{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

EXTENSION!! {{forumTopicSubject}}

Hey alle.

jeg overvejer at få lavet extension til vinter, men vil simpelthen ikke ødelægge mit eget hår.!

Så søger enlig bare nogen information om hvad der er godt og skidt?

Evt nogen der kan lave det eller kender noger(privat, frisøg mm.) omkring Aalborg..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EXTENSION!!
  • tine j
    tine j Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #1   24. jun 2008 Hot fusion, cold fusion og tape,
    er dem jeg laver, og de skader ikke dit hår nær så meget, som de andre metoder gør smiley

• #2   24. jun 2008 hmm ja jeg havde utrolig langt hår selv engang, men desværre begik jeg den fejl og farve det lyst og det blev ødelagt og besluttet at kilppe det helt af og er nu page. som jeg os er rigtigt glad for, men ja til vinter vil jeg bare ha langt hår,

ved sf godt at man ikke kan undgå at ødelægge håret, men gider ikke få det sat på for så at kilppe mit eget hår kort igen, det er mere for lige at undgå den trælse overgang hvor man ikke er kort håret men heller ikke har langt hår hvis i forstår.

Banditte:
    Jeg havde ellers hørt at hvis man fik syet det på altså via fletninger skulle det være godt??

• #3   24. jun 2008 Tine J: Laver du det selv?? eller og hvor er du fra?

• #4   24. jun 2008 Ja, men jeg vil heller ikke ha det tape der, synes sku man kan se det alt for tydeligt. er ikke selv fan af extensions, hader det faktisk så det er så træls at stå i den her situation, gider bare ikke den trælse længde der.

• #5   24. jun 2008 jamen det er virkelig slemt. det er ik fordi at jeg ikke nyder at være kort håret, men nogen gange savner jeg det sku.

• #6   24. jun 2008 Vil helt klart anbefale hot fusion, havde ingen problemer med at få det ud .. At få det syet/flettet i gør sindssygt ondt og begynder at klø, fordi din hovedbund intet luft får .. Cold fusion gav mig knuder i op til en mdr efter jeg pillede dem ud, da der sad en masse lim i mit hår ..

• #7   8. jul 2008 hej smiley

jeg laver extensions og jeg har kun hørt om en person som fi udelagt sit hår...

folk får ødelagt deres hår ved hot fusion metoden HVIS de får noget kreatin i som Ikke er rigtig kreatin "fake kreatin" det får du ALDRIG ud af håret igen... så vær sikker på hvem som laver det på dig

og mange siger at de ikk kan få det ud, men det klart fordi de ikke bruger REMOVER til det, kreatin remover..

tape extensions har jeg aldrig hørt om det skulle delægge håret

• #8   9. sep 2008 (link fjernet)

Kommentér på:
EXTENSION!!

Annonce