576 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Læderjakke Læderjakke

Daw.

For en uges tid siden var jeg i en "Din Tøjmand" forretning. Jeg fandt en rigtig lækker læderjakke, som bare sad perfekt til 1500 kr.

Jeg havde ikke mit dankort på mig, hvilket er grunden til jeg ikke fik den købt. Nu har jeg været samtlige butikker igennem for at finde en læderjakke magen til herhjemme.

Mærket kan jeg jo (smart som jeg er) ikke huske.

Men hvis nogle har set en læderjakke til 1500 i den lokale tøjmand eller lign. som ligner lidt en "biker-jakke" så sig endelig til. Jeg skal bare have fat i den jakke.

Kim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læderjakke
  • #1   26. mar 2007 kan du ikke gå ned i den butik hvor du så den og be dem finde ud af om andre butikker i den kæde har den liggende i din størrelse? og hvis der er nogle der har, så be dem bestille den hjem til dig...

• #2   26. mar 2007 Det er vel forhåbentligt ikke sådan en wannabe motorcykel jakke for det er skræmmende.

• #3   26. mar 2007 I quint kan man få en sort også sådan en sandfarvet. De koster bare 1999,-

• Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396
    #4   26. mar 2007 Ja dem jeg har set koster også 2000 kroner .. de er af mærket Prestige.. men i den tøjmand vi har i nærheden er der Jakker i læder af mærket Mid munk fx ?

• #5   1. apr 2007 Jeg har fundet den. Mærket er Backstage. Mange tak for hjælpen ellers smiley

Kommentér på:
Læderjakke

Annonce