779 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Clip in extensions Clip in extensions

jeg har lige bestilt en meter lang trense hår tror i det vil være nok til halvtykt hår i mange etager? det skal lige siges at mit hår ikke ser så tykt ud men når man skal farve det er en pakke ikke nok. og skal nok også nævnes at mit hår naturligt selv er langt, bagpå går det ned til bh- spændet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Clip in extensions
  • #1   5. apr 2008 jo det tror jeg er nok smiley .. hvad har du givet for det?

• #2   5. apr 2008 det lyder godt, ellers må jeg få klippet mit hår meget tyndere for har ikk råd til mer extensions.
    med 8 clips og en meter af 50cm og porto gav jeg ialt 945,25kr smiley

• #3   5. apr 2008 nogen andre der ved noget om det ?

• #4   5. apr 2008 med 8 klips kommer du ikke langt efter min mening.

• #5   5. apr 2008 har lige købt noget i 60 ca og nok til mere end det jeg skal bruge til 850 og det er det bedste man kan få. mener det hedder remy og er grande a eller hvad det hedder smiley

• #6   5. apr 2008 nårh ja og det følger 18 clips med til mit

• #7   5. apr 2008
    MisSimone *
    okay, men jeg vil ikke have mere end to baner extensions i mit hår. to af mine veninder har lagt en bane 2-3 dobbelt også syet det sammen også sat clips derpå. syns det fungere bedre end de rigtigt mange andre af mine veninder som køber de der pakker på phure hvor der er 4 forskellige stykker.

• #8   5. apr 2008 KEM '
    nice, hvor tykt hår har du og fik du også en meter trense ?

• #9   5. apr 2008 Altså 2 baner er også fint, havde jeg også selv, men pas på at den ikke bliver for tyk i toppen! Så kan man altså se det! Plus at jeg vil forslå dig at sætte noget i siderne også!? Ellers er det kun langt bagi, og efter min mening vil det se tosset ud! Hvis du kun vil lave 2 baner hvor du ligger 3-4 baner sammen, skal du jo i princippet kun bruge 6 spænder.. Med mindre du vil lave 2 rigtig lange så de går hele vejen rundt om hovedet??? (fra øre til øre) ved ikke hvad du vil - men jeg mener så jo flere spænder jo bedre bliver det. Altså ikke spænder hele vejen over, men når du ligger så mange baner sammen, så bliver det altså tungere, og det kræver lidt mere af spænderne, som godt kan komme til at bukke bagover (gjorde mine i den længste bane efter noget tid!) og det medfører til at man kan se banen igennem dit eget hår = ufedt!!
    Jeg havde 1 meter og 20 tror jeg (som er standart) og jeg havde vist ca 48 cm tilbage da jeg var færdig med at lave baner! så tror en meter er nok. men 50 cm hvis du selv har hår til bh kanten gør ikke dit hår vildt meeget længere smiley Jeg havde selv 40 cm, og det gik til deromkring, lidt længere. smiley Held og lykke i hvert fald.

• #10   5. apr 2008 MisSimone *
    det var så din måde smiley nu prøver jeg mig lige frem selv med den metode jeg tror det fungere bedst for mig. ellers er det heller ikke så svært at købe et par clips ekstra. det fungere med to af mine veninder uden at clip'sne bukker bag over så håber også det gør ved mig.
    ved godt at 50cm ikke gør meget bagpå men vil bare rigtigt gerne have det længere i siderne og sådan ,da mit ejet er klippet ned i en spids så er ikke forfærdenligt meget hår som er så langt, og jeg synes at 60 cm bliver for meget. jeg vil ikke have sygt langt hår, jeg vil bare gerne have det de 10 cm længere da jeg synes det gør rigtigt meget smiley

• #11   5. apr 2008 Det var såmænd heller ikke ment som nogen som helst kritik - prøvede bare at hjælpe dig. Du spurgte jo om der var andre der vidste noget om det. og nej det er ikke svært at købe ekstra spænder, der var også der min pointe lagde. Træls hvis du misforstod, skrev det jo ikke for at være til besvær, men for at give dig gode råd med på vejen når nu jeg selv har haft det i over 1 år... Held og lykke

• #12   5. apr 2008 det tog jeg det bestemt heller ikke som, er meget glad for hjælpen smiley

• #13   5. apr 2008 det var godt - jeg forstod bare beskeden lidt negativt, sry. Held og lykke med det ihvert fald smiley

• #14   5. apr 2008 tak skal du have. håber bare sådan på det bedste smiley har du andre råd ?

• #15   5. apr 2008 ja - tag det ud ligeså snart du ikke "bruger" det, og lad være med at vaske det smiley

• #16   6. apr 2008 okay smiley har hørt at hvis man bliver nød til at vaske det er det bedst hvis man bruger balsam i stedet for shampoo og at man ikk skal putte olie produkter i det da det gør at fugt ikk kan trænge ind, noget du har erfaring med ?
    jeg har en spray balsam tror du ikk den vil være god ?

• #17   6. apr 2008 Spray balsam vil jeg ikke anbefale da jeg tror det er for "kunstigt" og skader endnu mere. Der er tilsat alt mulig shit! Køb hellere noget ORDENTLIGT noget til extensions! Du bliver altså glad for det i længden, for håret bliver psyko tørt hvis man ikke behandler det med omhu - vil mene at du KUN skal vaske det, hvis der er kommet noget i det (fx øl til en fest!) eller noget - ellers bare luft det hvis det lugter grimt - for det kommer jo ikke til at lugte på nogen måde, da håret er dødt. Håber du forstår. Men ja, under alle omstændigheder HVIS du vasker/NÅR du vasker så SKAL du bruge noget godt balsam/hår kur.
    Håber det hjalp lidt smiley

• #18   6. apr 2008 det er der mange der er, men har en rigtig god en der er meget økologisk smiley

• #19   6. apr 2008 okay skal ikke kunne sige det, er ikke expert, men jeg tror jeg ville lade være, bare for at være på den sikre side - ellers så spørg en frisør! smiley

Kommentér på:
Clip in extensions

Annonce