{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.517 visninger | Oprettet:

No1 !
No1 !
Følger: 1 Emner: 46 Svar: 200

Pudder til mænd? {{forumTopicSubject}}

Hey.

Vil lige høre hvad jeres mening er ang. Pudder til mænd, grunden til jeg spørger er at jeg arbejder i en butik med mange spots, og her om sommeren når det så er lidt varmt kommer ens hud jo nemt til at skinne, og fx.tv. værter osv bruger det jo også..

syntes i det er for fimset?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pudder til mænd?
  • jakob G
    jakob G Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 88
    #1   29. maj 2007 Nej slet ikke smiley Har jeg også selv benyttet flere gange

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#2   29. maj 2007 jakob G - oki, findes der nogle spicelle pudder til mænd?

• #3   29. maj 2007 ej helt ærligt. nu bliver "mænd" - hvis man da kan kalde sig det, sq for fimset! Perfume, babering, voks i håret og det burde sq værer nok smiley

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#4   29. maj 2007 simona C - oki, syntes bare folk har så mange fordomme om det.

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#5   29. maj 2007 Lasse G - oki du bruger måske heller ikke creme?

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#6   29. maj 2007
    simona C - dte vil jeg prøve.. smiley

Peter L - Kan du ikke læse?

• jakob G
    jakob G Tilmeldt:
    maj 2007

#7   29. maj 2007 HUSK at køb noget unden glimmereffekt. Det ser så dumt ud smiley Helst en så mat som muligt. Og IKKE for brun. Skal være præcis som din naturlige hudfarve. Ellers så ser det dumt ud.

• #8   29. maj 2007 Ej det er fandme for meget :b Haha, min kæreste skulle satme lige prøve på at rende rundt med pudder, foundation og hvad ved jeg i hovedet :b

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#9   29. maj 2007 Peter L - Jeg skriver at det er pga der er meget kraftigt lys på mit arbejde og atens hud så skinner,.. så kommer du med den latterlige kommenter,? hvor fik du det fra med at stå og komme pudder på, på et diskotek?

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#10   29. maj 2007 jakob G - okai, det må jeg huske men må prøve at spørge i matas de ved nok hvad jeg skal ha.. smiley men mange tak

• jakob G
    jakob G Tilmeldt:
    maj 2007

#11   29. maj 2007 Fat nu at der er forskel på makeup og at benytte en smule neutral pudder imod sved. Det svarer til at sige at det er bøsset at bruge parfume. Prøv nu at fjern skyklapperne.

• #12   29. maj 2007 Anna: SÅ enig :b

• #13   29. maj 2007 Fissan P

bruger self lidt hudprodukter men det er jo ikk det samme som "make up"

min opskrift: Prada Parfume (til fine fester, bruges også til diskotek hvis det er) Jean Poul parfume. (til diskotek).

Voks: Sebastian Crude clay og Sebastian Roxx (rimelig dyrt, men røv godt)

og så resten af hygiejnen (staves)

derefter bare på med et fedt sæt tøj.
    mit eks.
    Bukser: J.lindeberg hvide slim (ikk totalt slim)
    Skjorte: Kortærmet Gabba hvid med pink stirber
    Bælte: J.lindeberg hvidt
    Sko: Sorte Lacoste
    D&G rosenkrans

SÅ er facaden ihvertfald iorden ;D

• #14   29. maj 2007 ja det er det sku godt nok ....fyre er sku fyre

• #15   29. maj 2007 rigtig .. det er kun piger der skal gå med sminke !!!! (og tage opvasken smiley

• jakob G
    jakob G Tilmeldt:
    maj 2007

#16   29. maj 2007 Og det gør piger ikke? Haha. Hvor mange poptøser med alt for meget makeup ser man ikke i dag, og ikke mindst herinde.? Føj. Men det er åbenbart smart blandt de små piger.

• #17   29. maj 2007 simona C

Det er godt nok en gammel "nyhed"
    kan godt værer det bliver populært. men syntes stadig at folk er blevet medløbere og ikke skiller sig ud. de fleste er en stor gang mainsteame popdrenge uden nossere (min mening)

og helt ærligt USA er sq også skudt i låget )Sagde Jimmie Pop (forsanger i The Bloodhound Gang) også i søndags til Herning rocker

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#18   29. maj 2007
    Lasse G - oki er dte så ike fimset at bruge ansigts produkter? ( er pudder ikke ansigts produket?)

