{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvem ejer en fake canada goose???
  • #1   28. maj 2007 haha ja ku man da det... alle unge har sku da næsten sådan en fake smiley

• #2   28. maj 2007 du kan altid se om det er fake , med canada goose, du kan tage pelskragen af, se mange tosser med den af.

• #3   28. maj 2007 De er absolut ikke i ligeså god kvali - var det operationX der afslørede det - eller et andet forbrugerprogram..

• #4   28. maj 2007 Thomas : Forkert svar - fake vil aldrig blive ligeså god kvalitet som det ægte..

• #6   28. maj 2007 patrick . den gamle lange model kan man faktisk tage pelskraven af . så det har intet med fake at gøre , behøves det ikke nødvendigvis at være. og kvaliteten på den fake og ægte er der STOR forskel på. køb dig en ægte smiley

• #7   28. maj 2007 thomas : kopier er ALTID dårlig kvalitet iforhold til den ægte vare . ved ikke hvor du har været . eller hvad der er sket . men det da den helt forkerte ting du har fat i

• #8   28. maj 2007 Pels kraven er lavet af hund/kat som er indfanget på gaden og derefter pelset levende....

• #9   28. maj 2007 ...

• #10   28. maj 2007 Jeg har en fake.. Vil du købe? ; )

• #11   28. maj 2007 ej jeg hader også bare de folk der har fake hårde hvidevare og fake møbler, i deres hjem. eller hva med fake hår og fake negle det bare for nedern.. jeg hader mest af alt fake alkohol, det er bare idioter der køber fake alkohol..
    Du skal heller ikke ses i en fake bil, for det bare ikke smart..

(kan i mærke ironien?)

• jakob G
    jakob G Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 88
    #12   28. maj 2007 På Canada goose er der enormt stor forskel på ægte og kopier. Gav 2700kr for en brugt der så viste sig at være fake, købte efterfølgende en ægte i en butik, og det er helt uden sammenligning. Den ægte er i meget bedre kvalitet og meget varmere. I en fake er det affaldsdun der er i jakken, til forskel for den ægte der vist nok er af andedun. Så når det gælder et brugs produkt som en vinterjakke, er der stor forskel.

• #13   29. maj 2007 Mette - på kopijakkerne er de brugt hundepels på kraverne... For nogle år tilbage var der en udsendelse der hed "flået levende"... Kopi varer laves som ofte i Østen og så er det ikk ret svært svært at gætte sig til hvordan kraven er blevet til.. Der er hele byer i Kina hvor det er umuligt at støve en kat eller hund op. Alle er blevet indfanget til pelsindustrien. Man så flere dyr med halsbånd på. De er aldeles skruppelløse... De binder/fikserer hunden godt fast hvorefter de stikker den i lysken og begynder at skære op ad mod forbenene.. Det er jo kun plsen der fjernes så der kan gå uhyggelig længe inden dyret dør...
    Håber det fjerner folks lyst til at kopi lige præcis Canada jakker.. Kopi jeans kan ikk sætte mit pis i kog men her hvor der er brugt pels er jeg nødt til at markere mig.

Canada Goose skriver på deres hjemmeside at de bruger Coyoter på deres jakker. De skulle blive forsvarligt skudt og er ikke udrydningstruede på nogen måde....

• #14   31. maj 2007 jeg ejer selv en ægte.. men ville bare høre hvor mange tabere der rendte rundt med en fake...:)

• #15   31. maj 2007 Ja jeg r en social taber. Det så nederen.. :`( . Græder hver aften på grund af det..

• #16   31. maj 2007 dalle ved ikk om du er en social taber...bare tænk over at den hund der er blevet slagtet for du ku få en pelskrave sikkert har haft nogle forfærdelige sidste timer - og at du burde se de klip så du måske en anden gang helt ville gå uden om pels....

• #17   1. jun 2007 har ikke sådan en jakke.. Sku bar frem til hvad nicolai ville.. ; ) .. Og hvofor sku de bruge hunde pels på de fake jakker?

• #18   1. jun 2007 fordi hunde er nemmere at komme til end en coyote eftersom de er amerikansk og jakken er fra kina.. hunde render jo alligevel løse rundt om

• #19   1. jun 2007 Tvivler godtnok på det er hund der er på den jeg har lånt..

• #20   1. jun 2007 Det behøver du ikk at tvivle på.. For det ha været oppe i medierne at de pelskraver der sidder på billige jakker og kopi jakker som oftest er lavet af hund eller katte pels... Hva skulle det ellers være tror du???

Kommentér på:
hvem ejer en fake canada goose???

Annonce