    ja ja - Tilmeldt:
    feb 2007

#20   17. feb 2008 GID : misforstå mig ikk smiley
    det skam ikk dig jeg hentyder til med at hakke ned smiley
    bar der så mange der hakker ned ....
    jamen hva vil du så bruge i byen ?
    når dig og kæresten skal være alene ? hvis du skal i bio ? tlf regning ?

• Long J
    Long J Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 73
    #21   17. feb 2008 Det er en principsag:) For min skyld må du godt gå i fake, bare jeg IKKE skal,

Føler mig bedre tilpas hvis det er originalt:) Og kommenter også når mine venner har fake på smiley For symtes det klamt

•  ja ja  -
    ja ja - Tilmeldt:
    feb 2007

#22   17. feb 2008 det skamm os bar folk herinde hvis de ser en og fføler det er fake det han sælger , så opsøger de kontakt til personen , og sviner ham, fordi de mener det er fake han sælger..
    de burde jo bar hoppe væk fra anonccen når deres interesse ikk er i produktet.

•  ja ja  -
    ja ja - Tilmeldt:
    feb 2007

#23   17. feb 2008 hehe jamen det var da en sand ven smiley
    men hvis det er en personlig principsag burde det velk ikk kommenteres smiley

•  ja ja  -
    ja ja - Tilmeldt:
    feb 2007

#24   17. feb 2008 ja bestemt karla , men hvis der ikke er tid til et arbejde ved siden af pga man har sit fokus på sin skole gang.
    så bliver ddet lidt svært at finde de venner man vil ha osv , når at de fleste mennesker bedømmer efter førstegangs indtryk og påklædning.

• Long J
    Long J Tilmeldt:
    okt 2007

#25   17. feb 2008 Jamen altså man er jo kun venner hvis man kan tåle at høre en sandhed?:) Jeg HADER fake:)

•  ja ja  -
    ja ja - Tilmeldt:
    feb 2007

#26   17. feb 2008 ja som venner skal man jo ku tåle at få en sandhed eller to afvide smiley

• #27   17. feb 2008 Lige børn leger bedst smiley

•  ja ja  -
    ja ja - Tilmeldt:
    feb 2007

#28   17. feb 2008 haha ja som regl smiley

• Long J
    Long J Tilmeldt:
    okt 2007

#29   17. feb 2008 Var den til mig?

• #30   17. feb 2008 Nope bare sagt for sjovt sådan til hele emnet smiley