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#19   29. maj 2007 jakob G - præcis..!

Folk og deres fucking fordomme

• #20   29. maj 2007 Fissan P

vil nærmere sige at Puder går under Make-up.

• #21   29. maj 2007 SKAL VI FÅ DET PÅ PLADS ENGANG FOR ALLE ......pudder er noget piger tager i hovedet , inden de skal i byen , for at få gratis drinks.... det er sku ikke noget fyre skal gå med .....slut

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#22   29. maj 2007 Lasse G - du er nu lidt sjov, du har et helt "kostume" du tager på i byen men det er ik fimset men det er fimset at bruge pudder forid man ik vil ligne svend sved.. smiley

• #23   29. maj 2007 fissan : pudder er make up

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#24   29. maj 2007 Andr K - typiskmænd med de der kommentare er i usikkre på jeres egen sekualitet? man behøver ik være homosekuel for at gøre noget udafsig selv, dropnu jeres fordomme

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#25   29. maj 2007 Andr K - okier tv-værter også fimset så fordi deh ar pudder på?

• #26   29. maj 2007 fissan .. om jeg er usikker , nej det tro jeg ikke du skal regne med.... tro bare du skal indse . .. og man kan sku da godt gøre noget ud af sig selv uden at bruge make op ...du spurgte os og vi svare ...

• #27   29. maj 2007 Fissan P

tja det kaldes Fashion-relateret viden/stil imo.

man sveder jo heller ikk ved at gå i byen ? ::)

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#28   29. maj 2007 Andr K - jeg tager da os mod svarene?

• steffen m
    steffen m Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 8
    #29   29. maj 2007 Jean Poul har lavet en pudder til mænd mener jeg.. nok den du skal bruge hvis det er !

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#30   29. maj 2007 Lasse G - jeg arbejder ien tøj butik så kender godt til moden..;) men jegtager nu forskelligt tøj på, har ikke ET sæt somjeg har på hvergang :S

• #31   29. maj 2007 holmstrøm : tak... siger sku bare hvad jeg mener.. hvis folk ikke vil have et ærlig svar så lad være med at spørge

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#32   29. maj 2007 steffen M - tak.. smiley

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#33   29. maj 2007
    Andr K - svar nu på om mandlige tv-værter er fimset?

• jakob G
    jakob G Tilmeldt:
    maj 2007

#34   29. maj 2007 Når pudderet bruges i professionelt øjemed, hvilket oprindeligt var Fissan P ønske, er det lige så normalt som en soldats ansigtsmaling ( som en anden så fint nævner ). Synes denne tråd er kommet lidt ud på et sidespor, hvor alle fordomme bliver luftet, selvom de ingen relevans har til trådstarters oprindelig spørgsmål. Der trænger til en kraftig moderering her på siden!

• #35   29. maj 2007 Det kan godt ske det kommer på mode og blablabla. Men aldrig i livet om jeg ville være sammen med en popdreng med makeup i hele fjæset. Never!

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#36   29. maj 2007
    jakob G - lige præcis... men de må jo fx. syntes at tv-værter,skuespillere,musikkere osv også er fimset...

• #37   29. maj 2007 mode er da noget ... pis .. folk skal sku bare gå i det tøj de vil .... og hvis der så er noget der råber eller sviner en til .. ja så må man jo bare gå....det er sku da sørgelig at når man går i byen ... kan man være sikker på at møde 3-4 idioter i præsis det sammen tøj .. bare fordi det er hængt i en eller anden "smart " butik ....

• #38   29. maj 2007 salle : tak ....

