{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Køb af tøj? zero friends. {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder og kigger på:
http://zerofriends.com/store/index.php?main_page=index&cPath=33
på nogle t-shirts.
men jeg tør ikke helt bestille derfra, pga. fragten - også selvom de siger det kun koster 9 dollars. fordi min mor her for et par måneder siden bestilte et headset hjem fra amerika og endte med at betale ca. 400 kr for fragten.
nogle der har meget erfaring med køb af tøj fra US?
eller er der nogle der kender noget tøj der minder om 'zerofriends' som kan købes i dk? er det muligt at købe zerofriends tøj i dk?
på forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af tøj? zero friends.
  • #1   2. dec 2008 well, min mor endte med at betale penge til en vognmand og lign også.
    hvor stor er sandsynligheden for jeg skal det?


  • #2   2. dec 2008 det var ummildbart ikke et svar jeg kunne bruge til noget.
    tak anyways.


  • #3   2. dec 2008 Okay hvis de siger 9 dollara i fragt er det hvad du betaler.
    Men hvis pakken bliver leveret direkte til din dor af en vognmand, kan de godt sige du skal smide maaske 200 kr i told eller moms, eller maaske er du heldig ikke at blive snuppet.
    Men det er ikke slemt hvis du nu bestiller for 2000kr vil du betale 300 i told og moms.


  • #4   2. dec 2008 Lars H
    cool, tak :]
    Morten K
    Well, i dunno.
    og jeg er superglad for din hjælp anyways :]
    tak.


  • #5   3. dec 2008 Ja korrekt.
    Men jeg bestilte ofte fra karmaloop.com de sendte deres varer med dhl, og naar min varer kom betalte jeg told og moms direkte til vogmanden og jeg betalte normalt 310 hvis jeg havde bestilt varer for 2000 incl fragt.


Kommentér på:
Køb af tøj? zero friends.

Annonce