408 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
make up. make up.
hvornår er det for meget.
Til jer tøser går i altid med make up eller kun når i går uden for en dør.
kender et par stykker som bruger meget make up.
syndes flere og flere drenge osse begynder at bruge make up.
0 synes godt om
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 234
Og ja, flere drenge bruger det . Inklusiv mig selv og jeg bruger det i perioder hvor jeg har acne der slår ud, som jeg synes er uattraktivt, og derfor vælger at dække det med makeup! Ser jeg intet galt i.
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 10 Svar: 47
men når jeg er i skole, sammen med venner osv., så gør jeg
jan 2008
Følger: 34 Følgere: 34 Emner: 7 Svar: 90
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 65
bruger for det mæste os kun make up . i skolen , på arbejdet og selvf i byen .
når jeg går der hjemme gider jeg ikek så må de gerne se hvad jeg ellers dækker.
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 65
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 234
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Emner: 136 Svar: 632
Bruger selv kun Mascara øjenskygge(Kun for at jeg ikke ligner en alien, og farven er lys-brun og ''effekt'' med mørke brun, hvis man kan sige det på den måde) Og nogle gange eyeliner/streg men kun sjældent
apr 2007
Følger: 56 Følgere: 50 Emner: 45 Svar: 727
det er det når man kan skrælle det af med en ostehøvl. X)
Ei personligt er jeg fuldstændig ligeglad med hvor meget/lidt make up andre kommer i fjæset. Det er ikke mit problem...og JEg bestemmer ikke hvad de kan lide.
Dog synes jeg at det ser lidt tosset ud når folk kommer foundation på læberne så hud og læber nærmest går i ET....eller når folk glemmer at det ikke er en BRUNCREME som skal gøre ens hud mørkere.....X)
Til jer tøser går i altid med make up eller kun når i går uden for en dør?
Det er meget forskelligt hvor meget jeg har på. Nogen dage gir jeg den gas og andre dage ligner jeg en hængt rotte.
Når jeg går i byen vil jeg dog helst se ud så godt som muligt, så her gir jeg den ikke for lidt X)
Syns også jeg støder på flere og flere fyre der går med make up, og det syns jeg sq er iorden. Når vi tøser kan gøre noget mere ud af vores udseende for lige at understrege vores øjne, læber osv. hvorfor skulle fyrene så ikke også gøre det.
jan 2007
Følger: 30 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 109
make up.