• #39   29. maj 2007 salle .. så er det bedre med en håndværker ikk ; )

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#40   29. maj 2007
    Salle x) . - en pop dreng med make up i hele fjæset? der blev sagtet svagt lag pudder mod skinnene hud påarbejdet pga. spot lys...

men fej for din engen dør først du bruger vist selv rigeligt sminke

• #41   29. maj 2007 Fissan P

hvis du nu så efter viste jeg et eks. jeg har nogle forskællig sæt jeg kan sætte sammen.

men helt ærligt, du opretter det her emne og spørger om vores mening. vi svare, og alle os som lyder negative bliver nærmest plaffet ned, det lyder som om du allerede havde en holdning inden det her - så hvorfor har du oprettet det ?

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#42   29. maj 2007 Lasse G - jeg tager mod svarene men kommer med min mening...

• #43   29. maj 2007 Fissan P

men vil give dig ret i at ALT for mange piger bruger ALT for meget make up, desværre. og Salle mht. dit billede hvor man kan se dit øje, var det så ikk en idé at købe en ordentlig Mascarer (staves) ? - ser ud til den klumper og ærligt - det ligner lort.

• #44   29. maj 2007 Andr K: Helt bestemt (;

Fissan: Ja og senere udvikler det sig til at du begynder at gå med "drenge makeup".
    Jeg bruger såmænd kun eyeliner og mascare (; Aldrig pudder, foundation osv. x(
    Så tjek selv lige efter før du skriver noget

• #45   29. maj 2007 Fissan P, det skal du også smiley - det er trods alt det der gør os så forskellige smiley

• jakob G
    jakob G Tilmeldt:
    maj 2007

#46   29. maj 2007 Lasse G. Problemet er at ikke allle forholder sig til hans oprindelig spørgsmål, men digter i stedet videre om at det drejer sig om et tykt lag makeup som han står og smører på hver gang han skal i byen eller andre steder. Normalt forventer man jo at få svar på det man spørger om.:)

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#47   29. maj 2007 Lasse G -der var vi eninge... smiley

sam-fri mig for 15-årige wannabe-lolitas! S - præcis, som jeg skrev længere oppe smiley

• #48   29. maj 2007 Lasse: Næ, det var det faktisk ikke (; Jeg tror godt selv jeg ved om min mascara klumper (;

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#49   29. maj 2007 Salle x) . - ja men du bruger da også eyeliner og mascare for alle pengne..

• #50   29. maj 2007 salle : naturlige pige er sku de kønneste.. og der snakker jeg viste for stort set alle fyre

• #51   29. maj 2007 Fissan: Ja og ? Det der er skam ingenting i forhold til hvad jeg har gjort (;

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#52   29. maj 2007 Salle x) . oki men så er dunok ikkeden der skal råbe op vel

• #53   29. maj 2007 Andr K: Fintfint, men jeg stopper nu ikke med at bruge det af den grund (;

• #54   29. maj 2007 Salle: syntes bare det ser rimelig dumt ud imo.

en perfekt pige for mig (udseende)

ingen eller meget få urenheder
    lidt make-up ikke alt for meget, hellere for lidt end for meget.
    go stil.
    go røv
    og et par kanon flotte øjne.
    og så skal hun fandme have humør og kunne drikke en bajer smiley

• #55   29. maj 2007 Fissan: Det bestemmer jeg da selv ? Det er min mening, og den har jeg da lov til at komme med (;

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#56   29. maj 2007 Salle x) . -detrigitgt, den giver bare ingen mening

• #57   29. maj 2007 Fissan: Det gør den sjældent ;b
    Men altså.. Så længe du ikke overdriver det, og KUN gør det på arbejde, kan jeg vel ikke se noget galt i det (; Synes bare ikke drenge burde gå med det, min mening (;

• #58   29. maj 2007 salle .. naturlige piger er nu kønneste...og fissan P. det giver da mening indse nu at vi har ret

• #59   29. maj 2007 Andr K: Jeg synes ikke at jeg er (;

• #60   29. maj 2007 Så i Go' morgen Danmark hvor de viste produkter til mænd. Det puder de brugte kunne man næsten ikke se. Men jeg vil aldrig gå med. Tror de fleste mænd tænker det er flovt hvis det bliver opdaget.

