1.071 visninger
|
Oprettet:
Til pigerne!! !! {{forumTopicSubject}}
Hej med jer...
Altså jeg er virkelig dårlig til det med at ligge make up, så det bliver tit bare brun på øjnene, og sort på viperne..
Min kæreste efterspørger så om jeg ikke engang imellem an gøre bare lidt mere ud af det med farver og sådan, meeeen er virkerlig virkelig dårlig til det...
Så jeg tænkte på om i havde nogle gode råd eller kender til at man måske kan tage et kursus i det et eller andet sted...
Er osse virkelig dårlig til at sætte hår så har det altid i en knold eller flat nede, hvor jeg måske godt kunne tænke mig at kunne bruge hårnåle og spænner og sådan !!
På forhånd tak
nov 2007
Følger: 55 Følgere: 50 Fotoprofiler: 1 Emner: 47 Svar: 1.162
Evt, franskfletning, hestehale, osv.
Der med makeup.
prøv med noget sølv/grå
eller hva du ny syntes..
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 529
nov 2007
Følger: 55 Følgere: 50 Fotoprofiler: 1 Emner: 47 Svar: 1.162
Haha xD
ej undskyld
men evt leg lidt med farverne ,. nu tænkerjeg øjenskygge.
ta noget mørkt, og så evt noget lyst..
maj 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 376
maj 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 376
jan 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 441
feb 2008
Hmm har ik rigtig nogle veninder som går med make up, har os mest været en drenge type... Men tror jeg søger efter noget på youtube eller googler det...
Tak for hjælper alle sammen, der er en del ting jeg kan bruge...
dec 2008
Følger: 14 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 170
http://www.youtube.com/user/SarahVictor
Men værktøjerne gør også meget. Jeg var en spade til at lægge makeup på... Kunne virkelig ikke finde ud af det... men så er det som om de vise sten dumper ned foran mig... Er vant til at bruge svampeaplikatorer... PENSLER!! Pensler siger jeg... Det er meeeget nemmere at lægge en fed makeup. Skaf dig nogle pensler og tjek videoer på youtube. Så er du godt på vej
feb 2008
Tak skal du have !!!! Tror osse mit broblem ligger i at jeg ikke helt ved hvor meget make up er for meget for kan egentlig godt lide farver, men ved selv hvordan jeg tænker nå en tøs kommer forbi mig med jeg ved ik hvor meget i ansigtet og sådan kunne jeg ik selv tænke mig det skulle være, men har kigget en del på youtube og tror at hvis jeg giver mig tid til det llære jeg det :D:D
dec 2008
Følger: 14 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 170
Til pigerne!! !!