Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hår?
  • #1   5. aug 2008 har spurgt frisøren.. hun siger at det ville ødelægge mit hår totalt.. kunne være man bare skulle kræve det, og være ligeglad?

hun siger også at det ikke ville blive helt glat alligevel

• Mia '
    Mia ' Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 150
    #2   5. aug 2008 kan man seriøst få det glattet permanent ?

• Mia '
    Mia ' Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 150
    #3   5. aug 2008 jeg troede kun man kunne det med krøller .

nej selvfølgelig gør det ikke det smiley hehe, det holder vel et år eller sådan noget.

• #4   5. aug 2008 gør jeg også... problemet er at det nærmest kun kan sidde på 1 måde.. ville godt høre/se nogen forslag til hvordan man ellers kan gøre det

• #5   5. aug 2008 kathrine: det med permanent glattet hår er en rigtig dårlig idé. med alle de krøller du har vil de kommer igen efter et par uger og det koster lige omkring 700 kroner.

gør som malaka siger - brug produkter til krøllet hår og gerne produkter fra frisøren. nogle mennesker har bare brug for ldt ekstra og specielt når du har krøller tørrer dit hår ekstrem meget ud. jeg har selv krøllet og før jeg begyndte at bruge rigtig gode produkter til krøllet hår hos frisøren,var det helt ustyrligt.
    så drop fladjernet og find produkterne frem til krøllet hår, det vil samtidig give dig mere overskud. dit hår er helt unikt, husk på det smiley

• #6   5. aug 2008 har ikke lavet andet end hårkure og specialshampoo'er + balsam de sidste 10 år.. lige lidt hjælper det.

• #7   5. aug 2008 skum, spray, gele, voks (derunder diverse curldefiner, frizz-free og hypercurl )
    er også anvendt... virker også, men ikke lang tid af gangen

Kommentér på:
hår?

Annonce