De sagde også at man skulle gemme de produkter væk hvis man var mand for at ens kammerater ikke skal se det smiley

Eneste jeg bruger er sløringscrem når vi er ude og lege røver og soldater smiley

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#61   29. maj 2007 Salle x) . - jeg skrev jo også til arbejds brug.. smiley

Getaway-in-Denmark . - Hvorfor skulle detære flovt hvis det bliver opdaget? og hvad skulle der skeved ens kammerater ser det?

tror der er flere mænd der bruger pudder end i ved af. smiley

• #62   29. maj 2007 Fissan P

giver dig ret igen. det er da ligemeget om ens venner finder udaf det, er de rigtige venner støtter de en ? - ellers kan man sq give en kvaje bajer.

og ja, tror delme også der er flere end man lige regner med.

- skal jeg værer ærlig kunne jeg faktisk godt finde på bare at prøve det smiley - men skulle have en veninde til at hjælpe mig da jeg fatter totalt hat af det smiley

• #63   29. maj 2007 det er da det samme som at hvis mand skal be en pige om at fjerne en eddekop....... der er ting , som fyre gør og ting som piger gør

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#64   29. maj 2007 Lasse G - nu giver alle dine kommentare længere oppe jo ingen mening? smiley

Men der er mange mænd/drenge som dig der tager stor afstand til det og "sviner" folk til der tør bruge det... men inderinste godt selv ville bruge det

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#65   29. maj 2007 Andr K - typisk mands juvanist (staves?)

• #66   29. maj 2007 fissan P tro ikke du ved hvad en mandsshuavinist er .....det er en der mener at fyre er mere værd end piger og at fyre har første ret ..... ... og hvor det passer ind i det her det er der vist kun dig der ved...... for det er jeg da overhovedet ikke ... så brug lige nogle ord du ved hvad betyder ikk

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#67   29. maj 2007 Andr K - du ved hvad jeg mener

• #68   29. maj 2007 Fissan P

ja ved det godt. men må jo så også værer fornuftig at vende den om og sige - jamen hvordan er det egentlig. plejer at sige man skal tale af erfaring eller holde kæft smiley
    så man kan jo altid vaske det væk hvis man ligner Jon

• #69   29. maj 2007 og alt det er med at det nok er alle andre der har nogle problem det holder da ingen steder ..... det er sku lige som om at hvis man siger sin mening , eller går i stort tøj eller har masse tattoo .. så er det for de man prøver at skjule sin egen usikkerhed ..... hvor f kommer alt det fra ..... man skal sku bare sige sin mening når man bliver spurgt..... hader folk der pakker det ind ....... og et forum er for at få svar .. så skal du sku da ikke begynde at diskutere med mig ..... mener det jeg siger for blev spurgt

• #70   29. maj 2007 fissan .... øhh nej det gør jeg ikke .. hvad mener du jeg er ?

• No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

#71   29. maj 2007
    Lasse G - hvis man får den rigitge kan det jo ikke ses.. smiley

Andr K - jamen så holdemnet til det som der blev spurgt ind til.. smiley

• #72   29. maj 2007 fissan: det gør vi jo også ......

• #73   29. maj 2007 fissan .. forstår du min mening.... ellers kommer den kort her ..................folk kan gøre hvad de vil ... hvem bestemmer hvad der er rigtig / forkert .. det gør fleretallet vel idag .... syndes folk skal gøre lige som de vil hvis du vil bruge pudder så gør det ... det eneste der viser at du er usikker det er at du spørger.. ......

• #74   29. maj 2007 salle x.

så synes jeg da lige du skulle tjekke dine billeder igen.

jeg går vist ikke helt galt i byen hvis du har glimmer på dine øjne på dine billeder. så det med sminken er vist ikke helt sandt.

til andre:

kan ikke helt se hvad der er galt i drenge gør noget ud af dem selv. nogen af de kendte som er ret lækre bruger også den slags og der er da mange piger der er vilde.

min menning med det er at jeg synes sgu det er helt okay drenge bruger det.

men hver sin menning.

• Ellen H
    Ellen H Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 64
    #75   1. jul 2007 Arj.. jeg sys det er lidt fimset?
    Det er en pigeting.. Ligesom en nederdel fx... smiley

Kommentér på:
Pudder til mænd?

Annonce