Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  make up.
  • #1   22. jun 2008 Nej det gjorde da ej . Det er fint folk bruger det, men selvfølgelig er der en grænse . Burde folk nok selv kunne se, når den er nået.

Og ja, flere drenge bruger det . Inklusiv mig selv og jeg bruger det i perioder hvor jeg har acne der slår ud, som jeg synes er uattraktivt, og derfor vælger at dække det med makeup! Ser jeg intet galt i.

• #2   22. jun 2008 bruger det ikke når jeg bare går derhjemme.
    men når jeg er i skole, sammen med venner osv., så gør jeg smiley

• #3   22. jun 2008 går kun med make up når jeg er i skole / sammen med vennerne også, ikke når jeg er hjemme/ dyrker min hobby osv. det gider jeg ikke smiley

• #4   22. jun 2008 syndes os det okey drenge går med make up.

bruger for det mæste os kun make up . i skolen , på arbejdet og selvf i byen .

når jeg går der hjemme gider jeg ikek så må de gerne se hvad jeg ellers dækker.

• #5   22. jun 2008 syndes nu det okey, hvis det ikke bliver for meget .

• #6   22. jun 2008 Thomas J: Okay mester. Jeg bruger nogengange pudder. Fortæl mig engang, hvordan det, at jeg bruger det, gør at jeg tænder på mit eget køn? Lad mig høre, for det hænger da vist ikke rigtig sammen, smarte.

• #7   22. jun 2008 Er meget enig med ' * DA SHABI * ' | Tjek mine annoncer |.

Bruger selv kun Mascara øjenskygge(Kun for at jeg ikke ligner en alien, og farven er lys-brun og ''effekt'' med mørke brun, hvis man kan sige det på den måde) Og nogle gange eyeliner/streg men kun sjældent

• #8   22. jun 2008 hvornår er det for meget?
    det er det når man kan skrælle det af med en ostehøvl. X)
    Ei personligt er jeg fuldstændig ligeglad med hvor meget/lidt make up andre kommer i fjæset. Det er ikke mit problem...og JEg bestemmer ikke hvad de kan lide.
    Dog synes jeg at det ser lidt tosset ud når folk kommer foundation på læberne så hud og læber nærmest går i ET....eller når folk glemmer at det ikke er en BRUNCREME som skal gøre ens hud mørkere.....X)

Til jer tøser går i altid med make up eller kun når i går uden for en dør?
    Det er meget forskelligt hvor meget jeg har på. Nogen dage gir jeg den gas og andre dage ligner jeg en hængt rotte.
    Når jeg går i byen vil jeg dog helst se ud så godt som muligt, så her gir jeg den ikke for lidt X)

Syns også jeg støder på flere og flere fyre der går med make up, og det syns jeg sq er iorden. Når vi tøser kan gøre noget mere ud af vores udseende for lige at understrege vores øjne, læber osv. hvorfor skulle fyrene så ikke også gøre det.

• #9   22. jun 2008 helt enig med **PRINCESS *

Kommentér på:
make up.

Annonce